ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ:Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ- Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη

Τίτλος εργαστηρίου:«Η μονα-δική μου οικογένεια»

 Να «ξανασυστηθούν» οι μαθητές με κριτήριο το οικογενειακό τους πλαίσιο.

 Να προκληθεί το ενδιαφέρον των μαθητών σχετικά με τη διαφορετική δομή άλλων οικογενειών εκτός από τη δική τους.

 Να εντοπίσουν ομοιότητες και διαφορές μεταξύ των οικογενειών των συμμαθητών τους.

 Να εκφράσουν αντιλήψεις, συναισθήματα, ιδέες για την έννοια της «οικογένειας».

 Να έρθουν σε επαφή με όψεις της οικογενειακής πολυμορφίας μέσω παραμυθιού.

  • Η εκπαιδευτικός καλεί τους μαθητές σε μια δραστηριότητα καταιγισμού ιδεών (brainstorming) με θέμα «Τι είναι Οικογένεια» με στόχο την ανίχνευση των πρότερων ιδεών και αντιλήψεων των μαθητών.
IMG 20230308 101513
το κάθε παιδί  παρουσίασε την οικογένεια του
IMG 20230308 094715 IMG 20230308 094548 IMG 20230308 094304 IMG 20230308 094157
Η εκπαιδευτικός προβάλλει στην τάξη το διαδραστικό ψηφιακό παραμύθι «Η μονα- δική μου οικογένεια» της Ι. Μανάφη (άδεια Creative Commons). Όλοι μαζί συζητούν για τις οικογένειες των ζώων που πρωταγωνιστούν στο παραμύθι.Η μονα- δική μου οικογένεια .   
κατασκευη  κάρτας για τον Έλφι τον ουρανοκατέβατο
IMG 20230314 103717 IMG 20230314 103252

Έπειτα παίξαμε διαδραστικά παιχνίδια για να δούμε πόσο καλή μνήμη έχουμε…τα παιχνίδια μπορείτε να τα βρείτε στον παρακάτω σύνδεσμο

https://learningapps.org/view14380294?fbclid=IwAR2aoF8aFII-Nq-cH_g1PIPuBFX32akPZDCDvyz4grFNI6kNSVj178xZl_E

ζωγράφισαν τα παιδιά τί κάνουν με την οικογένειά τους
IMG 20230316 131316
και η κατασκευή μας!!
IMG 20230328 121005

Εργαστήρια δεξιοτήτων Φροντίζω το περιβάλλον τίτλος «Το παράπονο των ζώων»

Βασικός σκοπός του θεματικού κύκλου ήταν αρχικά η γνωριμίαμε τα κυριότερα ζώα που απειλούνται με εξαφάνιση στην Ελλάδα καθώς και οι κίνδυνοι, από τους οποίουςαπειλούνται. Μέσα από κατεξοχήν βιωματικές δράσεις, τα παιδιά μπήκαν στη θέση των ζώων που κινδυνεύουν και ενθαρρύνθηκαν να προτείνουν λύσεις, να επιλέγουν τις βέλτιστες λύσεις, να δημιουργούν «πρωτότυπα» αλλά και να αξιολογούν τα στάδια της λύσης που η ομάδα υιοθέτησε και εφάρμοσε. Απώτερος στόχος του συνόλου των εργαστηρίων ήταν η ευαισθητοποίηση των μαθητών για τη ανάγκη προστασίας του πλανήτη, η καλλιέργεια οικολογικής συνείδησης και η συνειδητοποίηση της έννοιας «περιβαλλοντικό αποτύπωμα».

Οι δεξιότητες που θέλαμε να αποκτήσουν τα παιδιά ήταν: Δημιουργικότητα, Επικοινωνία, Κριτική σκέψη, Συνεργασία Aυτομέριμνα, Ενσυναίσθηση και ευαισθησία, Κοινωνικές Δεξιότητες, Προγραμματισμός- Παραγωγικότητα, Πρωτοβουλία, Υπευθυνότητα, Επίλυση προβλημάτων, Κατασκευές, Πλάγια σκέψη.

Εργαστήριο 1ο: «Πρώτη γνωριμία με τα ζώα »

Κατηγοριοποίηση σε ήρεμα και άγρια ζώα

IMG 20230203 092726 IMG 20230203 092733

Χωρίσαμε τα ζώα σε ξηράς ,αέρα και θάλασσας.

IMG 20230203 093907

Γνωριμία με τα ζώα υπό εξαφάνιση

lo-field_hasthumbnail-10303_1.jpg (Μέτριο)

https://youtu.be/V_F0pYOf9pY

Ζωγραφική με τα ζώα υπο εξαφάνιση

IMG 20230206 124030IMG 20230206 124034IMG 20230206 124038IMG 20230206 124042

Θεατρικό παιχνίδι

α)αναγνωρίζουμε τις φωνές των ζώων β)θα πάμε για αρκούδες

https://youtu.be/jAyPfJZhks8  γ)περπατώ περπατώ εις το δάσος

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΜΑΣΚΩΝ ΚΑΙ ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ

IMG 20230206 120241 IMG 20230206 120245 IMG 20230206 120307 IMG 20230206 120329 IMG 20230206 120425 IMG 20230206 120451 IMG 20230206 120453 IMG 20230203 120552

ΤΟ ΓΡΑΜΜΑ «Ζ»ΑΠΟ ΤΑ ΖΩΑ

https://youtu.be/PW3_aKWD8hM

IMG 20230214 094336 IMG 20230214 095039 IMG 20230214 095100 IMG 20230214 095117 IMG 20230214 100339 IMG 20230214 100342 IMG 20230214 100348 IMG 20230214 100351 IMG 20230214 100708 IMG 20230214 131021

Η ΑΡΚΟΥΔΙΤΣΑ ΜΑΣ ΚΟΙΜΑΤΑΙ!

IMG 20230130 132223 IMG 20230127 082831Συνεχίζοντας τη χειμερία νάρκη παρακολουθήσαμε το βιντεο της disney «απο το μαγικό κόσμο της  των ζώων» τις συνήθειες  των αρκούδων  και των χελώνων.

https://youtube.com/watch?v=8rlxh3_Znjg&feature=shares

 

https://youtube.com/watch?v=lzHjhgke2-E&feature=shares