Εβδομάδα Τέχνης

Με αφορμή τον πίνακα του Γκούσταφ Κλιμτ «Το δέντρο της ζωής» σε συνδυασμό το τραγούδι «Το δέντρο» του Φοίβου Δεληβοριά. Είχαμε αυτό το αποτέλεσμα.