Μια γιορτή γεμάτη μηνύματα: «ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΠΛΑΣΤΙΚΟ!» 🌍💚🎉
Η σχολική χρονιά έφτασε στο τέλος της 🔔 και το νηπιαγωγείο μας την αποχαιρέτησε με τον πιο δημιουργικό και «πράσινο» τρόπο! 🌿✨
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Προστασίας του Περιβάλλοντος 📅 (στις 5 Ιουνίου), βάλαμε τα καλά μας και στρωθήκαμε στη δουλειά! Η καλοκαιρινή μας γιορτή δεν ήταν απλώς ένας αποχαιρετισμός, αλλά μια μεγάλη, ανοιχτή παρουσίαση – αξιολόγηση του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων και της περιβαλλοντικής δράσης που δούλευαν τα παιδιά με τόσο κέφι! 🎒🔍
Με κεντρικό σύνθημα «ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΠΛΑΣΤΙΚΟ» 🚫🥤, οι μικροί μας πλανητάρχες έστειλαν ένα ηχηρό μήνυμα για την προστασία της Γης. Μέσα από τη γιορτή μας, μας έδειξαν με τραγούδια, γέλια και χορό όλα όσα έμαθαν για την ανακύκλωση, τη μείωση του πλαστικού και τον σεβασμό στη φύση! 🐬🐢
Ήταν ομορφότερος επίλογος για φέτος: μια γιορτή λήξης γεμάτη φωτεινά χαμόγελα, δυνατά χειροκροτήματα 👏 και, πάνω απ’ όλα, πολλή ελπίδα για ένα καθαρότερο αύριο! 🌈🌟









