ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Εκγύμναση των κοιλιακών μυών. Τα παιδιά σε δυο ομάδες παιζουν ανά δυάδες. Ξαπλωμένα τεντώνουν τα χέρια πάνω από το κεφάλι τους και παίρνουν τοα στεφάνι, σηκώνονται και πρέπει να το βάλουν στο μπαστούνι που είναι στα πόδια τους. Όποιος τελειώσει πρώτος παίρνει τον πόντο. Η όμαδα που θα συγκεντρώσει τους περισσότερους πόντους κερδίζει. (δραστηριότητα στα αγγλικά-ελληνικά).
ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ

Διαβάσαμε το βιβλίο: Ο Μικρός είναι ένα αλεπουδάκι που δεν έχει καθόλου κέφια. Φοβάται πως η μαμά του δε θα τον αγαπάει για πάντα.Σ’ αυτό το υπέροχο βιβλίο με τις τρυφερές εικόνες, παρακολουθούμε μια ευρηματική μαμά να αποδεικνύει στο παιδί της πως η αγάπη των γονιών δεν έχει όρια ό,τι κι αν γίνει.
Ετοιμάσαμε το δωράκι που θα κάνουν τα παιδιά στη μανούλα. Διακόσμησαν τις πήλινες γλάστρες, έγραψαν γλύκά μηνύματα, φύτεψαν και πότισαν τα λουλούδια και τις χάρισαν.
Παρακολουθήσαμε και βίντεο για την κατασκευή κεραμικής γλάστρας. Μιλήσαμε για τον πηλό και για την αγγειοπλαστική που ήταν πολύ διαδεδομένη από τα αρχαία χρόνια.
- Ανοιξιάτικο αδράκι με λουλούδι: Πρώτα τα παιδιά βάφουν το φόντο με βρεγμένο γκοφρέ χαρτί της αρεσκείας τους βουτηγμένο σε νερό. Μετά βάφουν το κέλυφος αυγών με νερομπογιές. Σχεδιάζουν το περίγραμμα λουλουδιών και κολλούν τα βαμμένα τσόφλια.
- Παιχνίδι με καπάκια: Τα προσπαθούν να μεταφέρουν τα καπάκια από το νερό χρησιμοποιώντας 2 γλωσσοπίεστρα (συντονισμός λεπτών κινήσεων). Κάθε φορά παιζουν 2 παίκτες από τις 2 ομάδες. Όποιος παίκτης τα μεταφέρει όλα πρώτος, παίρνει η ομάδα του 1 πόντο. Η ομάδα που μαζεύει τους περισσότερους πόντους ΚΕΡΔΙΖΕΙ!!
ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ
The Very Hungry Caterpillar: παρακολούθηση βίντεο στα αγγλικά
Βίντεο με τον κύκλο της ζωής της πεταλούδας και τη μεταμόρφωσή της.
Ο κύκλος ζωής της πασχαλίτσας.
Κατασκευή πασχαλίτσας με οδηγίες στα αγγλικά και παιχνίδια στο learning apps με την πεταλούδα.
ΦΩΤΟΣΥΝΘΕΣΗ
H Iστορία της Φωτοσύνθεσης(Παραμύθι-δραματοποίηση)
Mια ακόμη υπέροχη μέρα .Ο ήλιος λάμπει ψηλά στον ουρανό και ρίχνει το φως του στην αυλή του νηπιαγωγείου μας. Κάπου εκεί λοιπόν σε κάποια γωνιά, μέσα στο υγρό χώμα είχε το σπίτι του ένα φυτό. Το φυτό βλέποντας την τέλεια μέρα σκέφτηκε να την εκμεταλλευτεί. Ήταν η καλύτερη μέρα για μαγείρεμα!!!
Πρώτα έπρεπε να συγκεντρώσει τα υλικά του. Έτσι θα έφτιαχνε ένα θρεπτικό και νόστιμο φαγητό που θα το βοηθούσε να αναπτυχθεί. Πως το λένε; …..γλυκόζη.
Τεντώθηκε λοιπόν το φυτό μας, άπλωσε τα φυλλαράκια του στον ήλιο και μάζεψε όσο περισσότερο φως μπορούσε. Θα χρειαζόταν πολύ φως για να φτιάξει το φαγητό του.
Έπειτα πήρε μερικές πολύ βαθιές ανάσες. Δεν ήθελε όμως όλο τον αέρα. Α να το!!! Αυτό ζητούσε. Το διοξείδιο του άνθρακα. Μάζεψε μπόλικο από αυτό στα φυλλαράκια του.
Και τώρα το τελευταίο υλικό. Νεράκι δροσερό από το χώμα . Έψαξε με τις ρίζες του και ρούφηξε το νερό. Το έστειλε και αυτό στα φύλλα , όπου περίμεναν το φως και το διοξείδιο του άνθρακα.
Ήρθε η ώρα για το μαγείρεμα της γλυκόζης. Το φυτό ανακάτεψε το φως , το διοξείδιο του άνθρακα και το νερό . Ήταν τόσο υπέροχη η μέρα που το φαγητό δεν θα αργούσε. Σε λίγο θα είχε αρκετή τροφή για να προσθέσει ακόμη ένα φυλλαράκι στο σώμα του. Έτοιμο!!!
Αφού τελείωσε με το μαγείρεμα ήρθε η ώρα για καθάρισμα. Χρησιμοποίησε όλα τα υλικά, αλλά το οξυγόνο από το διοξείδιο του άνθρακα του ήταν περιττό. <<Θα το αφήσω στον αέρα. Θα είναι το δώρο μου για όλα τα πλάσματα αυτού του πλανήτη>> σκέφτηκε και άπλωσε πάλι τα φύλλα του αφήνοντας το οξυγόνο να αναμειχθεί με τον αέρα.
Φύλλο εργασίας “πως μαγειρεύει το φυτό”














































