ΙΣΤΟΡΙΟΓΡΑΜΜΗ
Σε όλη τη διάρκεια του προγράμματος τοποθετούμε πάνω στην ιστοριογραμμή της τάξης τα μνημεία ανάλογα με την περίοδο που χτίστηκαν. Τα παιδιά κάνουν συγκρίσεις για το ποιο είναι νεότερο και ποιο είναι πιο παλιό.
ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ
Mε τα εργαλεία από το google earth τα απιδιά μετρούν τις απόστάσεις από το χωριό τους μέχρι στο κάθε μέρος που βρίσκεται το κάθε μνημείο. Καταγράφουν τα χιλιόμετρα, κάνουν συγκρίσεις για το ποιος αριθμός είναι μεγαλύτερος. Συγκρίνουν πρώτα τις χιλιάδες, μετά τις εκατοντάδες, μετά τις δεκάδες και τέλος τις μονάδες για να βρουν ποιος προορισμός είναι πιο μακρυά.
- Μνημεία και γεωμετρικά σχήματα
- ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ ΜΕ ΤΟ BEEBOT
Οι φίλοι μας οι Μάνος & Μίνα μας έστειλαν με email βίντεο με αινίγματα (εφαρμογή chatterpix στο κινητό). Τα παιδιά βρίσκουν σε ποιο μνημείο αναφέρονται κάθε φορά και συνεργάζονται σε ζευγάρια για να μετακινήσουν το μελισσάκι. Ο ένας κωδικοποιεί τη διαδρομή βάζοντας τα βελάκια και ο άλλος αποκωδικοποιεί τη διαδρομή προγραμματίζοντας το ρομποτάκι.

















