Τρέχουν, τρέχουν οι σταγόνες! (5)

Εργαστήριο 6ο

1η Δραστηριότητα: Βιωματική προσέγγιση                                                               

                          1                                   

 

Αφού  τα  παιδιά  εξοικειώθηκαν  με  τη «Ζουζού»,  πραγματοποίησαμε  σχεδιασμένες  διαδρομές  στον  χώρο,  πάνω  σε πλακάκια  από  καουτσούκ,   αρχικά  υπό  την  καθοδήγηση  της νηπιαγωγού  και  στη  συνέχεια,  υπό  την  καθοδήγηση  άλλων  παιδιών.  Στόχος  ήταν  η  βιωματική  προσέγγιση  και  εμπειρία  της  κίνησης  του  ρομπότ,  ακολουθώντας  τα  σύμβολα.

2η Δραστηριότητα: Προγραμματισμός
2

Σε πλαίσιο   με  σχεδιασμένα  τετράγωνα  15 cm στο οποίο υπάρχουν οι  εικόνες  από  τον  κύκλο  του  νερού,  τα  παιδιά  προγραμματίζουν τη Βee-bot  ώστε να ξεκινήσει από το σημείο που ορίσαμε ως αφετηρία, και να πραγματοποιήσει  τη διαδρομή   που κάνουν οι σταγόνες στον κύκλο  του  νερού.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *