“Παγκόσμια γιορτή της Μητέρας”

Μία γιορτούλα-έκπληξη ετοιμάσαμε για τις μανούλες του Νηπιαγωγείου μας!!!!

Ξεκινήσαμε με το παραμύθι “Πώς γράφεται η λέξη ΜΗΤΕΡΑ;” της Αγγελικής Βαρελλά.

eikona Viber 2025 05 12 17 00 44 582

Μια μανούλα  δέχτηκε πρόθυμα να μας διαβάσει το παραμύθι.

1          2

Τα παιδιά το έκαναν παιχνίδι. Διάλεξαν  δηλαδή τα σωστά γράμματα,  τα παρουσίασαν και τα έγραψαν.

3          4          5

6                7            8

Αφού γράψαμε τη λέξη “ΜΗΤΕΡΑ” τη στολίσαμε με καρδούλες!!!!

10          11

Συνεχίσαμε με τραγούδι και χορό. Τα παιδιά χόρεψαν κρατώντας  τις καρδούλες-ζωγραφιές στα χέρια τους, αυτές  που είχαν ετοιμάσει για τις μανούλες. Στο τέλος του χορού το κάθε παιδάκι χάρισε την καρδούλα στη μανούλα του μαζί με μια αγκαλιά φυσικά!!!!!

1 1          2 1

4 1          5 1

6 1          7 1

eikona Viber 2025 05 17 15 30 01 471

Αγαπάμε όλοι πολύ τη Μανούλα μας …… γιατί;

Οι Μανούλες έγραψαν όλα όσα είπαν τα παιδάκια τους……

1 2          2 2          3 1

4 2          5 2          6 2

 

Ακολούθησε χορός για όλους!!!!!!

1 3        2 3          3 2

4 3          5 3

Το δωράκι μας για τη μανούλα ήταν ένα γλαστράκι φτιαγμένο κυριολεκτικά με τα χεράκια μας!!!!!!

eikona Viber 2025 05 12 17 00 45 037 1          eikona Viber 2025 05 17 15 30 01 433

Το παιχνίδι που ακολούθησε ήταν μια έκπληξη για όλους!!!!!      Τυφλόμυγα!!!!!

Μπορώ να αναγνωρίσω τη δικιά μου Μαμά;;;;  Η Μαμά μπορεί να αναγνωρίσει το παιδάκι της;;;;

1 4          2 4          3 3

4 4          5 4          6 3

7 2          8 1          9 1

10 1          11 1          12

Πόση χαρά πήραμε όλοι αυτή την ημέρα!!!!!!

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΑΝΟΥΛΕΣ!!!!!!!!!

 

“Εργαστήρι στολισμού λαμπάδας”

Οι λαμπάδες μας θέλαμε να είναι ξεχωριστές. Να τη στολίσει ο καθένας με το δικό του τρόπο και τη δική του φαντασία.

Οι γονείς, που όπως πάντα είναι πρόθυμοι να βοηθήσουν, ήταν κοντά μας.

Είχαμε μεγάλη ποιλιλία από υλικά-στολίδια….

1A 1          1 6

 

Οργανώθηκε λοιπόν το εργαστήρι μας και το κάθε παιδάκι στόλισε τη λαμπάδα του μαζί με τη μανούλα του!!!!

2 6          3 7

4 6          5 5

6 7          7 5

8 3          9 3

Όταν οι λαμπάδες μας ήταν έτοιμες, μαζευτήκαμε όλοι στην παρεούλα για να παρουσιάσουμε τη δουλειά μας.

10 3          11 4

12 3          13 3

14 2          15 3

16 3          17

18

Το κλίμα ήταν τόσο ευχάριστο που η μέρα μας έκλεισε με τραγούδι και χορό!!!!!

Ευχαριστούμε πολύ μανούλες!!!!

“Τα αβγά του Πάσχα”

Το Πάσχα, η μεγαλύτερη γιορτή της Χριστιανοσύνης πλησιάζει….

Διαβάσαμε, συζητήσαμε για τη ζωή του Χριστού, τα Θαύματα, τα γεγονότα της Μεγάλης Εβδομάδας.

Και φυσικά ασχοληθήκαμε με το βασικότερο έθιμο, αυτό της βαφής των αβγών.

Χρησιμοποιήσαμε διάφορετικές τεχνικές για κάθε αβγό….

1η. Αρχικά χρωματίζουμε το αβγό με τέμπερες και πινέλο……. με χρώματα της επιλογής μας. Στη συνέχεια, νωπό ακόμα, το κυλάμε στη ζάχαρη. Στο τέλος το πασπαλίζουμε με χρυσόσκονη!!!! Το αποτέλεσμα μας εντυπωσίασε!!!!

1 5          2 5

2A 1          3 6

4 5          5 4

6 6          7 4

2η. ¨Ζωγραφίσαμε¨ τα αβγά με κηρομπογιά. Στη συνέχεια τα τοποθετήσαμε σε κόκκινη βαφή. Το αποτέλεμα ήταν ένα διαφορετικό, ξεχωριστό αβγό για τον καθένα.

8 2          9 2

10 2          11 3

12 2          13 2

14 1          15 2

16 2

 

“Φωνούλες με Jenga”

Αγαπημένο το Jenga!!!  Ένα παιχνίδι που προσαρμόζεται ανάλογα με τη φαντασία και τη δημιουργικότητα των παιδιών στις ελεύθερες δραστηριότητες.

Σήμερα με τα ξύλινα κομμάτια του παιχνιδιού “έγραψαν¨ φωνούλες……

1 4

2 4

“Εκπαιδευτική επίσκεψη στο Γαλλικό Ινστιτούτο του Λουμπουμπάσι”

Τις ημέρες αυτές  διοργανώθηκε μία έκθεση φωτογραφίας σε αίθουσα του Γαλλικού Ινστιτούτου από τον Κονγκολέζο φωτογράφο Nathan Bushiru.

Το θεωρήσαμε πολύ μεγάλη ευκαιρία να επισκεφτούμε το χώρο, να τον περιεργαστούμε ώστε να εμπλουτίσουμε τις εμπειρίες μας.

Τα παιδιά δεν είχαν προηγούμενες εικόνες. Το συζητήσαμε λοιπόν και έγινε μια προετοιμασία για το τι πρόκειται να δούμε.

Πολύ φιλικά μας υποδέχτηκε ο ίδιος ο φωτογράφος και πρόθυμα μας έδωσε πολλές πληροφορίες για τη δουλειά του.

Ευχαριστούμε πολύ την κ. Αναστασία που μας βοήθησε στη μετάφραση!!!

1 3          2 3

Δόθηκε αρκετός χρόνος στα παιδιά να δουν και να παρατηρήσουν τις φωτογραφίες σε όλο το χώρο….

Ο φωτογράφος ήταν εκεί συμπληρώνοντας με χρήσιμες πληροφορίες.

3 4          4 3

5 3          6 5

7 3          8 1

Ο φωτογράφος μας έδειξε τη φωτογραφική του μηχανή και με μεγάλη προθυμία βοήθησε τα παιδιά να βγάλουν τη δική τους φωτογραφία!!!!

9 1          10 1

11 1          12 1

13 1          15 1          16 1

Η συζήτηση που ακολούθησε στην τάξη ήταν έντονη και ο καθένας περιέγραψε τη δικιά του εικόνα, αυτή που του έκανε μεγαλύτερη εντύπωση!!!!!

Μια υπέροχη, ξεχωριστή εμπειρία!!!!!