Ημέρα Αναγνώστη

ΗΜΕΡΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ

Στα πλαίσια του Σχεδίου Δράσης της σχολικής μονάδας που αφορά την λειτουργία της σχολικής βιβλιοθήκης   εφαρμόστηκε  «Ημέρα Ανάγνωσης Παραμυθιού». Κατά την ημέρα αυτή τον κεντρικό ρόλο αναλαμβάνουν οι γονείς. Έρχονται στο σχολείο ,διαβάζουν στους μαθητές ένα παραμύθι ή αφηγούνται έναν λαϊκό μύθο ή ένα παραμύθι που
γνωρίζουν από την προφορική μας παράδοση. Στη συνέχεια,  ακολουθούν δράσεις διδακτικής αξιοποίησης του
παραμυθιού .

Η κ. Μόνικα μας διάβασε το βιβλίο με τίτλο ”Το Παγκάκι της φιλίας”

Το Παγκάκι της Φιλίας - Εκδόσεις Παπαδόπουλος | Skroutz Βιβλία

98816fff ec91 44ba 99c5 f4e4368b33a8 

Ζωγραφίσαμε κι εμείς ΄΄Το Παγκάκι της Φιλίας” 

8406bbf3 d1e3 4d64 ac51 95f9f68bd782

και το τοποθέτησαμε στο δικό μας παγκάκι στην αυλή.

 Εδώ μπορεί να κάθεται όποιο παιδί νιώθει μόνο του ώστε να ειδοποιεί με αυτόν τον τρόπο τα άλλα παιδιά να παίξουν μαζί του. Ή να ξεκινήσουν μια νέα φιλία. Ή να συζητήσουν μαζί για όποιο θέμα τους απασχολεί. Εδώ  τα παιδιά θα μπορούν να επικοινωνούν ,να αλληλοϋποστηρίζονται ,να εκφράζουν τα συναισθήματά τους  και 

έτσι να αισθάνονται ασφάλεια και αποδοχή.

e7b33f58 9793 4370 8417 feff83a13d2f

Στα πλαίσια του εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας Παιδικού Βιβλίου 

οι μικροί μαθητές  απόλαυσαν την αφήγηση παραμυθιού

από την κυρία Χρύσα .

Επιλέξαμε να διαβάσουμε

“Το ασχημόπαπο”

ΤΟ ΑΣΧΗΜΟΠΑΠΟ (ΠΥΡΑΜΙΔΑ) - Βιβλιοπωλεία Εκδόσεις Μαλλιάρης Παιδεία, 9608208556, 9789608208551, 9608208556, 9789608208551

490993800 1181418626803331 4667377133926671572 n

 

Στη συνέχεια αναδιηγηθήκαμε το παραμύθι

και παίξαμε με τον κύβο των ερωτήσεων

490986665 672390645654399 5882449147963612183 n

Ζωγραφίσαμε το δικό μας εξώφυλλο για το παραμύθι

4a086972 01cd 44a3 92b8 c79a79cdc6a8

    Στα πλαίσια εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας Περιβάλλοντος

η  κ. Λορέτα μας διάβασε το παραμύθι με τίτλο <<Το Βρωμοχώρι>>

15ab7de4 6faf 4377 afdf 2a52098d006b

2d8318df 3dfc 4f68 b832 fa5d923b323f

 

 

2 Απριλίου -Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου

sddefault

Η Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 2 Απριλίου, την ημέρα που γεννήθηκε ο μεγάλος Δανός παραμυθάς Χανς Κρίστιαν Άντερσεν.

Σήμερα γιορτάσαμε κι εμείς την αγάπη μας για τα βιβλία.Συζητήσαμε πως δημιουργείται ένα βιβλίο, από τον συγγραφέα,τους ήρωες, την πλοκή, το πρόβλημα και τη λύση.Επιλέξαμε το αγαπημένο μας παραμύθι, το αφηγηθήκαμε με τον δικό μας μοναδικό τρόπο και ζωγραφίσαμα αγαπημένες μας σκηνές από αυτά.

b11cfb7c 7433 49fc a4e4 7a783c968ef9 cfd50404 1dec 47a3 86f8 79157c612015  78c8815b 220c 4bef 8bd0 200cca490230 1e18da57 9c34 4c88 8e22 a0a5442fe8ae

Καθιερώνοντας την “Ημέρα αναγνώστη”, (στα πλαίσια του σχεδίου δράσης) καλέσαμε στο σχολείο μία μητέρα η οποία μας διάβασε το βιβλίο του Χανς Κρίστιαν Άντερσεν με τίτλο:<<To Ασχημόπαπο>>

491013019 659021453505653 308033207986044924 n

490993800 1181418626803331 4667377133926671572 n

490986665 672390645654399 5882449147963612183 n
Ζωγραφίσαμε το δικό μας εξώφυλλο για το παραμύθι
4a086972 01cd 44a3 92b8 c79a79cdc6a8

 

6ος Μαραθώνιος Ανάγνωσης για το Νηπιαγωγείο

Screenshot 8

Το Νηπιαγωγείο μας συμμετέχει στον 6ο Μαραθώνιο Ανάγνωσης που  διοργανώνουν οι εκδόσεις ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ για έκτη συνεχή χρονιά.Πρόκειται για ένα  ετήσιο εκπαιδευτικό πρόγραμμα φιλαναγνωσίας με τη μορφή διαγωνισμού για τα παιδιά του Νηπιαγωγείου. Ο Μαραθώνιος Ανάγνωσης αποτελεί ένα ολοκληρωμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα που προάγει τη φιλαναγνωσία και δίνει αφορμή στον εκπαιδευτικό να εργαστεί με την ομάδα του διαθεματικά, ενώ παράλληλα ενθαρρύνει τα παιδιά να ανταλλάξουν σκέψεις και απόψεις, να αναπτύξουν διάλογο και να γίνουν ενεργητικοί αναγνώστες.
Στόχοι του προγράμματος

  • Να καλλιεργήσουν τα παιδιά μια φιλική σχέση με τη λογοτεχνία και την ανάγνωση βιβλίων, και να γνωρίσουν το έργο Ελλήνων και ξένων λογοτεχνών.
  • Να μπουν στη θέση των ηρώων, να αφουγκραστούν τα συναισθήματά τους, να ακούσουν τις εμπειρίες τους και να εκφράσουν τα δικά τους συναισθήματα και βιώματα.
  • Να γνωρίσουν τα διάφορα είδη οικογένειας, τις σχέσεις μεταξύ των μελών της και τα συναισθήματα που βιώνουν για τη δική τους οικογένεια και μέσα στη δική τους οικογένεια.
  • Να δημιουργούν προσωπικές σχέσεις, να αλληλεπιδρούν θετικά μεταξύ τους και να συνεργάζονται.
  • Να ασκηθούν σε βιωματικές διαδραστικές προφορικές αναδιηγήσεις, αφηγήσεις παραμυθιών και ιστοριών, φανταστικών και πραγματικών.

Τα βιβλία που διαβάσαμε και επεξεργαστήκαμε στο νηπιαγωγείο:

76a0fca7 3074 40a3 a1ec a7fcdbad737c

Τα φύλλα δραστηριοτήτων που συμπληρώσαμε με τα παιδιά και τα επιστρέψαμε στις εκδόσεις ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ για να μπουν σε κλήρωση τον Μάιο 2025.

a2173108 626a 4eb3 a2c4 e8945b5656d1

aac0258d 3b7a 401c 9c1c 451008d5f404

ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΠΩΣ ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΟΝ ΜΑΡΑΘΩΝΙΟ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΒΡΑΒΕΙΑ ΚΑΙ ΔΩΡΑ, ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΟΜΩΣ ΔΩΡΟ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΛΑΥΣΗ ΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ ΚΑΙ Η ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΟΝ ΜΑΓΙΚΟ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ.

25η Μαρτίου

0c190123 ec5e 427a ba4d cc7c36f246dd Antigrafh

Σήμερα γιορτάσαμε τη μνήμη των ηρώων της 25ης Μαρτίου του 1821 με ποιήματα, τραγούδια και παραδοσιακούς χορούς . Το θεατρικό μας είχε τίτλο <<Μάθημα ιστορίας>> , μέσα από το οποίο γνωρίσαμε ιστορίες από την ζωή των ηρώων.

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ!!!!!!

ca43b987 8bcb 42a1 a1c6 bfa15f14e0e1 2 Antigrafh

013bb387 d9c5 45ae 9316 3e4762e0c8d5

23b35140 eb64 4545 913e 773f5f4ebc51 Antigrafh 2

e6077424 e830 4ed2 b288 6bc00326e6a3 Antigrafh 2

Με χαρά και περηφάνια αποδώσαμε τις πρέπουσες τιμές στην πατρίδα μας!!!Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές/τριες!!!

45901a79 cf4d 46e4 9e78 3e650b879323 Antigrafh

85ddc3f4 c95a 433f a2ca 017dbfed38ac Antigrafh 2

d16d5554 b0bd 4304 be8a dd64a1af30ae Antigrafh

7ecc6221 e31b 4bde 8bac 7f63232faeae Antigrafh

c433b746 6889 4091 9478 c7fb3c2468c6 Antigrafh 2

Δωρεά από το ίδρυμα ΄΄Aντώνιος και Ιωάννης Αγγελικούσης΄΄

Θα θέλαμε να εκφράσουμε τις θερμές ευχαριστίες μας προς το Ίδρυμα Αντώνιος και Ιωάννης Αγγελικούσης  για τη σημαντική δωρεά, προς τη βιβλιοθήκη του Νηπιαγωγείου  μας, μεγάλου αριθμού προσχολικών βιβλίων. Στις δύσκολες συνθήκες  που βιώσαμε (πλημμυρικών φαινομένων ) και στις διαρκώς αυξανόμενες ανάγκες και απαιτήσεις των παιδιών μας, η προσφορά τους συμβάλλει στην ποιοτική αναβάθμιση της βιβλιοθήκης μας με βιβλία χρηστικά και απαραίτητα για την ανάπτυξή τους.Η προσφορά αυτή  γέμισε με χαρά εκπαιδευτικούς και μαθητές του σχολείου μας. Η στήριξη τους αποτελεί <<αρωγό γνώσης και αγάπης για το βιβλίο!>>
Τους  ευχαριστούμε πολύ για την στήριξη για άλλη μια φορά!

655e43a3 75d3 47f1 802e 2caf2c93b93a

76b01486 c869 443e 963a 0cfbd59092e7

6 Μαρτίου: Παγκόσμια ημέρα σχολικού εκφοβισμού

screen shot 2021 02 24 at 1.51.46 m.m 0

Η 6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί ως Πανελλήνια Σχολική Ημέρα κατά της Βίας στο σχολείο.  Από το 2013 και με αφορμή την 6η Μαρτίου Σχολική Ημέρα Ενάντια στην Ενδοσχολική Βία και Εκφοβισμό “Το Χαμόγελο του Παιδιού” και το “YouSmile” πραγματοποιεί την σχολική δράση “Μίλα Τώρα”. Με το σύνθημα «Μίλα Τώρα» όλα τα σχολεία της Ελλάδας ενώνουν τις δυνάμεις τους ενάντια στο Σχολικό εκφοβισμό! Το Νηπιαγωγείο μας συμμετέχει στη δράση  «Του Χαμόγελου του Παιδιού»  στο πλαίσιο ανάδειξης του αυξανόμενου φαινομένου αυτού αλλά και της καταπολέμησης του.

Η δράση είναι στα πλαίσια της Πανελλαδικής Σχολικής Εκστρατείας Ευαισθητοποίησης «Μίλα Τώρα» που πραγματοποιείται με έγκριση του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και μέσα από το εγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής με τίτλο «ΓΙΝΟΜΑΙ ΕΘΕΛΟΝΤΗΣ-ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΟΥ» (Φ.2.1/ΜΓ/75735/120154/Δ7).

Συζητήσαμε κι εμείς για το ποιες είναι οι μορφές του εκφοβισμού , για τον  σεβασμό στο διαφορετικό, για την προσέγγιση και την αποδοχή του άλλου και την ενσυναίσθηση, την  ικανότητα δηλαδή να μπαίνουμε στη θέση του άλλου και να κατανοούμε τα συναισθήματα που νιώθει το θύμα του σχολικού εκφοβισμού.

μορφεςσχολικούεκβιασμου.png (Μέτριο)

                                                                                                      <<Αν τύχει σε εμένα τι να κάνω;>>

c9281ed6 31e3 4fbd 89c9 551d603b824b

Έπειτα, γράψαμε σχετικά συνθήματα στα άνθη της αμυγδαλιάς (ΝΑΙ    στην αγάπη, στην φιλία, στον σεβασμό , στην αγκαλιά -ΟΧΙ στην βία, στον φόβο ,στην απειλή) και δημιουργήσαμε έτσι  την αφίσα μας με το σύνθημα : <<ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ>> με την οποία πήραμε μέρος και στη σχολική δράση  από το ΄΄Χαμόγελο του Παιδιού ΄.

39c191cc a2a7 4284 b12a 3174ad3fad85

f59337a1 d32c 4755 a47c 8e386f6081ec

Φτιάξαμε τα καπελάκια μας(ιδέα απο το pinterest) και αφού διαβάσαμε την ιστορία ΄΄Τα χέρια δεν είναι για να δέρνουμε”, ζωγραφίσαμε τι κάνουμε με τα χέρια(αγκαλιάζουμε, αγαπάμε, χαιρετάμε ,βοηθάμε ζωγραφίζουμε, κ.α.)

                                                                                                             70410ce2 935c 43cb bcd5 6d4981992ffa              b21928a9 0e6c 461e 84fe 4f0099e83e0e

Η κ. Μόνικα (μητέρα μιας μαθήτριας) μας διάβασε το παραμύθι ΄΄Το Παγκάκι της Φιλίας΄΄

Το Παγκάκι της Φιλίας - Εκδόσεις Παπαδόπουλος | Skroutz Βιβλία

98816fff ec91 44ba 99c5 f4e4368b33a8

 Το ζωγραφίσαμε και το τοποθέτησαμε στο δικό μας παγκάκι στην αυλή.

 Εδώ μπορεί να κάθεται όποιο παιδί νιώθει μόνο του ώστε να ειδοποιεί με αυτόν τον τρόπο τα άλλα παιδιά να παίξουν μαζί του. Ή να ξεκινήσουν μια νέα φιλία. Ή να συζητήσουν μαζί για όποιο θέμα τους απασχολεί. Εδώ  τα παιδιά θα μπορούν να επικοινωνούν ,να αλληλουποστηρίζονται ,να εκφράζουν τα συναισθήματά τους  και 

έτσι να αισθάνονται ασφάλεια και αποδοχή.

                                                                                               8406bbf3 d1e3 4d64 ac51 95f9f68bd782                          e7b33f58 9793 4370 8417 feff83a13d2f

Παρακολουθήσαμε και παράσταση Καραγκιόζη με τίτλο ΄΄ΚΑΝΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥ΄΄

IMG 20250511 230759

IMG 20250511 230934

                                                                                                              

                             Ο ‘Έπαινος για την συμμετοχή μας

 

EPAINOS MILA TORA 2025 pdf 4

Λειτουργία Δανειστικής Βιβλιοθήκης

Ξεκινήσαμε και φέτος τη δανειστική μας βιβλιοθήκη. Την εντάξαμε στο  σχέδιο δράσης της σχολικής μας μονάδας με τίτλο: «Λειτουργία σχολικής βιβλιοθήκης».

Ο κεντρικός στόχος  του Σχεδίου Δράσης που υλοποιείται στη σχολική μονάδα κατά την τρέχουσα σχολική χρονιά, αφορά την αναβάθμιση της λειτουργίας αλλά και τον εκσυγχρονισμό της δανειστικής βιβλιοθήκης. Η ανάγκη για δημιουργία ενός περιβάλλοντος εγγραμματισμού, κατάλληλο ώστε τα παιδιά να αγαπήσουν το βιβλίο, να εμπλακούν σε δραστηριότητες ανάδυσης ανάγνωσης και γραφής, θα μας οδηγήσει στην προσπάθεια να  επικεντρωθούμε αφενός στην προμήθεια νέων βιβλίων και αφετέρου στην ισχυρότερη σύνδεση
της διαδικασίας δανεισμού βιβλίων με την εκπαιδευτική πράξη (καλλιέργεια φιλομάθειας, φιλαναγνωσίας, γραμματισμού και εκτίμησης της αξίας της αναγνωστικής διαδικασίας)

Έτσ ξεκινήσαμε πρώτα με τους φακέλους της δανειστικής .Ζωγραφίσαμε, φτιάξαμε σελιδοδείκτες και τοποθετήσαμε και οδηγίες για τους γονείς (για τον τρόπο λειτουργίας της).

146b75f3 4b85 40cd bca6 b079c707d950

41f9222c a441 4be0 aa2a 057aa8b31d5d

Κάναμε τις ταυτότητες της Δανειστικής Βιβλιοθήκης, με την φωτογραφία μας και τα απαραίτητα στοιχεία μας .

b2541d1d aa1f 424e b0c8 8962c9acd0a6

Επιλέξαμε τα βιβλία μας για τη Δανειστική Βιβλιοθήκη, φωτοτυπήσαμε το εξώφυλλο του κάθε βιβλίου και πλαστικοποιήσαμε τους τίτλους όλων των βιβλίων.

2e2a68d2 820e 4da6 a420 df9208c418bf

56b8cde3 afa2 4f70 9987 2ca023164474

73168ee9 dac4 4978 b136 187443a191e7

Ένας πίνακας λοιπόν , που από τη μια έχει τις ταυτότητες  των παιδιών  και από την άλλη τα παιδιά θα κολλούν τον τίτλο του βιβλίου.Έτσι έχουμε την δυνατότητα  να βλέπουμε ποιό βιβλίο δανείστηκε το κάθε παιδί και αν το επέστρεψε. Επίσης συμπλήρώνει το κάθε παιδί ένα φύλλο όπου αντιγράφει τον τίτλο του βιβλίου που δανείστηκε και υπογράφει.

c1f8ce06 fba9 4fc9 b64b 563e48409307

Και το βιβλίο θα μπει στην στον φάκελο  στον οποίο υπάρχει ένα  κενό φύλλο εργασίας, το οποία μπορεί να συμπληρώνει το παιδί για κάθε βιβλίο που δανείζεται, μόνο εφόσον το θέλει.

ed61d8bf 39b6 4ae6 be04 5e1957272303

(Τα φύλλα εργασίας και οι καρτέλες με τους κανόνες είναι από το pinterest)

Συζητήσαμε με τα παιδιά για τους κανόνες σωστής χρήσης  των βιβλίων , αποφάσισαν πώς και με ποιόν θα διαβάζουν το βιβλίο στο σπίτι,συμφώνησαν με τον τρόπο λειτουργίας της δανειστικής βιβλιοθήκης  και δανείστηκαν το πρώτο τους  βιβλίο.

a3002b08 b0d7 435a a1ef cf813ab7e1ec

281d6398 684a 472b b120 4e8b09e6d3ea

Τα βιβλία όμως έχουν ανάγκη και από φροντίδα.Τα αγαπάμε και τα προσέχουμε. Κάποιες φορές όμως αρρωσταίνουν και αυτά.Πώς  μπορούμε λοιπόν να τα βοηθήσουμε;  Να τα πάμε στο Νοσοκομείο!!!
Για το λόγο αυτό φτιάξαμε το φαρμακείο με τα απαραίτητα για τις έκτακτες ανάγκες…
f537e718 01ba 42a2 8694 f11e4a63ee15
3582c4e7 d32c 49a4 b3ae 57cfb0e33d69

                                    ΚΑΛΕΣ ΑΝΑΓΝΩΣΕΙΣ….

35cd636e 0cc2 4a0d 8da0 b5a691af4483

e7bbaa84 9325 49a4 a227 488727a28a46

Eγγραφές στο Νηπιαγωγείο για το σχ.έτος 2025-26

 

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ για το σχολικό έτος 2025-2026

  • Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2025-26, θα φοιτήσουν μαθητές/τριες που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών (γεννημένοι/ες το 2021).
  • Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας, για το σχολικό έτος 2025-26 θα πραγματοποιηθούν από 5 έως 24 Μαρτίου 2025. Εγγραφές μετά την 24η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες.
  • Οι αιτήσεις εγγραφών γίνονται με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας Πρώτη Εγγραφή του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση:proti-eggrafi.services.gov.gr/
    1. Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν προνήπια/νήπια τα οποία είναι εγγεγγραμμένα και φοιτούν στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
    2. Η εγγραφή στο συγκεκριμένο Τμήμα είναι Προαιρετική αλλά εφόσον επιλεγεί, η φοίτηση είναι υποχρεωτική (παρ 7δ και ε Κεφ Β άρθρο 11 ΠΔ 79 & άρθρο 13 Π.Δ.79 (ΦΕΚ 109 Α) )
    3. Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45–8:00.
    4. Η αποχώρηση των μαθητών/τριών του Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος πραγματοποιείται στις 16:00 (σύμφωνα με το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου). Πρόωρη αποχώρηση από το Ολοήμερο Πρόγραμμα, δεν προβλέπεται.Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες για το Νηπιαγωγείο που ανήκει το προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους , σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου

      ΑΝΑΛΥΤΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ “ΠΡΩΤΗ ΕΓΓΡΑΦΗ” 

      Οι γονείς/ κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

      • Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των κωδικών–διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
      • Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti–eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
        ·Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου  και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.
        Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β’ 1767):

      α) τα στοιχεία του προνηπίου/ νηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή.  Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

      β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

      γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/ουν

      δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου/νηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου. Διευκρινίζεται ότι η εγγραφή σε αυτά τα Τμήματα είναι προαιρετική. Ωστόσο, αν επιλεγεί η παρακολούθησή τους,  τότε η φοίτηση των νηπίων σε αυτά τα Τμήματα είναι υποχρεωτική και η παρουσία των παιδιών (εκτός φυσικά απροόπτου και ασθενειών), είναι καθημερινή. Δηλαδή δεν μπορεί κάποιος να επιλέξει την Πρωινή Ζώνη αλλά να έρχεται δύο μέρες την εβδομάδα αντί για πέντε.

      ε) τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων/νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

      Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα και εντός της προσθεμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/ντρια- Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου.

      ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΑ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΟΥΝ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ -ΚΗΔΕΜΟΝΕΣ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ

      α) Αίτηση εγγραφής για το τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και  για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου (δίνεται από το σχολείο)

      β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (ΑΔΥΜ) σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20–5–2015 Εγκύκλιο (δίνεται από το σχολείο)

      γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών  (παρ. 4, του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α ́ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 α του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α ́ 25).

      δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες).

      ε) Επίσης απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.

      ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟΥ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ/ ΠΡΩΙΝΗΣ ΖΩΝΗΣ

      1. Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν προνήπια/νήπια τα οποία είναι εγγεγγραμμένα και φοιτούν στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
      2. Η εγγραφή στο συγκεκριμένο Τμήμα είναι Προαιρετική αλλά εφόσον επιλεγεί, η φοίτηση είναι υποχρεωτική (παρ 7δ και ε Κεφ Β άρθρο 11 ΠΔ 79 & άρθρο 13 Π.Δ.79 (ΦΕΚ 109 Α) )
      3. Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45–8:00.
      4. Η αποχώρηση των μαθητών/τριών του Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος πραγματοποιείται στις 16:00 (σύμφωνα με το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου). Πρόωρη αποχώρηση από το Ολοήμερο Πρόγραμμα, δεν προβλέπεται.

Η εγκύκλιος εδώ : https://blogs.sch.gr/nippetroptri/files/2025/03/9ΠΡΧ46ΝΚΠΔ-8ΓΟ-ΕΓΓΡΑΦΕΣ-ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΩΝ-2025-2026.pdf

 

Απόκριες

Απόκριες, αγαπημένη γιορτή μικρών και μεγάλων.

Έτσι, κι εμείς στο νηπιαγωγείο μας μπήκαμε στον τρελό ρυθμό του καρναβαλιού ,γιορτάσαμε, παίξαμε και διασκεδάσαμε με την ψυχή μας όλες αυτές τις μέρες!!! Μιλήσαμε για τα ήθη και τα έθιμα , τις παραδόσεις της Τσικνοπέμπτης , της Αποκριάς και της Καθαράς Δευτέρας.

Όλες αυτές τις ημέρες διαβάσαμε ιστορίες,ποιήματα ,τραγούδια και φτιάξαμε πολλές αποκριάτικές κατασκευές με κέφι και χαρά.

f7a10744 c611 4189 8e59 1e2eda19b6d0

83b26ef6 3143 436a 9f5b 4824da088661

f4b32e00 bdfe 4aea 9a57 ff82fb61168b

a9a8222d f70a 4e20 a637 6031c3294e2a

fbedcc00 8a37 476e a7e9 b42068884816

5af22f42 92be 4f54 b3db a76ce0b2d7eb

Το πάρτυ μας

Tα παιδιά με πολύχρωμες και πανέμορφες φορεσιές ήρθαν στο σχολείο  και γέμισαν με χαμόγελα την αίθουσα.Ακολούθησε μπουφές, πολλά παιχνίδια με  μπαλόνια ,σερπαντίνες και φυσικά χοροί παραδοσιακοί .

2d7684e9 9784 4c71 8c43 67e670663913

28957ed7 1032 490a a158 30d55cd9e73f

2e4b1a06 8695 4f70 ab46 253ce57e0577

74c537d9 b027 4beb 921d 6dfbb91979f6

e7679ace 8aff 47a4 bac1 630841d89cf4

Ακόμα, μάθαμε  για την Κυρά  Σαρακοστή , την νηστεία και το έθιμο του χαρταετού.

5110a422 925c 4a90 9c32 a16d25acad9a

84ff92be 4471 4019 b56d 462e57caa01a

Τσικνοπέμπτη στο νηπιαγωγείο μας

 

τσικνοπεμπτη

Η Τσικνοπέμπτη είναι γιορτή της ορθόδοξης παράδοσης στην οποία καταναλώνονται μεγάλες ποσότητες κρέατος. Λαμβάνει χώρα την Πέμπτη, λόγω του ότι οι ημέρες Τετάρτη και Παρασκευή είναι “νήστιμοι ημέραι”, της δεύτερης εβδομάδας των Αποκριών, της καλούμενης Κρεατινής. Προηγείται αυτής η πρώτη κατά σειρά εβδομάδα, η Προφωνή, και ακολουθεί η τρίτη εβδομάδα της Τυροφάγου. Πραγματοποιείται κάποιες ημέρες πριν από την έναρξη της μεγάλης νηστείας της Σαρακοστής.

Η μέρα κύλισε με πολύ κέφι, χαρά και  με όμορφες κατασκευές…(οι ιδέες είναι από το pinterest)

d512e22d 9bbd 41f7 a100 3b04561358f9 42e8fd9b 7c7e 4509 8132 23c206eb03b9

26c395d2 2ae9 492f b640 742a02afb0e7

1269a511 8910 4b89 b3c4 0bf72aa5f233

Τηρώντας κι εμείς τα έθιμα της Τσικνοπέμπτης …τσικνίσαμε στο σχολείο μας…

Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του Δημοτικού Σχολείου Ταξιαρχών οι οποίοι πρόσφεραν  σουβλάκια και χυμούς  στα παιδιά και στους εκπαιδευτικούς .

c39395fc ad4d 4802 a760 4a95ba942d18

 

c98665c3 92d0 4aae 9f59 8436b0dd2a11

e6efd801 9623 4c9a a69b 3a7034f09caf

Τσικνοπέμπτη χωρίς χορό, γλέντι και τραγούδι δεν γίνεται….

9d51a06b 4560 407c a6a7 75bd839b47f4

9f94d56f 5d89 4388 ab33 b9a799d33451

IMG 20250222 224314

67619468 7c09 4297 b414 cc8aa51ab57b