Σήμερα στο νηπιαγωγείο μας γιορτάσαμε τη γιορτή του παππού και της γιαγιάς παρέα με τους παππούδες και τις γιαγιάδες των μαθητών μας ! Μέσα σε κλίμα χαράς και συγκίνησης, τραγουδήσαμε, χαρίσαμε δωράκια και ζωγραφιές και παρουσιάσαμε 2 video που φτιάξαμε στο σχολείο μας προς τιμήν τους.
Για όσους δεν κατάφεραν να παρευρεθούν, αλλά και για όσους θέλουν να τα ξαναδούν….
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΑΠΠΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑΓΙΑ!!!