Κυκλοφοριακή αγωγή

Το νηπιαγωγείο μας συμμετέχει σε πρόγραμμα

Σχολικών Δραστηριοτήτων με θέμα την Κυκλοφοριακή Αγωγή.

Στόχος μας είναι : Να αποκτήσουν οι μικροί μας μαθητές

τις απαραίτητες γνώσεις και να αναπτύξουν δεξιότητες ,

ώστε να αποκτήσουν σωστή συμπεριφορά ως πεζοί, ως ποδηλάτες ,

ως επιβάτες σε ΙΧ ή σε μέσα μαζικής μεταφοράς ή ως αυριανοί οδηγοί.

10/3/23

Έννοιες :

Αριστερά -Δεξιά (φύλλο αξιολόγησης)

Σωστό -Λάθος (φύλλο αξιολόγησης)

 

20230313 135258 20230313 135251

9/3/2023

Δημιουργικές κατασκευές

Αυτοκίνητο με χαρτόνια

ποδήλατο με παλιά cd -ξυλάκια και σύρμα πίπας.

20230309 142429   20230309 150455

Άσκηση ομαδοποίησης σημάτων

8/3/2023

Συμμετοχή στις δράσεις της Τροχαίας Κοζάνης με θέμα Οδική Ασφάλεια

Τα παιδιά δημιούργησαν

α) Σωστές και λανθασμένες οδικές συμπεριφορές

β) σήματα που γνωρίζω

20230308 094931   20230308 09074120230308 09502720230308 095023

Τα παιδιά με τη βοήθεια των γονέων μας τράβηξαν φωτογραφίες με τα σήματα που συναντούν όταν έρχονται στο σχολείο

20230308 093602

Ενδεικτικά φύλλα εργασίας

7/3/202320230308 09354120230308 09353520230308 093607

Το σχολείο μας  στα πλαίσια του ΠΣΔ με θέμα την κυκλοφοριακή αγωγή ,συμμετείχε σε δράση του Π.Ε.Κ.Π.Ε  Δυτ. Μακεδονίας

με εισηγήτρια την κ. Τσίρου εκπαιδευτικό πληροφορικής με

θέμα: Μαθαίνω για την οδική ασφάλεια μέσω της ρομποτικής.

 

20230307 112909 20230307 110006 20230307 112514

Πίνακες αναφοράς

PicturePicture

Παρακολουθήσαμε το σχετικό βίντεο

Ακολούθησε συζήτηση σχετικά με το ποια μέσα γνωρίζουν,

ποια χρησιμοποιούμε για τη στεριά τη θάλασσα  και τον αέρα.

αλλά και ποια μέσα έχουν χρησιμοποιήσει τα ίδια τα παιδιά.

20230306 080641 20230306 080623

Φτιάξαμε τα δικά μας σήματα
20230309 142537

Συνεχίζοντας την κυκλοφοριακή αγωγή

συζητήσαμε με τα παιδιά

τι πρέπει  να προσέχουμε στο δρόμο  για να είμαστε ασφαλείς.

 

1)ΤΑ ΣΗΜΑΤΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ
 
2)ΤΑ ΦΑΝΑΡΙΑ 
 
3) ΤΟ ΤΡΟΧΟΝΟΜΟ 
 
 Τι είναι λοιπόν τα σήματα ;
πινακίδες που έχουν επάνω διάφορα σχέδια και μας λένε τι να κάνουμε
 
Είδαμε λοιπόν κάποια σήματα
και προσπαθήσαμε να καταλάβουμε τι μας λένε,.
Παρατηρήσαμε τα χρώματα και τα σχήματα
και τα εξηγήσαμε .
Τα χωρίσαμε σε :
ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΤΙΚΑ   
 
ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΙΚΑ 
 
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ 
Ξεκινήσαμε με σήματα που αφορούν τα ποδήλατα