| ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ |
- Στολίζουμε το δέντρο της τάξης με αγγελάκια και το χριστουγεννιάτικο δέντρο.
- Κάνουμε τον εννοιολογικό χάρτη των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς.
- Ετοιμάζουμε το σκηνικό για τη Χριστουγεννιάτικη γιορτή μας.
- Χειροτεχνίες
- Καταγράφουμε τις λέξεις που λένε αυθόρμητα τα παιδιά, τις χτυπάμε ρυθμικά, βρίσκουν ποια είναι πιο μεγάλη κλπ. Στη συνέχεια βρίσκουν τις αντίστοιχες λέξεις με τα πεζά γράμματα και επιλέγουν στη γωνιά της γραφής να αντιγράψουν τις λέξεις που θέλουν.
- Ρίχνουν το ζάρι, μετρούν και καλύπτουν τον αντίστοιχο αριθμό. Δύο ομάδες, ποιος θα καλύψει πιο γρήγορα τα στολίδια του;
- Επαναλαμβανόμενα μοτίβα. Οι κορδέλες, τα χαρτιά περιτυλίγματος, τα φωτάκια, οι γιρλάντες κλπ τα Χριστούγεννα έχουν πολλά επαναλαμβανόμενα μοτίβα. Εντοπίζουμε και πάνω στα ρούχα, στις κάλτσες, στο χαλί μοτίβα. Τα απιδιά κάνουν τα δικά τους μοτίβα με σχήματα και χρώματα.
Φτιάχνουν τις δικές τους γιρλάντες χρησιμοποιώντας 2 ή 3 ή 4 χρώματα/σχέδια με επαναλαμβανόμενα μοτίβα.
Ρίχνουν το ζάρι και στολίζουν τη μπάλα αναπαράγωντας μοτίβα.
- Παιχνίδι σε δύο ομάδες με ζάρι. Τα παιδιά τοποθετούν τις εικόνες που ταιριάζουν σε κάθε κατηγορία (γέννηση, δέντρο, ζαχαροπλαστείο, Αη Βασίλης). Ποια ομάδα θα τελειώσει πιο γρήγορα;
- Λάβαμε email από το sch.gr και το make a wish για να συνεισφέρουμε οικονομικά για να πραγματοποιηθούν οι ευχές των παιδιών. Μπαινουμε στην ιστοσελίδα και βλέπουμε τις ευχές των παιδιών με βαριές ασθένειες που πραγματοποιήθηκαν τις προηγούμενες χρονιές. Αποφασίζουμε να συμμετέχουμε και συμπληρώνουμε τη φόρμα παραγγελίας για τα αστεράκια μας. Μας τα έστειλαν και τα κρεμάσαμε στο δεντράκι που φτιάξαμε με τα κλαδιά που είχαμε συλλέξει κατά τη διάρκεια του προγράμματος “φθσιολάτρες σε δράση”.
- Λέμε τα κάλαντα στο χωριό.
- Παρουσιάζουμε τη γιορτή μας και ήρθε ο Αη Βασίλης με τα δώρα.






















































