Ευχαριστήριο χορηγίας ηλεκτρονικού εξοπλισμού
Συνοπτική ετήσια έκθεση αυτοαξιολόγησης σχολικής μονάδας
Ημέρα κατά της σχολικής βίας
Κάθε ημέρα στο νηπιαγωγείο είναι μέρα για παιχνίδια και αγκαλιές, αλλά και ευκαιρία για προβληματισμό, συζήτηση και συμπεράσματα. Με αφορμή όμως την 6η Μαρτίου, που έχει καθιερωθεί ως Πανελλήνια Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού, αναφερόμαστε ακόμη περισσότερο σε ανθρώπινες αρχές και αξίες, ενδυναμώνοντας τους μαθητές μας.
Εγγραφές προνηπίων-νηπίων για το σχολικό έτος 2025-2026
Οι εγγραφές στα δημόσια Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2025-2026 θα πραγματοποιηθούν από 5 έως 24 Μαρτίου 2025 με ηλεκτρονική αίτηση που υποβάλλει ο γονέας/κηδεμόνας μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/
Εγγράφονται οι μαθητές/μαθήτριες που θα φοιτήσουν για πρώτη φορά στο νηπιαγωγείο και που είναι γεννημένοι/ες το 2021.
Στο Νηπιαγωγείο Οινοφύτων εγγράφονται οι μαθητές/-τριες που μένουν μεταξύ του αριστερού ορίου του οικισμού και αριστερά των οδών Λ. Αθηνών, 25ης Μαρτίου, Πύργου και Κύπρου (οι υπόλοιπες περιοχές ανήκουν στο 2ο Νηπιαγωγείο επί της οδού Καλής Θελήσεως 2).
Για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου οι γονείς/ κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:
- Χρήση κωδικών taxisnet.
- Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής https://proti-eggrafi.services.gov.gr/ και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
- Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας.
Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα:
α) τα στοιχεία του προνηπίου-νηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή.
β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας.
γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στο ίδιο νηπιαγωγείο, εφόσον υπάρχει/χουν.
δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου-νηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής.
ε) τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων-νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη σχολική μονάδα και επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του προνηπίου-νηπίου».
Στο χρονικό διάστημα των εγγραφών (5-24 Μαρτίου) θα χρειαστεί να προσκομίσετε στη Διεύθυνση του Νηπιαγωγείου τα ακόλουθα παραστατικά:
- Αίτηση εγγραφής για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και για το Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής -εφόσον το επιθυμείτε (μπορούμε να σας δώσουμε την αίτηση από το Νηπιαγωγείο για να τη συμπληρώσετε).
- Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (μπορούμε να σας δώσουμε το Δελτίο από το Νηπιαγωγείο για να το συμπληρώσει ο παιδίατρος και να μας το επιστρέψετε).
- Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας ή άλλου στοιχείου από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών.
- Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (η γνωμάτευση δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής).
Περισσότερες πληροφορίες στα τηλέφωνα του Νηπιαγωγείου 2262031446 / 2262350301 στο χρονικό διάστημα 12:30 – 13:30 ή μέσω μηνύματος στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mail@nip-oinof.voi.sch.gr
Απόκριες
Για τις Απόκριες, διαβάσαμε την ιστορία του Αρλεκίνου και φτιάξαμε τη μάσκα του!
Κατασκεύασε ο καθένας τον κλόουν του, έφτιαξε παζλ με θέμα τον κλόουν, αλλά και μεταμφιέστηκε με το κατάλληλο αξεσουάρ-κατασκευή!
Από χάρτινο πιάτο έφτιαξε ο καθένας τη μάσκα του με θέμα το αγαπημένο του ζωάκι!
Φυσικά, δεν έλειπε και ο αγαπημένος μας χαρταετός!
Με την Καθαρά Δευτέρα αρχίζει η Σαρακοστή κι έτσι, αφού μιλήσαμε για το διάστημα αυτό, φτιάξαμε την κυρα-Σαρακοστή από χαρτόνι, με διαφοροποίηση για τις πολιτισμικά διαφορετικές ομάδες μας! Κάθε καρδιά από τις επτά γράφει και μια έννοια αγάπης!
Εργαστήριο δεξιοτήτων: Γνωρίζω, προστατεύομαι, προστατεύω
Σε αυτό το εργαστήριο δεξιοτήτων γνωρίσαμε τις φυσικές καταστροφές μέσω εκπαιδευτικών βίντεο και εικόνων.
Κατασκευάσαμε μακέτα όπου αποτυπώσαμε την πλημμύρα.
Αξιοποιώντας το βιβλίο “Η Γη χορεύει” μάθαμε για τον Εγκέλαδο και τον αναπαραστήσαμε. Φτιάξαμε και ατομικά “σεισμοσπιτάκια”!
Μάθαμε τα τηλέφωνα πρώτης ανάγκης και το περιεχόμενο της τσάντας σεισμού.
Συζητήσαμε για τους τρόπους προστασίας μας, τονίσαμε τη σημασία της ψυχραιμίας και διατυπώσαμε τις απορίες μας. Τις καταγράψαμε σε ένα ιστόγραμμα που θα μας βοηθούσε να θυμηθούμε τι να ρωτήσουμε τους πυροσβέστες που θα μας επισκέπτονταν!
Οι εκπρόσωποι της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας μίλησαν με απλά λόγια στους μαθητές για τις φυσικές καταστροφές, απάντησαν στις ερωτήσεις τους, παρουσίασαν τη χρήση πυροσβεστήρα, έδειξαν τα προστατευτικά σημεία του κράνους και στο τέλος όλοι μαζί πραγματοποιήσαμε άσκηση σεισμού. Επιπλέον, κατατόπισαν πληρέστερα τις εκπαιδευτικούς για τους τρόπους αντιμετώπισης τυχόν φυσικού φαινομένου. Τους ευχαριστούμε θερμά!!!
Χειμώνας
Η πιο κρύα εποχή του χρόνου είναι εδώ κι εμείς απλώσαμε τη μπουγάδα του χειμώνα! Χωριστήκαμε σε δύο ομάδες και απλώσαμε σε σκοινί τα αξεσουάρ που μας κρατάνε ζεστούς, ενισχύοντας τη συνεργασία, τη συγκέντρωση και τη λεπτή κινητικότητα!
Μιλήσαμε για τα ζώα που πέφτουν σε χειμέριο ύπνο και σε χειμερία νάρκη. Κατόπιν τα αποτυπώσαμε σε ομαδική εργασία, γράφοντας και τα ονόματά τους, καθώς και σε ατομικές κατασκευές!
Μάθαμε το χ του χειμώνα και φτιάξαμε “χιόνι” με σόδα και μαλακτική μαλλιών! Έπειτα παίξαμε και χιονοπόλεμο!
Με μπαλόνια αναπαραστήσαμε “ανθρώπους με αδιάβροχα στο χιόνι” και κατασκευάσαμε χιονανθρώπους από χαρτόνι, αλλά και από καλαμποκάλευρο!
Μάθαμε και αναπαραστήσαμε τον κύκλο του χιονιού!
Φτιάξαμε χρωματιστά παγάκια και ζωγραφίσαμε με αυτά!
Μάθαμε την παροιμία “του Γενάρη το φεγγάρι μοιάζει με μαργαριτάρι” και την αποτυπώσαμε σε ατομικές κατασκευές!
Μιλήσαμε για τις αλκυονίδες μέρες του Γενάρη, γνωρίσαμε το μύθο της Αλκυόνης και κατασκευάσαμε το όμορφο πτηνό!
Συζητήσαμε για τη “νυφούλα του χειμώνα”, την αμυγδαλιά! Είδαμε φυσικό κλαδί αμυγδαλιάς και τους καρπούς της. Έπειτα, με συζήτηση και με τη βοήθεια εικόνων, μάθαμε για τα παράγωγα του αμύγδαλου. Κατόπιν, την αναπαραστήσαμε εικαστικά!
Χριστούγεννα και Πρωτοχρονιά
Προσμένοντας τα Χριστούγεννα, μετρούσαμε αντίστροφα με χριστουγεννιάτικα ημερολόγια έλευσης, ανακαλύπτοντας κάθε ημέρα και από μια έκπληξη- κυνήγι θησαυρού, παιχνίδι ή κατασκευή!
Μιλήσαμε για τα έθιμα των γιορτών, μάθαμε κάλαντα και μοιραστήκαμε τα βιώματά μας!
Φτιάξαμε χριστουγεννιάτικα δέντρα ως ομαδικές εργασίες, αλλά και ως ατομικές. Στολίσαμε όμως και τα φυσικά δέντρα της αυλής μας με στολίδια που φιλοτεχνήσαμε οι ίδιοι!
Φτιάξαμε προσκλήσεις για να καλέσουμε τους δικούς μας ανθρώπους στη χριστουγεννιάτικη γιορτή μας!
Καλλιεργήσαμε το γραπτό λόγο, τη φαντασία και τη λεπτή κινητικότητα, φτιάχνοντας ευχετήριες χριστουγεννιάτικες κάρτες!
Δημιουργήσαμε το δικό μας χιονάνθρωπο σε ποτήρι!
Έφτιαξε ο καθένας το δικό του Άη-Βασίλη,
αλλά και σκεφτήκαμε λύσεις να προτείνουμε στον Άη-Βασίλη που σφήνωσε στην καμινάδα!
Διασκεδάσαμε καλλιεργώντας τον προφορικό μας λόγο και την κριτική μας σκέψη!
Με την επιστροφή μας στο σχολείο μετά τις γιορτές, ευχηθήκαμε “καλή χρονιά” γράφοντας την ευχή που τη στολίσαμε με “πυροτεχνήματα” και θέτοντας στόχους!
Μιλήσαμε για το ρόδι ως σύμβολο καλοτυχίας και δημιουργήσαμε τη ροδιά της τάξης μας με μια ευχή για κάθε ρόδι!
Βέβαια, δεν έλειπε και η βασιλόπιτα, με δώρα για όλα τα παιδιά!!!
Ευχαριστούμε θερμά το Σύλλογο Γονέων/Κηδεμόνων του Νηπιαγωγείου μας για τη συνεχή υποστήριξη και προσφορά του!!!


























































