| Χωρικές έννοιες-ψυχοκίνηση |
- Τα παιδιά στη σειρά. Δίνουν το μπαλόνι πάνω από το κεφάλι και κάτω-ανάμεσα από τα πόδια.
- Χαρτιά πεταμένα στο χώρο. Χορεύουν στη μουσική. στο σταμάτημα ακουμπούν ένα χαρτί με ένα μέλος του σώματος ανάλογα με το παράγγελμα (με την παλάμη,αγκώνα,κοιλιά,δάχτυλο, μύτη, γόνατο κλπ)
- Μουσικές καρέκλες
- Τα παιδιά χωρίζονται σε δυο ομάδες. Ποια ομάδα θα καταφέρει να βάλει τα περισσότερα μανταλάκια στον αρχηγό μέχρι το τέλος της μουσικής;
- Με πόσους διαφορετικούς τρόπους μπορούμε να περάσουμε τις γραμμές; Πηδάμε ανά μία πάνω στις γραμμές, ανα δύο, πλαγίως κλπ. Ισσορροπούμε πάνω στην ευθεία γραμμή, πλαγίως, κουτσό, με ανοιχτά τα πόδια κλπ.
- Το κάθε παιδί ρίχνει το ζάρι και βάζει σε σειρά τις εντολές που τυχαίνει (δεξιά, αριστερά, μπροστά, πίσω). Ακολουθεί τις καρτέλες με τις οδηγίες και στο στεφάνι που τυχαίνει απαντάει στην ερώτηση για τον εαυτό του που έχει μέσα το κάθε στεφάνι (το αγαπημένο χρώμα,ζώο,φαγητό, βιβλίο κλπ, πότε θυμώνω, χαίρομαι κλπ.
- Ημέρα αθλητισμού. Δημιουργία “πολυαθλήματος” που περιλαμβάνει μια διαδρομή με διάφορα αθλήματα.
Άλμα εις μήκος. Ποιος πήδηξε πιο μακριά;

Αγώνας τρεξίματος.
| Ημέρα ζώων |
Διαβάσαμε το “ΞΟΥΤ”, μιλήσαμε για τα δικαιώματα των ζώων, τι φροντίδα χρειάζονται.














