Το φθινόπωρο αποτελεί την πρώτη εποχή που τα παιδιά γνωρίζουν όταν ξεκινούν το σχολείο. Μέσα από οργανωμένες δραστηριότητες έχουν την ευκαιρία να ανακαλύψουν τις αλλαγές που υφίσταται η φύση και να αναπτύξουν την παρατηρητικότητα και την ενσυναίσθησή τους για το φυσικό περιβάλλον. Συγχρόνως, προάγεται η δημιουργικότητα και η συνεργασία, καθώς τα παιδιά εκφράζουν τις εμπειρίες τους μέσω παιχνιδιών και καλλιτεχνικών δραστηριοτήτων (“Α Θεματικό Πεδίο: Παιδί και Επικοινωνία”, Β’ Θεματικό Πεδίο: Παιδί, Εαυτός και Κοινωνία” και “Δ Θεματικό Πεδίο: Παιδί, Σώμα Δημιουργία και Έκφραση” του νέου αναλυτικού προγράμματος σπουδών νηπιαγωγείου).










