Εξερευνώντας τον κόσμο των Εικαστικών: “Ζωγραφίζω με νερομπογιές”

Οι νέοι Οδηγοί Σπουδών για τα μικρά παιδιά έχουν εξαιρετικές ιδέες αλλά πάσχουν αδικαιολόγητα από έλλειψη ενσυναίσθησης για τα σχολεία μακριά από τις πόλεις. Είναι ηλίου φαεινότερο ότι υπάρχει μεγάλη πιθανότητα σε τέτοια σχολεία τα παιδιά να μην έχουν εκτεθεί σε ένα έργο της «μπλε» περιόδου του Picasso, να μην έχουν επισκεφθεί σύγχρονες πινακοθήκες και μουσεία οπότε ξεκινάμε από τα βασικά: Nα μάθουμε να παριστάνουμε τους ζωγράφους-γιατί άλλο είναι να βάφεις μία πόρτα και άλλο☺️???? η ζωγραφιά σου να αναπαριστά κάτι !
Στο δεύτερο εξάμηνο θα ασχοληθούμε και με τα πιο απαιτητικά, που, αν αντιγράψουμε το πρόγραμμα καλλιτεχνικής αγωγής είναι:
  • Να έρθουν σε επαφή με έργα τέχνης και τους δημιουργούς τους
  • Να αποκτήσουν γνώσεις και πληροφορίες για την τέχνη της ζωγραφικής
  • Να καλλιεργήσουν την αισθητική τους και ειδικότερα την οπτική τους αντίληψη μέσω της τέχνης και ειδικότερα της ζωγραφικής.
  • Να εκφράσουν τις ιδέες τους με διαφορετικά μέσα και τρόπους.
  • Να παρατηρούν τις λεπτομέρειες στα έργα τέχνης (όσο είναι δυνατόν)
  • Να ανακαλύπτουν νοήματα και συναισθήματα μέσω της τέχνης
Y.Γ. Τα εικαστικά, οι Καλές Τέχνες γενικότερα, ιαματικά και βαθιά ψυχαγωγικά είναι η βασιλική Οδός για να ψηλαφίσει ο άνθρωπος την τελειότητα. Ο καλλιτεχνικός αλφαβητισμός δεν πρέπει να είναι παρίας στην αποστολή του Δημόσιου Νηπιαγωγείου αλλά ο βασικότερος πυλώνας ανάπτυξης της δημιουργικής σκέψης.
1 2 4 6 10 8