Καλώς ήρθες Γενάρη….
Υποδεχτήκαμε το 2026 με ευχές για τη νέα χρονιά και φτιάχνοντας καπελάκια για καλή χρονιά.
Χειμώνας -κρύο-χιόνι(ναι όχι ακριβώς εδώ γύρω δυστυχώς…)και είπαμε να ασχοληθούμε με τους λατρεμένους μας χιονάνθρωπους .Διαβάσαμε το παραμύθι του Μάνου Κοντολέων <<Ο χιονάνθρωπος που δεν ήθελε να λιώσει>>,το οποίο στάθηκε αφορμή να ασχοληθούμε με την τήξη και την πήξη. Σε πλαστικά ποτηράκια μιας χρήσης βάλαμε νερό και τα τοποθετήσαμε στην κατάψυξη. Την άλλη μέρα όπως είναι φυσικό είχαν γίνει πάγος. Και αφού χιόνι δεν είχαμε δει ακόμη ,φτιάξαμε με τον πάγο αυτό χιονάνθρωπους,,. Ο καθένας φόρεσε διαφορετικό χρώμα κασκόλ και τοποθετήθηκε σε διαφορετικό σημείο της τάξης, ώστε να παρατηρήσουμε ποιος θα λιώσει τελευταίος.
Κατασκευάσαμε χιονανθρωπάκια με τα γράμματα από το όνομα μας.
Γνωρίσαμε τα ρούχα του χειμώνα και παίξαμε παιχνίδια αντιστοίχισης εικόνας και λέξης,
Μιλήσαμε για τα ζώα που πέφτουν σε χειμερία νάρκη και βάλαμε το κάθε ζωάκι στη φωλίτσα του.
Οι χειμωνιάτικες κατασκευές μας…
Γνωρίσαμε τα Ι του Ιανουαρίου μέσα από διάφορα παιχνίδια…








































































