Παγκόσμια Ημέρα 3ης Ηλικίας

“Εκεί που ονειρεύεται ο νους η καρδιά δεν γερνάει ποτέ….”Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα 3ης Ηλικίας” υποδεχτήκαμε στο νηπιαγωγείο τους παππούδες και τις γιαγιάδες μας. Τους ευχαριστούμε όλους και τον καθένα χωριστά για την αγάπη που μοίρασαν. Ιδιαίτερη τιμή για μας ήταν η παρουσία της κ.Δέσποινας Παπαδάκη-Ζωχιού η οποία υπήρξε από τις πρώτες νηπιαγωγούς στην Ελλάδα που αυτή τη φορά με την ιδιότητα της γιαγιάς μοιράστηκε μαζί μας μνήμες και διάβασε παραμύθι στα παιδιά.

12η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού”!!!!Γνωρίσαμε τα οφέλη της άσκησης στην ζωή μας και συμμετείχαμε σε αθλητικές δραστηριότητες με σύνθημα “Κινούμαι,Ενεργώ,Δημιουργώ”

Athl4 Athl3 Athl2 Athl.1

Οδηγίες Λειτουργίας του Νηπιαγωγείου

 

Sxoleio1 300x175 1

  • ΒΑΣΙΚΟ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: ΩΡΑ ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗΣ 8:15 – 8:30 ΩΡΑ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗΣ: 13:00
  •  ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: ΩΡΑ ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗΣ 8:15 – 8:30 ΩΡΑ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗΣ: 16:00
  •   ΠΡΟΩΡΗ ΥΠΟΔΟΧΗ (ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΔΗΛΩΣΕΙ): 7:45-8:00

Παράκληση:

  • Όλοι οι γονείς να τηρούν τις ώρες προσέλευσης και αποχώρησης προκειμένου να μην δημιουργούνται προβλήματα στην εύρυθμη λειτουργία του σχολείου.
  • Τα παιδιά κατά την προσέλευση να παραδίδονται στην/στον νηπιαγωγό της τάξης από τον υπεύθυνο συνοδό τους.
  • Κατά την αποχώρηση των νηπίων εκτός από τον γονέα/κηδεμόνα ή τον αντικαταστάτη που έχει ορισθεί σε σχετική υπεύθυνη δήλωση, κανένας άλλος δεν μπορεί να παραλάβει το παιδί εκτός από ιδιαίτερες περιπτώσεις και κατόπιν  τηλεφωνικής συνεννόησης με την/τον νηπιαγωγό .Ανήλικο αδερφάκι δεν μπορεί να παραλαμβάνει το παιδί.

Επισήμανση: Η αποχώρηση νωρίτερα του ωραρίου απαγορεύεται. Μπορεί να γίνει σε εξαιρετικές περιπτώσεις και εφόσον έχουν ληφθεί όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ασφάλεια του μαθητή (ενημέρωση και σύμφωνη γνώμη γονέων, εξασφάλιση συνοδείας μαθητή, υπεύθυνη δήλωση ).

ΓΕΥΜΑΤΑ

Τα παιδιά πρέπει να έχουν στην τσάντα τους για την εξυπηρέτησή τους στα γεύματα:

  • ένα μπουκαλάκι εμφιαλωμένο νερό ή παγουρίνο.
  • το ταπεράκι με το δεκατιανό
  • πετσετούλα για κάθε γεύμα (δεκατιανό/μεσημεριανό)  στην ανάλογη τσάντα
  • κουτάλι ή πιρούνι για το μεσημεριανό φαγητό (αφορά τα παιδιά τουολοήμερου τμήματος).
  • Το γεύμα του ολοήμερου μπαίνει σε ξεχωριστή νάυλον τσάντα με όλα τα απαραίτητα.

Τροφές που καλό είναι να αποφεύγονται: Κρουασάν, σοκολατοειδή, περιπτεροειδή, έτοιμα γλυκά, τυποποιημένες τροφές, σταφύλι, κεράσια και ξηροί καρποί.

Σημαντικό: όλα τα είδη διατροφής των παιδιών που βγαίνουν από την τσάντα τους και τοποθετούνται στο ψυγείο, πρέπει απαραιτήτως να γράφουν το όνομα του παιδιού. Το όνομα του παιδιού πρέπει επίσης να αναγράφεται με ανεξίτηλο μαρκαδόρο στο μεταλλικό κατσαρολάκι φαγητού του παιδιού και σε οποιοδήποτε άλλο είδος εξυπηρέτησης στο φαγητό.Το κατσαρολάκι με το μεσημεριανό φαγητό και την σαλάτα, τοποθετείται μέσα στο ψυγείο από το πρωί,

Χαλάρωση

Για την ώρα της χαλάρωσης θα χρειαστούν:

  • 1 σεντονάκι σε μέγεθος κούνιας με λάστιχο
  • 1 σεντονάκι ίδιου μεγέθους χωρίς λάστιχο (όταν κρυώσει ο καιρός θα αντικατασταθεί με κουβερτούλα)
  • 1 μικρό μαξιλαράκι με μαξιλαροθήκη

Προσοχή:Είναι σημαντικό το μέγεθος για να μπορεί να το διαχειριστεί το ίδιο το παιδί.

Τα σεντονάκια τα παίρνεται κάθε Παρασκευή σε τσαντούλα που θα σας δώσουμε απο το νηπιαγωγείο με το όνομα του παιδιού και τα επιστρέφεται κάθε Δευτέρα στην ίδια τσάντα .

Ενδυμασία: Στο νηπιαγωγείο παίζουμε, κυλιόμαστε, εργαζόμαστε με μπογιές ή άλλα υλικά. Έτσι είναι πολύ εύκολο να λερωθούμε.

  • Καλό θα είναι λοιπόν τα παιδιά να έρχονται με απλά και άνετα ρούχα και παπούτσια( κατά προτίμηση κλειστά  με βέλκρο) που δεν εμποδίζουν την κίνηση.
  •  Αποφεύγουμε τα πολύτιμα αντικείμενα (σταυρούς, αληθινά κοσμήματα, αλυσίδες). Είναι εύκολο να χαθούν και επίσης μπορεί να προκαλέσουν πνιγμούς σε ενδεχόμενο αδέξιο τράβηγμα.
  •  Δε φοράμε τιράντες και ζώνες που έχουν δυσκολία αφαίρεσης κατά την εξυπηρέτησή μας στην τουαλέτα

Αυτοεξυπηρέτηση: Τα παιδιά στο νηπιαγωγείο εξυπηρετούνται μόνα τους στην τουαλέτα. Μια αλλαξιά ρούχα( ανάλογα για την εποχή )για ενδεχόμενα ατυχήματα καλό είναι να υπάρχει στην τσάντα του παιδιού .

Άλλα θέματα

  • Ελέγχουμε τακτικά τα κεφάλια των παιδιών μας για ανεπιθύμητους επισκέπτες. Οι ψείρες πηγαίνουν συνήθως στα καθαρά κεφάλια. Δε ντρεπόμαστε να ενημερώσουμε την/τον νηπιαγωγό αν έχουμε εντοπίσει ψείρες στο παιδί μας ώστε να γίνουν οι απαραίτητες συστάσεις και στους άλλους γονείς.
  • Ενημερώνουμε την νηπιαγωγό για οτιδήποτε θεωρείται σημαντικό που έχει σχέση με την υγεία ή την ψυχολογία του νηπίου π.χ αλλεργίες, φόβοι κ.α.
  • Σε περίπτωση ασθένειας ενημερώνουμε άμεσα το νηπιαγωγείο και το παιδί παραμένει στο σπίτι μέχρι να αναρρώσει πλήρως. Φαρμακευτική αγωγή δεν δίνεται από την/τον νηπιαγωγό.

Προσοχή!!! Δε φέρνουμε μέσα στην τσάντα μας παιχνίδια ή όποιο άλλο αντικείμενο από το σπίτι παρά μόνο αν το έχει προηγουμένως ζητήσει η/ο νηπιαγωγός.

  • Ενημερώνουμε το νηπιαγωγείο σε περίπτωση αλλαγής στα τηλεφώνα επικοινωνίας
  •  Προσέχουμε τις ανακοινώσεις στον πίνακα ανακοινώσεων ή αυτές που θα σας δίνονται προσωπικά η στέλνονται με mail ή θα αναρτώνται στην κλειστή ομάδα Viber του νηπιαγωγείου.
  • Τηλέφωνα Επικοινωνίας: 2842041152 -2842304974& 2842305007

Καλή & Δημιουργική Σχολική Χρονιά !

e-twinning:”We are Unique and Unrepeatable” _Flash Mob for World Disability Day

Συμμετοχή του σχολείου μας στο πρόγραμμα eTwinning: «Είμαστε Μοναδικοί και Ανεπανάληπτοι»

Το σχολείο μας συμμετείχε τη φετινή σχολική χρονιά στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα eTwinning με το έργο «Είμαστε Μοναδικοί και Ανεπανάληπτοι», μια συνεργασία σχολείων από διάφορες ευρωπαϊκές χώρες, αφιερωμένη στην ένταξη, τη διαφορετικότητα και την αποδοχή.

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, οι μαθητές μας είχαν την ευκαιρία να ευαισθητοποιηθούν σε σημαντικά ζητήματα όπως η προσβασιμότητα, η συμπεριληπτική επικοινωνία και η άρση των εμποδίων. Το πρόγραμμα κορυφώθηκε με τη δημιουργία και συμμετοχή σε διεθνικό flash mob, βασισμένο σε κοινή χορογραφία στη Νοηματική Γλώσσα, προωθώντας την ισότητα και τη συμπερίληψη μέσα από τον χορό και τη δημιουργική έκφραση.

Η δράση συνεχίστηκε με συνεργατικές δραστηριότητες μεταξύ των μαθητών από τα σχολεία-εταίρους, με στόχο την ανάπτυξη της δημιουργικότητας και της διαπολιτισμικής συνεργασίας. Οι μαθητές μας συμμετείχαν στη συγγραφή πρωτότυπων ιστοριών με θέμα την ένταξη και τη διαφορετικότητα, οι οποίες εμπλουτίστηκαν με εικονογραφήσεις και ηχογραφήσεις στα ελληνικά και στα αγγλικά.

Οι ιστορίες παρουσιάστηκαν με την ιδιαίτερη τεχνική Kamishibai, ένα παραδοσιακό ιαπωνικό θέατρο από χαρτί, που έδωσε στους μαθητές τη δυνατότητα να ζήσουν μια ξεχωριστή εμπειρία αφήγησης, ισορροπώντας την τεχνολογία με τις παραδοσιακές μεθόδους.

Μέσα από αυτό το ταξίδι, οι μαθητές ήρθαν σε επαφή με διαφορετικούς πολιτισμούς, αντάλλαξαν ιδέες, ανέπτυξαν δεξιότητες συνεργασίας και επικοινωνίας και, πάνω απ’ όλα, κατανόησαν βαθύτερα την αξία της συμπερίληψης.

Είμαστε περήφανοι για τη συμμετοχή μας σε αυτό το έργο, το οποίο ανέδειξε την πεποίθησή μας ότι κάθε μαθητής είναι μοναδικός και πολύτιμος.

https://school-education.ec.europa.eu/en/etwinning/projects/world-disability-day-we-are-unique-and-unrepeatable/twinspace

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ 2024-25

Κατά τη σχολική χρονιά 2024-2025, οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας συμμετείχαν ενεργά στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων, μέσα από τέσσερα προγράμματα που κάλυψαν και τους τέσσερις θεματικούς άξονες του θεσμού:

  • Ζω καλύτερα – Ευ ζην

  • Φροντίζω το περιβάλλον

  • Ενδιαφέρομαι και ενεργώ – Κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη

  • Δημιουργώ και καινοτομώ

Με βιωματικές δράσεις, συνεργατικές δραστηριότητες και δημιουργικές προσεγγίσεις, οι μαθητές καλλιέργησαν δεξιότητες ζωής, ενίσχυσαν την προσωπική τους ανάπτυξη και απέκτησαν ενεργό ρόλο σε θέματα που αφορούν τόσο το σχολείο όσο και την ευρύτερη κοινότητα.

Τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων αποτελούν πλέον αναπόσπαστο μέρος της εκπαιδευτικής μας διαδικασίας, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην ολόπλευρη ανάπτυξη των παιδιών μας.

https://blogs.sch.gr/nipnanatlas/files/2025/06/SchedioDrashsSchMON-1-1.docx

Οργάνωση ,Εκσυγχρονισμός και Αξιοποίηση της Σχολικής βιβλιοθήκης

Στόχος Βελτίωσης:

Σχολική βιβλιοθήκη:στόχος μας είναι να ενισχύσουμε, να ενημερώσουμε και να εκσυχγρονίσουμε τη σχολική βιβλιοθήκη ενσωματώνοντας ψηφιακά εργαλεία, μετατρέποντάς την σε έναν πλήρως λειτουργικό και σύγχρονο χώρο που βοηθά τους εκπαιδευτικούς στις εκπαιδευτικές τους προσπάθειες και την επαγγελματική τους ανάπτυξη, ενώ παράλληλα θα ενθαρρύνει το αναγνωστικό ενδιαφέρον των μαθητών και καλλιεργώντας τους την φιλαναγνωσία.Η μετατροπή της βιβλιοθήκης από έναν απλό χώρο αποθήκευσης βιβλίων σε έναν ενεργό χώρο μάθησης, πολιτισμού και υποστήριξης της διδασκαλίας. Βασικοί Στόχοι: Εμπλουτισμός Συλλογής: Ανανέωση με σύγχρονες εκδόσεις που να ανταποκρίνονται στις ανάγκες των χρηστών. Βελτίωση Προσβασιμότητας: Οργάνωση, ταξινόμηση και επέκταση ωραρίου λειτουργίας. Σύνδεση με Διδασκαλία & Κοινωνία: Υποστήριξη της διδασκαλίας, προώθηση της φιλαναγνωσίας στην τοπική κοινωνία. Σύνταξη Κανονισμού Λειτουργίας: Δημιουργία σαφούς πλαισίου λειτουργίας. Φάσεις του Σχεδίου Δράσης: Προετοιμασία: Καθορισμός ρόλων, συλλογή ιδεών, καταγραφή της υπάρχουσας κατάστασης. Σχεδιασμός & Οργάνωση: Δημιουργία ομάδων εργασίας (διαμόρφωσης χώρου, επιλογής/ταξινόμησης υλικού, σύνταξης κανονισμού). Υλοποίηση: Συλλογή, ανάλυση και σύνθεση εργασιών από τις ομάδες. Ενημέρωση Κοινότητας: Ενημέρωση Συλλόγου Γονέων & τοπικής κοινωνίας, διερεύνηση στήριξης. Οργανωτική Δομή: Κεντρικός Σχεδιασμός: Προϊστάμενος/Υπεύθυνος Βιβλιοθήκης. Συντονισμός Δράσεων: Συντονιστές ομάδων. Χρονοδιάγραμμα: Σχεδιασμός: Οκτώβριος 2024 – Δεκέμβριος 2024 Υλοποίηση: Ιανουάριος 2025 – Μάιος 2025

Σημαντική ήταν η εμπλοκη των παιδιών σε όλες τις φάσεις ,των γονέων άλλα και η στήριξη του Συλλόγου γονέων και κηδεμόνων του νηπιαγωγείου.

Και κάπως έτσι αρχίζουμε να καταγράψουμε το υλικό μας:

 

 

 

 

Polish 20250525 201707791

Αφού το καταγράψαμε το χωρίζουμε σε κατηγορίες με την ενεργή συμμετοχή των παιδιών

Polish 20250525 201907629

Βάζουμε όλοι μαζί τους κανόνες και μια νέα γωνιά δημιουργείται….

Polish 20250525 202030704 Polish 20250525 202122727

Η ακουστική βιβλιοθήκη μας είναι γεγονός και μας έχει προκαλέσει πολύ ενθουσιασμό!!!!

Polish 20250525 202236677

Η νέα βιβλιοθήκη 📚📚📚του σχολείου μας είναι έτοιμη και μας ταξιδεύει μαγικά!!!!Στο ταξίδι αυτό την Παρασκευή είχαμε οδηγό τον μπαμπά Γιάννη!!!!!Βρέθηκε στο νηπιαγωγείο μας στο οποίο και ο ίδιος ήταν μαθητής και αφού μοιράστηκε τις αναμνήσεις του,τα παιδιά τον ξενάγησαν στη βιβλιοθήκη και στη συνέχεια διαβάσαμε το παραμύθι που ο ίδιος μας έφερε.Και αφού του αρέσει το διάβασμα του δανεισαμε και μεις ένα βιβλίο για να το διαβάσουν όλοι μαζί στο σπίτι!!!!Ευχαριστούμε πολύ τον μπαμπά 👨‍🍼Γιάννη Βολυράκη!!!!

495383433 1204191998065727 1315989340789333018 n 495576930 1204191954732398 2116346300065911952 n 495917831 1204191754732418 4509028464605970051 n 496005530 1204192028065724 6010824955889082314 n