Αν κάθε μέρα……….σε μερικά χρόνια θα έχω…….
Αν κάθε μέρα……….σε μερικά χρόνια θα έχω…….
Από το σπόρο στο φυτό και τα παράγωγα του.
Μαθαίνουμε για το σταφύλι, τον τρύγο και τα προϊόντα που παράγονται από το σταφύλι.
Για τον εσωτερικό κανονισμό λειτουργίας του Νηπιαγωγείου μπορείτε να ανατρέχετε καθημερινά στη δεξιά στήλη του ιστολογίου στις σελίδες. Στη σελίδα Εσωτερικός Κανονισμός μπορείτε να διαβάσετε όλους τους εσωτερικούς κανονισμούς και των προηγούμενων ετών!
Ο Μάκης ο Πινελάκης μας έφερε ένα γράμμα με πολλές πληροφορίες και μια αποστολή…
Είδαμε εικόνες από τον πόλεμο του ΄40, την Κατοχή, την προσφορά των γυναικών και συζητήσαμε για όσα είδαμε και για ότι μας προβλημάτισε!
Διαβάσαμε βιβλία, είδαμε και κατασκευάσαμε
ΕΙΡΗΝΗ….
Είπαμε το δικό μας ΌΧΙ, φωνάξαμε ΑΕΡΑ και παίξαμε το δικό μας πόλεμο!
ΓΚΟΥΕΡΝΙΚΑ- ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
ΣΗΜΑΙΑ ΓΑΛΑΝΟΛΕΥΚΗ
Δουλέψαμε σε ομάδες
Και στο τέλος μια μικρή αξιολόγηση στον υπολογιστή!
Καλωσορίζουμε το Φθινόπωρο!
Δημιουργήσαμε γωνιά Φθινοπώρου
Φτιάχνουμε ποπκορν με τον ξηρό καρπό του καλαμποκιού
Φθινοπωρινό … αλλιώτικο πικ νικ!
Εδώ θα αναρτηθεί η περιγραφή για το σχολείο, π.χ. την ιστορία του, τους χώρους του, τις υποδομές και τον εξοπλισμό της σχολικής μονάδας.
Πρόσφατα σχόλια