- Παιχνίδια ενεργοποίησης- δέσιμο της ομάδας.
– Με τη συνοδεία κατάλληλης μουσικής τα παιδιά περπατούν στο χώρο, σφίγγουν το δεξί χέρι κάποιου άλλου παιδιού που συναντούν λέγοντας το όνομά τους και έπειτα κρατώντας το δεξί χέρι σφιγμένο,
σφίγγουν με το αριστερό χέρι κάποιου άλλου και συστήνονται.
– Περπατούν στο χώρο ελεύθερα με διάφορους τρόπους με τις οδηγίες της νηπιαγωγού (ενδεικτικά: σαν να
φοράνε τακούνια, σιγοτραγουδώντας,σαν να είναι γέροι, σαν να τα τραβάει κάποιος, σαν να κουβαλάνε βαριές
τσάντες, με τον δικό τους τρόπο).
- Ένα μπουκέτο με λουλούδια.
Τα παιδιά φτιάχνουν ένα λουλούδι με το όνομα τους στο κέντρο. Σχεδιάζουν τα φύλλα του λουλουδιού και ζωγραφίζουν μέσα σε αυτό το αγαπημένο τους παιχνίδι.

- Ο επισκέπτης.
Έρχεται η Δώρα στην τάξη μας λυπημένη και μας εξιστορεί τι την στεναχώρησε…
Εμείς μαντεύουμε πώς μπορεί να νιώθει…χαρά, λύπη, φόβο, άγχος, αμηχανία, ντροπή, θυμό;
Δραματοποιούμε τα συναισθήματα και τις προτείνουμε λύσεις για να ηρεμήσει και να νιώσει όμορφα…
Ζωγραφίζουμε κάτι που μας θυμώνει και κάτι που μας ηρεμεί…
- Διαβάζουμε την Κοινωνική Ιστορία για τη διαχείριση των συναισθημάτων,δραματοποιούμε τις προτάσεις των παιδιών και δημιουργούμε πίνακα διπλής εισόδου, όπου τα παιδιά επιλέγουν ποια λύση προτιμούν για να νιώσουν καλά σε καθημερινές καταστάσεις που τους προξενούν δυσάρεστα συναισθήματα…
- Ακούμε το παραμύθι: ΄΄Σοφία, η αγελαδίτσα τραγουδίστρια ΄΄ μέχρι ενός σημείου και τα παιδιά δίνουν
το δικό τους τέλος στην ιστορία. Ζωγραφίζουμε το θυμόμετρο συναισθημάτων της Σοφίας, αναπαριστούμε με παγωμένη εικόνα αυτά που νιώθει .
- Εσύ κι εγώ μαζί.
Ο καθένας μας κρατάει το τουβλάκι με το αρχικό του ονόματός του και φτιάχνουμε έναν πύργο με τόσα τουβλάκια όσα είναι τα παιδιά της τάξης μας και χορεύουμε γύρω από τον πύργο μας!Προσπαθούμε να βγάλουμε το τουβλάκι με το αρχικό μας χωρίς να πέσει ο πύργος μας…
- Ομαδικό παιχνίδι:Ο κατάσκοπος.
Περπατάμε σαν κατάσκοποι με την εφημερίδα και παρατηρούμε κατασκοπικά τον/την διπλανό/ή μας και εντοπίζουμε ομοιότητες και διαφορές ως προς τα εξωτερικά μας χαρακτηριστικά…
- Παρακολουθούμε το video Η εχθρόπιτα.
Συζητάμε και το επεξεργαζόμαστε προφορικά. Δημιουργούμε εννοιολογικό χάρτη με τους τρόπους επίλυσης των διαφορών/συγκρούσεων με βάση τις προτάσεις των παιδιών…
- Μαθαίνουμε τη λέξη αγάπη σε πολλές γλώσσες και τη γράφουμε.
- Ομαδική κατασκευή: Η κουρτίνα της αγάπης.
Φτιάχνουμε ατομικά καρδούλες με μηνύματα αγάπης για τους φίλους μας, οι οποίες ενώνονται για να δημιουργήσουν την κουρτίνα της αγάπης…
- Η πίτα της φιλίας.
Γράφουμε τα υλικά για την πίτα της φιλίας και ο καθένας διαλέγει ένα κομμάτι της..
- Διαβάζουμε το παραμύθι:Έλμερ ο παρδαλός ελέφαντας.
Σε φύλλο εργασίας κάνουμε τον Έλμερ παρδαλό για να είναι διαφορετικός και μοναδικός όπως όλοι…
- Καθοδήγησε με φιλαράκι.
Τα παιδιά σε ζευγάρια ακολουθούν διαδρομές. Το ένα παιδί με κλειστά μάτια και το άλλο οδηγός δίνει τις κατάλληλες οδηγίες.


































