Κοπή πρωτοχρονιάτικης πίτας στο σχολείο μας!
.
Στο νηπιαγωγείο Πατουλιάς Τρικάλων,
σε μια όμορφη και ζεστή ατμόσφαιρα γεμάτη παιδικά χαμόγελα,
ευχές και αισιοδοξία για τη νέα χρονιά
πραγματοποιήθηκε σήμερα
η κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας.
Ιδιαίτερη τιμή και χαρά για το νηπιαγωγείο μας
αποτέλεσε η παρουσία των υπευθύνων του ΚΕΠΕΑ Περτουλίου Τρικκαίων,
επιβεβαιώνοντας για ακόμη μία φορά τη σημασία
της συνεργασίας και της στήριξης της εκπαιδευτικής κοινότητας.
Τυχερή της ημέρας ήταν η Α.Γκ. που βρήκε το φλουρί.
Της ευχόμαστε ολόψυχα υγεία και πρόοδο!
.
Πολλές ευχές σε μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς
για μια όμορφη, χαρούμενη και δημιουργική χρονιά!!!






