ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ:Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ- Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη
Τίτλος εργαστηρίου:«Η μονα-δική μου οικογένεια»
Να «ξανασυστηθούν» οι μαθητές με κριτήριο το οικογενειακό τους πλαίσιο.
Να προκληθεί το ενδιαφέρον των μαθητών σχετικά με τη διαφορετική δομή άλλων οικογενειών εκτός από τη δική τους.
Να εντοπίσουν ομοιότητες και διαφορές μεταξύ των οικογενειών των συμμαθητών τους.
Να εκφράσουν αντιλήψεις, συναισθήματα, ιδέες για την έννοια της «οικογένειας».
Να έρθουν σε επαφή με όψεις της οικογενειακής πολυμορφίας μέσω παραμυθιού.
- Η εκπαιδευτικός καλεί τους μαθητές σε μια δραστηριότητα καταιγισμού ιδεών (brainstorming) με θέμα «Τι είναι Οικογένεια» με στόχο την ανίχνευση των πρότερων ιδεών και αντιλήψεων των μαθητών.
Έπειτα παίξαμε διαδραστικά παιχνίδια για να δούμε πόσο καλή μνήμη έχουμε…τα παιχνίδια μπορείτε να τα βρείτε στον παρακάτω σύνδεσμο
Ας παίξουμε διαδραστικά παιχνίδια με θέμα την οικογένεια
https://wordwall.net/resource/7236239/%CE%BF%CE%B9%CE%BA%CE %BF%CE%B3%CE%B5%CE%BD%CE%B5%CE%B9%CE%B1
https://wordwall.net/resource/2236841/%CE%BF%CE%B9%CE%BA%CE %BF%CE%B3%CE%B5%CE%BD%CE%B5%CE%B9%CE%B1
Μάρτης είναι νάζια κάνει πότε κλαίει πότε γελάει!!
ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΑΝΟΙΞΗ
ΟΙ ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΙ ΜΑΣ
ΤΟΥ ΓΕΝΑΡΗ ΤΟ ΦΕΓΓΑΡΙ ΜΟΙΑΖΕΙ ΜΕ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑΡΙ!!!
Εργαστήρια δεξιοτήτων Φροντίζω το περιβάλλον τίτλος «Το παράπονο των ζώων»
Βασικός σκοπός του θεματικού κύκλου ήταν αρχικά η γνωριμίαμε τα κυριότερα ζώα που απειλούνται με εξαφάνιση στην Ελλάδα καθώς και οι κίνδυνοι, από τους οποίουςαπειλούνται. Μέσα από κατεξοχήν βιωματικές δράσεις, τα παιδιά μπήκαν στη θέση των ζώων που κινδυνεύουν και ενθαρρύνθηκαν να προτείνουν λύσεις, να επιλέγουν τις βέλτιστες λύσεις, να δημιουργούν «πρωτότυπα» αλλά και να αξιολογούν τα στάδια της λύσης που η ομάδα υιοθέτησε και εφάρμοσε. Απώτερος στόχος του συνόλου των εργαστηρίων ήταν η ευαισθητοποίηση των μαθητών για τη ανάγκη προστασίας του πλανήτη, η καλλιέργεια οικολογικής συνείδησης και η συνειδητοποίηση της έννοιας «περιβαλλοντικό αποτύπωμα».
Οι δεξιότητες που θέλαμε να αποκτήσουν τα παιδιά ήταν: Δημιουργικότητα, Επικοινωνία, Κριτική σκέψη, Συνεργασία Aυτομέριμνα, Ενσυναίσθηση και ευαισθησία, Κοινωνικές Δεξιότητες, Προγραμματισμός- Παραγωγικότητα, Πρωτοβουλία, Υπευθυνότητα, Επίλυση προβλημάτων, Κατασκευές, Πλάγια σκέψη.
Ζωγραφική με τα ζώα υπο εξαφάνιση
Θεατρικό παιχνίδι
α)αναγνωρίζουμε τις φωνές των ζώων β)θα πάμε για αρκούδες
https://youtu.be/jAyPfJZhks8 γ)περπατώ περπατώ εις το δάσος
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΜΑΣΚΩΝ ΚΑΙ ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΟ ΓΡΑΜΜΑ «Ζ»ΑΠΟ ΤΑ ΖΩΑ
ΖΩΑ ΥΠΟ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ ΠΑΖΛ
ΕΠΟΧΕΣ
Η ΑΡΚΟΥΔΙΤΣΑ ΜΑΣ ΚΟΙΜΑΤΑΙ!
Συνεχίζοντας τη χειμερία νάρκη παρακολουθήσαμε το βιντεο της disney «απο το μαγικό κόσμο της των ζώων» τις συνήθειες των αρκούδων και των χελώνων.
https://youtube.com/watch?v=8rlxh3_Znjg&feature=shares
https://youtube.com/watch?v=lzHjhgke2-E&feature=shares