| ΣΧΗΜΑΤΑ |
- Δια βάζουμε το παραμύθι “η Τελεία”.
Τα παιδιά χωρίζονται σε δύο ομάδες, οι τελείες και οι γραμμές. Φτιάχνουν μικρές, μεγάλες, πολύχρωμες τελείες και ευθείες, καμπύλες, τεθλασμένς γραμμές.
Περπατούν πάνω σε ευθείες και καμπύλες γραμμές με διάφορους τρόπους (ίσια, πλαγίως, με μικρά-μεγάλα βήματα).
Με ένα κορδόνι και ένα χάρακα κάνουν εθείες και καμπύλες γραμμές σε ένα χαρτόνι. Βάφουν τα “δωμάτια” με διάφορα χρώματα (ξυλομπογιές, μαρκαδόρους ή κηρομπογιές).
- Τα παιδιά αναζητούν διάφορα σχήματα στην τάξη και τα ταξινομούμε σε στερεά και σε επίπεδα σχήματα.
- Παίζουμε ένα παιχνίδι με σχήματα σε τέσσερις ομάδες. Ποιο δεινοσαυράκι θα καταφέρει να φάει πρώτο τα σχήματά του;
- Χωρίζουμε τα σχήματα σε τρεις κατηγορίες: αυτά που έχουν μόνο ευθείες γραμμές, αυτά που έχουν μόνο καμπύλες κι αυτά που έχουν και τιε 2 γραμμές. Κάνουν ατομικά και τα ανάλογο φύλλο εργασίας.
- Τα παιδιά χωρισμένα σε ζευγάρια επιλέγουν το δικό τους σχήμα.
Χωρίζουν τα σχήματα και τα βάζουν στην οικογένειά τους.
Φτιάχνουν το σχηματόδεντρο που το κάθε κλαδί βγάζει διαφορετικό σχήμα (τριγωνό-κλαδο, κυκλό-κλαδο κ.ο.κ.)
Το κάθε παιδί φτιάχνει το ατομικό του βιβλιράκι με τα σχήματα.


























