| ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ |
- Αριθμοί έως το 5: Τα παιδιά σε 2 ομάδες τρέχουν σε μια απλή διαδρομή που στο τέρμα της βάζουν τόσα μπαλάκια όσα λέει ο αντίστοιχος αριθμός. Όποιος τελειώσει τρέχει στην εκκίνηση για να πάρει πρώτος το μαντήλι. Αν έχει βάλει τα μπαλάκια σωστά τότε παίρνει η ομάδα του τον πόντο. Αν όμως έκανε λάθος και ο διπλανός του τα έχει βάλει σωστά τότε η δική του ομάδα παίρνει τον πόντο.
- Αριθμοί έως το 10: Στη γωνιά των μαθηματικών τα παιδιά μπορούν να βάζουν τόσα μήλα όσα γράφει ο αριθμός, μετρούν και γράφουν τον αριθμό πάνω στα ίχνη με μαρκαδόρο λευκοπίνακα που σβήνει.
Στο tablet ή τον υπολογιστή παίζουν διάφορα παιχνίδια online με τους αριθμούς.
- ΣΥΜΜΕΤΡΙΑ: Τα παιδιά στο παράθυρο ακολουθούν τα ίχνη μισης εικόνας. Όταν ανοίγουν το χαρτί βλέπουν ολοκληρωμένη την εικόνα. Μιλάμε για τον άξονα συμμετρίας και χρησιμοποιούμε καθρέφτη για να αντιληφθούν τη συμμετρία σε ένα αντικείμενο. Βλέπουμε διάφορες εικόνες στον υπολογιστη και βρίσκουν ποιες είναι συμμετρικές και ποιες όχι.
Τα παιδιά κάνουν το συμμετρικό σχέδιο πάνω σε άξονα συμμετρίας.
Με βοήθεια καθρέφτη ή όχι χρωματίζουν το συμμετρικό σχέδιο και το άλλο μισό πρόσωπό τους.
- Αριθμοί ανά δεκάδες έως το 50: Δημιουργούμε με καπάκια από το γάλα παιχνίδι για τη γωνιά των μαθηματικών. Κάθε εβδομάδα προσθέτουμε και μια νέα δεκάδα.
Παιχνίδι με + (πρόσθεση) και – (αφαίρεση). Τα παιδιά σε 2 ομάδες ή ατομικά σε ζευγάρια ρίχνουν το ζάρι με +1,+2, +3, -1, -2 και ανεβοκατεβαίνουν τη σκάλα. Όποιος φτάσει πρώτος στην κορυφή, κερδίζει.




























