ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2021-2022
Thanksgiving
Αναπόσπαστο κομμάτι της εκμάθησης μιας γλώσσας αποτελεί η επαφή με τον πολιτισμό της. Έτσι, με αφορμή την Ημέρα των Ευχαριστιών (Thanksgiving), που γιορτάζεται την 4η Πέμπτη του Νοέμβρη, μάθαμε για τις ρίζες αυτής της γιορτής, τα παραδοσιακά γιορτινά φαγητά της ημέρας, τρέξαμε σαν γαλοπούλες, βοηθήσαμε τις γαλοπούλες να πάρουν πίσω τα φτερά τους και μάθαμε να λέμε ευχαριστώ.
dancing christmas tree
ΤΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ
ΠΑΙΧΝΙΔΙ
Αφού τρέξαμε σε διάφορες γωνιές τις τάξης για να δούμε τις εικόνες με τα μέρη του προσώπου που υπήρχαν σκορπισμένες σε διάφορα σημεία της τάξης, μαζευτήκαμε στην παρεούλα και είπαμε μαζί το παρακάτω ποιηματάκι, κάνοντας αντίστοιχες κινήσεις
Two little eyes to look around
Two little ears to hear each sound
One little nose to smell what’s sweet
One little mouth that loves to eat
Στη συνέχεια παίξαμε 2 παραλλαγές της καυτής πατάτας που μας βοήθησαν να αναγνωρίσουμε και στη συνέχεια να παράγουμε το καινούργιο λεξιλόγιο. Τέλος, περιγράψαμε 4 διαφορετικά πρόσωπα, χωριστήκαμε σε ομάδες, στις οποίες ο αρχηγός κλήθηκε να δώσει οδηγίες ώστε να σχεδιάσουμε το πρόσωπο που εκείνος είχε μπροστά του. Με αυτόν τον τρόπο κάναμε επανάληψη τα χρώματα και εμπεδώσαμε το καινούργιο λεξιλόγιο.
ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ
https://www.youtube.com/watch?v=tVlcKp3bWH8
https://www.youtube.com/watch?v=_lSDiAiEHgY&feature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=FczqntFwb6k
ΤΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ
ΠΑΙΧΝΙΔΙ
Στρώσαμε τις καρτέλες με τα μέρη του σώματος στο πάτωμα, χοροπηδήσαμε από καρτέλα σε καρτέλα, επαναλάβαμε τη λέξη που βλέπαμε και δείξαμε αυτό που απεικόνιζε.
Στη συνέχεια τραγουδήσαμε το αγαπημένο head, shoulders, knees and toes και μάθαμε να το λέμε και να κάνουμε τις κινήσεις όλο και πιο γρήγορα.
Παίξαμε μια παραλλαγή του Simon says.., με τη διαφορά ότι εκτελούσαμε την εντολή της κυρίας όταν ακούγαμε τη λέξη please, μαθαίνοντας με αυτόν τον τρόπο τη σημασία του να είμαστε ευγενικοί.
https://www.youtube.com/watch?v=WX8HmogNyCY
ΠΑΙΧΝΙΔΙ
Χρωματίσαμε τον Mr. Cookieman, ή αλλιώς τον Μπισκοτούλη, και θυμηθήκαμε τα χρώματα. Ο Cookieman ήταν σε κομμάτια, επομένως η αποστολή μας ήταν να μπορέσουμε να τον συναρμολογήσουμε. Ρίξαμε το ζάρι με τη σειρά μας, βρήκαμε το μέρος του σώματος στο οποίο αντιστοιχούσε ο αριθμός που έδειξε το ζάρι, είπαμε την αντίστοιχη λέξη στα Αγγλικά και τέλος το κολλήσαμε σε χαρτί. Περάσαμε πολύ ωραία, και τα παιδιά έφυγαν στο σπίτι με την κατασκευή αυτή, ώστε να τους θυμίζει τα όσα είπαμε.
ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ – ΡΗΜΑΤΑ ΚΙΝΗΣΗΣ
Με αφορμή το καρναβάλι είδαμε το βίντεο της Peppa pig ως βασίλισσα του καρναβαλιού και στη συνέχεια φτιάξαμε μάσκες από ζωάκια, ενώ ταυτόχρονα μάθαμε τις ονομασίες τους στα αγγλικά. Τέλος, ακούσαμε και χορέψαμε το walking walking, ένα τραγούδι, μέσω του οποίου εκτεθήκαμε σε μια σειρά από ρήματα κίνησης, τα κατανοήσαμε μέσω του βίντεο και της παντομίμας, και στη συνέχεια το τραγουδήσαμε
https://www.youtube.com/watch?v=fPMjnlTEZwU
ΤΡΟΦΕΣ
Ξεκινήσαμε να μαθαίνουμε διάφορα φαγητά, καθώς και να μιλάμε για αυτά που μας αρέσουν. Βασιστήκαμε στο τραγούδι “i like chicken” και παίξαμε παιχνίδια που μας επέτρεψαν να αναγνωρίζουμε κάποια φρούτα, λαχανικά, φαγητά και γλυκά. Παράλληλα εκμεταλλευτήκαμε το γεγονός ότι τα φαγητά που είδαμε έχουν διάφορα χρώματα, ώστε να κάνουμε επανάληψη.
https://www.youtube.com/watch?v=qtLwSMivm2s
Στη συνέχεια, επικεντρωθήκαμε σε φαγητά που μπορούμε να φάμε σε ένα πικνικ. Είδαμε ένα σύντομο επεισόδιο με την Peppa pig που κάνει πικνίκ και αναγνωρίσαμε τα φαγητά που μάθαμε κι εμείς. Στη συνέχεια μιλήσαμε για τη σημασία του να είμαστε ευγενικοί και να λέμε “here you are” όταν δίνουμε κάτι και “thank you” όταν μας δίνουν το σνακ που ζητήσαμε.
https://www.youtube.com/watch?v=ckfy0BYB8lU
https://www.youtube.com/watch?v=h3C47MHwZXI
Ολοκληρώνοντας τη θεματική που σχετίζεται με το φαγητό είδαμε πώς είναι δομημένο το μενού ενός εστιατορίου και στη συνέχεια χωρίσαμε τα φαγητά που έχουμε μάθει σε 3 κατηγορίες. Τα σνακ, τα κυρίως πιάτα και τα ποτά. Στη συνέχεια φτιάξαμε τα δικά μας μενού.
ΠΑΣΧΑ
Με αφορμή τον ερχομό του Πάσχα, μιλήσαμε για το έθιμο του egg hunt, δηλαδή το κυνήγι αβγών, που συναντιέται σε πολλές ευρωπαϊκές και μη χώρες. Φτιάξαμε τα δικά μας καλαθάκια, τραγουδήσαμε το hop hop little bunny και είμαστε έτοιμοι να χρησιμοποιήσουμε τα καλάθια μας την επόμενη βδομάδα, ώστε να βρούμε κι εμείς τα κρυμμένα πασχαλινά αβγά!
https://www.youtube.com/watch?v=gPaaDjhVKqk
Την εβδομάδα πριντ τις διακοπές του Πάσχα περιμέναμε να κρύψει το Easter Bunny ???? πολύχρωμα αβγά και στη συνέχεια πήραμε τα καλαθάκια μας και ξεκινήσαμε το ψάξιμο. Και οι 2 ομάδες έκαναν εξαιρετική δουλειά, για αυτό ανταμείφθηκαν όλοι με λίγα σοκολατάκια. Στη συνέχεια παίξαμε σκυταλοδρομία με κουταλιά και τα αβγά που βρήκαμε.
16-4-22 Easter Bunny
Την Τρίτη που μας πέρασε κλείσαμε με τον πιο όμορφο τρόπο. Με πολλα παιχνίδια. Περιμέναμε να κρύψει το Easter Bunny πολύχρωμα αβγά και στη συνέχεια πήραμε τα καλαθάκια μας και ξεκινήσαμε το ψάξιμο. Και οι 2 ομάδες έκαναν εξαιρετική δουλειά, για αυτό ανταμείφθηκαν όλοι με λίγα σοκολατακια. Στη συνέχεια παίξαμε σκυταλοδρομία με κουταλιά και τα αβγά που βρήκαμε.
Καλό Πάσχα και από μένα! Σας στέλνω ενδεικτικά μερικές φωτογραφίες από το τελευταίο μας μάθημα.
ΑΝΟΙΞΗ
Μιλήσαμε για την άνοιξη. Είδαμε φωτογραφίες από λουλούδια που μας αρέσουν και τραγουδήσαμε ένα τραγούδι που μιλάει για αυτά. Ψηφίσαμε το αγαπημένο μας λουλούδι. Την τιμητική του είχε το τριαντάφυλλο. Τέλος, κάναμε αφαιρέσεις με τη βοήθεια μιας γλάστρας γεμάτης με λουλούδια!
ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ
Τραγουδήσαμε το γνωστό σε όλους παιδικό τραγούδι baby shark κι έτσι μάθαμε κάποια μέλη της οικογένειας. Στη συνέχεια φτιάξαμε finger puppets με τα μέλη της οικογένειας, επεκτείνοντας έτσι τις γνώσεις μας, ώστε να συμπεριλάβουμε περισσότερο λεξιλόγιο.
ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ
https://www.youtube.com/watch?v=GR2o6k8aPlI
https://www.youtube.com/watch?v=G6k7dChBaJ8
ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ
Καθώς πλησιάζει το καλοκαίρι, είδαμε κάποια από τα ζώα της θάλασσας. Παίξαμε παιχνίδια μνήμης και τραγουδήσαμε το “a sailor went to sea sea sea”. Ένα ευχάριστο τραγούδι που βοηθάει στην ενίσχυση (καθώς προστίθενται ολοένα και περισσότερα ζώα) της μνήμης και εκθέτει τα παιδιά σε ομόηχες λέξεις, δηλαδή λέξεις που ακούγονται το ίδιο αλλά σημαίνουν κάτι διαφορετικό (π.χ. sea – θάλασσα, see – βλέπω)
https://www.youtube.com/watch?v=nFxAiWkSePk&feature=youtu.be
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΕ ΤΑ ΖΩΑΚΙΑ ΠΟΥ ΜΑΘΑΜΕ ΣΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ