Όπως λέει η παροιμία «Νοέμβρη οργώματα και ελιές δεν απολείπουν οι δουλειές», καταπιαστήκαμε στο νηπιαγωγείο με τις ελιές και τη σπορά.

-Ελιά

Ξεκινήσαμε με ραβδίσματα του  δικού μας «ελαιόδεντρου»:

1.Ρβδίζουμε ελιες

Συνεχίσαμε με το μάζεμα των καρπών:

2.τις μαζευουμε

Ακολούθησε το τρύπημα των ελιών:

3.Τρυπάμε τις ελιές

Κάναμε ένα “μπανάκι” τις ελιές μας:

4. τις πλενουμςε

Τις συγκεντρώσαμε σε βάζο όπου θα τις ξεπικρίζουμε συστηματικά και θα προσθέσουμε αλάτι  προκειμένου να τις κάνουμε βρώσιμες!

5τοποθετηση ελιων στο βαζο

Μεταξύ άλλων δραστηριοτήτων, διαβάσαμε το παραμύθι της «Μελίτσας της μικρής ελίτσας» και ακολούθησε  αντιστοίχιση λέξεων:

6.Αντιστοίχηση λεξεων

 

-Σπορά

 

Σπόροι και σποράκια πρώτη επαφή:

1.σπόροι κια σπορακια

Ετοιμάσαμε γλαστράκια και ξεκινήσαμε τη σπορά:

3.σπορά στο νηπιαγωγείο

Φτιάξαμε  και σκιάχτρα για την προστασία των σπόρων μας:

4.τΑ ΣΚΊΑΧΤΡΑ ΦΥΛΟΥΝ ΤΑ ΣΠΟΡΑΚΙΑ ΜΑΣ

Παίξαμε τα σποράκια που βρίσκονται κάτω από το χώμα:

5.τα σποράκια βρίσκονται κατω απο το χωμα 1

Μεγαλώνουν σιγά  σιγά:

6 μεγαλώνουν σιγα σιγά

Αναπτύσσονται περισσότερο:

7Τα σποράκια αναπτύσσονται περισσότερο

Γίνανε πλέον ολόκληρα φυτά που χαίρονται τον ήλιο και τον αέρα και ετοιμάζουν τα δικά τους σποράκια:

8.τα σποράκια έγιναν φυτά

Κάναμε όμως και σπορά στο χαρτί!

9σπορά κα στο χαρτί