Το εργαστήριο ξεκινάει στην ολομέλεια με ένα παιχνίδι ενεργοποίησης της ομάδας των μαθητών για τη δημιουργία ενός ευχάριστου κλίματος συνεργασίας και μάθησης.
Ο/Η εκπαιδευτικός προβάλλει ένα βίντεο https://video.link/w/drOyc
για να παρακολουθήσουν οι μαθητές/τριες τα οφέλη του δάσους αλλά και για τους κινδύνους καταστροφής του.
Μετά την παρακολούθηση του βίντεο, τίθενται ερωτήσεις από τον/την εκπαιδευτικό:
-ποια νομίζετε ότι είναι τα οφέλη του δάσους;
-πού οφείλονται οι πυρκαγιές στο δάσος;
-εκτός από τις ανθρώπινες δραστηριότητες που αλλού οφείλονται; τι συμβαίνει όταν το δάσος παίρνει φωτιά;
-η καταστροφή ενός δάσους τι συνέπειες έχει για τη ζωή του ίδιου του δάσους αλλά και για τη ζωή του ανθρώπου;
-με ποιους τρόπους μπορούμε να βοηθήσουμε;
Τα παιδιά ενθαρρύνονται να διατυπώσουν τις απόψεις τους και να τις αιτιολογήσουν.
Παρακολουθούμε διάφορα βίντεο με πυρκαγιές όπως….
Στη συνέχεια ο/η εκπαιδευτικός ζητά από κάθε ομάδα παιδιών να ζωγραφίσει το δάσος που καίγεται
Ατομικά, κάθε παιδί ζωγραφίζει σε 4 καρέ ……
Τα παιδιά κατασκευάζουν ένα παιχνίδι αρίθμησης από το 1 έως το 10 με δέντρα του δάσους
Το εργαστήρι τελειώνει με την αξιολόγηση από τα ίδια τα παιδιά για το τι έμαθαν και τι τους έκανε εντύπωση.