Την εβδομάδα που μας πέρασε ασχοληθήκαμε με τα έντομα.
Συζητήσαμε για όσα γνωρίζουμε και για όσα θέλουμε να μάθουμε.
Τονίσαμε τη σημασία των εντόμων για τη βιοποικιλότητα του οικοσυστήματος και τα διαχωρίσαμε σε ωφέλιμα και βλαβερά.
Παρατηρήσαμε έντομα στον εξωτερικό χώρο του σχολείου, έντομα σε πρίσμα, σε εικόνες σε βίντεο, στο μικροσκόπιο κ.λ.π.
Γίναμε έντομα και μιμηθήκαμε τις κινήσεις τους.
Έπειτα κατηγοριοποιήσαμε τα έντομα σύμφωνα με την κίνησή τους!
Κύκλος Ζωής της Πεταλούδας
Κάναμε αναπαράσταση του κύκλου ζωής της πεταλούδας
Είδαμε το βίντεο με την κυρία συμμετρία και συζητήσαμε για τη συμμετρία στη ζωή μας.
Επίσης μιλήσαμε για τον κύκλο ζωής της μέλισσας, γίναμε μέλισσες και … ήπιαμε το νέκταρ των λουλουδιών, μιλήσαμε για τις αράχνες και διαβάσαμε το βιβλίο αράχνη μόνη ψάχνει και κάναμε κατασκευές.
Ως μελισσάκια επιλέξαμε βιβλία από την κινητή βιβλιοθήκη
Μάθαμε για τα μυρμήγκια και τον τζίτζικα
















Πρόσφατα σχόλια