

Ήρθε και φέτος στο Νηπιαγωγείο μας ο Άι Βασίλης και μοίρασε δώρα στους μαθητές/τριές μας, με τη συνδρομή του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Νηπιαγωγείου, τηρώντας όλα τα μέτρα προστασίας κατά της διάδοσης του COVID-19.
ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!


Ήρθε και φέτος στο Νηπιαγωγείο μας ο Άι Βασίλης και μοίρασε δώρα στους μαθητές/τριές μας, με τη συνδρομή του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Νηπιαγωγείου, τηρώντας όλα τα μέτρα προστασίας κατά της διάδοσης του COVID-19.
ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!
Στα πλαίσια της βιωματικής διαδικασίας, αναπτύσσοντας περιβαλλοντική συνείδηση και ευαισθησία, οι μαθητές μας με τη βοήθεια των εκπαιδευτικών φύτεψαν και φέτος στο παρτέρι του Νηπιαγωγείου μας λουλούδια και αρωματικά φυτά. Αφού φύτεψαν, πότισαν τα φυτά και υποσχέθηκαν ότι θα συνεχίσουν να τα περιποιούνται και να τα φροντίζουν.
Ακολουθεί το Δελτίο Τύπου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων: https://www.minedu.gov.gr/news/50530-26-10-21-i-leitourgia-tou-edupass-gov-gr-epekteinetai-stis-sxolikes-monades-tis-dimosias-protovathmias-defterovathmias-ekpaidefsis-kai-eidikis-agogis
“Από τη Δευτέρα 1 Νοεμβρίου 2021 τίθεται σε λειτουργία για τις δημόσιες σχολικές μονάδες η πλατφόρμα edupass.gov.gr, η οποία αποτελεί ένα επιπλέον εργαλείο για την υγειονομική θωράκιση της δια ζώσης λειτουργίας των δημόσιων εκπαιδευτικών δομών. Χάρη στο edupass.gov.gr o Διευθυντής της σχολικής μονάδας θα μπορεί ανά πάσα στιγμή να επιβεβαιώνει ότι εντός της σχολικής μονάδας βρίσκονται μόνο πρόσωπα (μαθητές/τριες, εκπαιδευτικοί/μέλη Ε.Ε.Π.-Ε.Β.Π., επισκέπτες), τα οποία πληρούν τις προϋποθέσεις φυσικής παρουσίας στη δια ζώσης εκπαιδευτική διαδικασία.
H πλατφόρμα αφορά επί του παρόντος μόνο τις σχολικές μονάδες της δημόσιας πρωτοβάθμιας, δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και ειδικής αγωγής. Στην πλατφόρμα ενσωματώνονται όλες οι λειτουργίες του self-testing.gov.gr και η διαδικασία έκδοσης της Σχολικής Κάρτας για COVID-19. Οι γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/τριών που φοιτούν σε ιδιωτικές σχολικές μονάδες θα εξακολουθήσουν να δηλώνουν το αποτέλεσμα των self-test στην πλατφόρμα self-testing.gov.gr και να εκδίδουν την Σχολική Κάρτα για COVID-19, ακολουθώντας την ιδία ακριβώς διαδικασία που ακολουθούν μέχρι και σήμερα.
Υπόχρεοι υποβολής στην πλατφόρμα edupass.gov.gr δήλωσης συμμετοχής με φυσική παρουσία στη δια ζώσης εκπαιδευτική διαδικασία στις δημόσιες σχολικές μονάδες είναι: (α) οι μαθητές/τριες, (β) το εκπαιδευτικό προσωπικό και μέλη Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.), (γ) κάθε άλλο φυσικό πρόσωπο, που συμμετέχει με φυσική παρουσία σε κάθε είδους εκπαιδευτική διαδικασία που διενεργείται εντός των χώρων της δημόσιας εκπαιδευτικής δομής («επισκέπτες»), όπως για παράδειγμα φοιτητές/τριες που πραγματοποιούν πρακτική άσκηση στη σχολική μονάδα.
Οι υπόχρεοι ή οι γονείς/κηδεμόνες τους εισέρχονται στην πλατφόρμα και δηλώνουν την πρόθεση φυσικής παρουσίας τους στους χώρους της σχολικής μονάδας, ζητώντας να αποστέλλεται στη θυρίδα της σχολικής μονάδας τους η κατάστασή τους.
Α) Σε περίπτωση που έχουν εμβολιασθεί ή που έχουν νοσήσει εντός του τελευταίου εξαμήνου η δήλωση αυτή πρέπει να γίνει μία μόνο φορά και
Β) σε περίπτωση υποβολής σε διαγνωστικό (rapid/PCR) ή αυτοδιαγνωστικό έλεγχο (self test), όσες φορές απαιτείται από το εκάστοτε ισχύον πλαίσιο, π.χ. για τους μαθητές που δεν έχουν εμβολιασθεί/νοσήσει εντός του τελευταίου εξαμήνου η αντίστοιχη δήλωση στο edupass.gov.gr πρέπει να υποβάλλεται δύο φορές την εβδομάδα.
Υπενθυμίζεται ότι το edupass.gov.gr σε πρώτη φάση ενεργοποιήθηκε πριν από λίγες εβδομάδες για τα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (ΑΕΙ) και στόχος του είναι να συμβάλει στην προστασία της δημόσιας υγείας, αλλά και στην απλούστευση των διαδικασιών ελέγχου για την τήρηση των υγειονομικών πρωτοκόλλων.
Η νέα πλατφόρμα συνιστά αποτέλεσμα της συνεργασίας των Υπουργείων Παιδείας και Θρησκευμάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης και είναι προσβάσιμη από το gov.gr. Υλοποιήθηκε από το Εθνικό Δίκτυο Υποδομών Τεχνολογίας και Έρευνας (ΕΔΥΤΕ ΑΕ – GRNET), εποπτευόμενο φορέα του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, ενώ η άντληση των στοιχείων πραγματοποιείται από το Κέντρο Διαλειτουργικότητας της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης και την ΗΔΙΚΑ.”
Στο πλαίσιο της δημοτικής πλατφόρμας για την επιβράβευση της ανακύκλωσης, Followgreen (followgreen.gr/ioannina), ο Δήμος Ιωαννιτών, για 4η συνεχή χρονιά, διοργανώνει το Σχολικό Πρωτάθλημα Ανακύκλωσης. Το σχολικό πρωτάθλημα υλοποιείται υπό την αιγίδα της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ιωαννίνων και σε συνεργασία με την ΕΕΑΑ (σύστημα ανακύκλωσης στο μπλε κάδο), την ΑΦΗΣ (σύστημα ανακύκλωσης μπαταριών) και το πρόγραμμα ανακύκλωσης αλουμινίου ‘’Κάθε Κουτί Μετράει’’.
ΛΙΣΤΑ ΥΛΙΚΩΝ ΠΡΟΣ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
Το Νηπιαγωγείο μας συμμετέχει στο Σχολικό Πρωτάθλημα και ο καθένας ο οποίος θέλει να συμβάλλει στην προσπάθειά μας, μπορεί να μεταβεί στην ιστοσελίδα https://followgreen.gr/ioannina και συγκεκριμένα στην καρτέλα Σχολεία, να βρει το Νηπιαγωγείο μας και να κάνει δωρεά πόντων.
Απαραίτητες προϋποθέσεις είναι να είναι κανείς μέλος της πλατφόρμας (να έχει δημιουργήσει λογαριασμό) και να είναι κάτοικος του Δήμου.
Σύμφωνα με την εγκύκλιο (20/3/2020) του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, οι μαθητές/τριες της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης μπορούν να αποκτήσουν λογαριασμό χρήστη στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (Π.Σ.Δ.), με τον οποίο μπορούν να έχουν πρόσβαση στις υπηρεσίες του Πανελληνίου Σχολικού Δικτύου (ΠΣΔ) (https://www.sch.gr/services).
Η δημιουργία λογαριασμού για τους μαθητές μπορεί να γίνει είτε από τον γονέα/κηδεμόνα είτε από το σχολείο (με την σύμφωνη γνώμη του γονέα/κηδεμόνα).
Δημιουργία λογαριασμού μαθητή από τον γονέα ή κηδεμόνα
Δημιουργία μαθητικού λογαριασμού από το σχολείο σε περίπτωση αδυναμίας του κηδεμόνα: