ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ – Ανθρώπινα δικαιώματα, Συμπερίληψη Εργαστήριο 4: Οι φωτογραφίες της Unicef μιλάνε για τα δικαιώματα

Η νηπιαγωγός ξεκινά το εργαστήριο με τη μουσική υπόκρουση που τα παιδιά έχουν ορίσει. Ο/η νηπιαγωγός κάνει τη σύνδεση με το προηγούμενο εργαστήριο.

Παρουσιάζει το βιβλίο της Unicef : «Μια ζωή σαν τη δική μου» Τα παιδιά εντοπίζουν τη φωτογραφία  που τους  άρεσε περισσότερο και την τοποθετούν στο κέντρο της ολομέλειας για να την παρατηρήσουν όλοι μαζί. Απευθύνει ερωτήσεις στα παιδιά: τι νομίζεις ότι βλέπεις στη φωτογραφία; Τι νομίζεις ότι κάνει/ουν το/τα παιδιά; Για ποιον λόγο νομίζεις ότι ο φωτογράφος τράβηξε αυτή τη φωτογραφία; Τι νομίζεις ότι αισθάνεται/ονται το/τα παιδί/ά; Υπάρχει κάτι στη φωτογραφία  που σας μπερδεύει; Νομίζεις ότι χρειάζεται βοήθεια; Εάν ναι, γιατί; Τι θα έκανες; -Αν αυτό το έργο είναι η αρχή μιας ιστορίας, τι μπορεί να έγινε στη συνέχεια; – Αν αυτό το έργο είναι η μέση μιας ιστορίας, τι μπορεί να προηγήθηκε; Τι πρόκειται να συμβεί στη συνέχεια; – Αν αυτό το έργο είναι το τέλος μιας ιστορίας, ποια μπορεί να είναι η ιστορία;

Τα παιδιά φτιάχνουν μια ιστορία και ζωγραφίζουν το πριν και το μετά από τη φωτογραφία  που διάλεξαν και επεξεργάστηκαν.

38 338 7

παιδική εργασία- ΔΙΚΑΙΩΜΑ : Κάθε παιδί έχει δικαίωμα να μην εργάζεται και να πηγαίνει σχολείο!

38 4

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ: Κάθε παιδί έχει δικαίωμα να έχει πρόσβαση σε καθαρό ,πόσιμο νερό!

38 538 6

ΠΟΛΕΜΟΣ-ΠΡΟΣΦΥΓΙΑ /ΔΙΚΑΙΩΜΑ: Κάθε παιδί έχει δικαίωμα να ζει μια ειρηνική ζωή, να έχει μια πατρίδα και να καλύπτονται οι βασικές του ανάγκες!