Η εβδομάδα μας ξεκίνησε με Εργαστήρια Δεξιοτήτων. Αυτή τη φορά μιλήσαμε για το συναίσθημα του θυμού. Συζητήσαμε για τις καταστάσεις και τα πράγματα που μας θυμώνουν. Οι απαντήσεις των παιδιών ενδεικτικά:
Τι με κάνει να θυμώνω;
Όταν μου χαλάνε τα παιχνίδια (Άννα και Άγγελος)
Όταν με χτυπάει κάποιος (Θοδωρής)
Όταν με χτυπάει ο αδερφός μου (Διαμαντής)
Ο Άγγελος με θυμώνει (Αγάπη)
Όταν με μαλώνει η μαμά (Κυριακή)
Όταν μου κλέβουν τα παιχνίδια (Παντελής)
Όταν η αδερφή μου μου ρίχνει τα τουβλάκια (Γιώργος)
Όταν η Βαλεντίνα με ρίχνει κάτω στο παιχνίδι (Γιάννης)
Όταν χάνω το αγαπημένο μου παιδικό (Κυριακή)
Όταν ρίχνουν τα παιχνίδια μου (Βαλεντίνα)
Όταν η Κωνσταντίνα μου χαλάει τα παιχνίδια (Ραφαέλα)
Όταν με μαλώνει η μαμά (Βασιλική)
Αφού διαβάσαμε βιβλία σχετικά με το συναίσθημα του θυμού απο τη βιβλιοθήκη του σχολείου μας φτιάξαμε το τερατάκι του θυμού.
Τα παιδιά αφού εξήγησαν τον τρόπο που ηρεμούν, παράδειγμα απο τις απαντήσεις των παιδιών παρακάτω, φτιάξανε το φανάρι του θυμού, μία τεχνική ηρεμίας, που λειτουργεί ως εξής: στο κόκκινο έχω θυμώσει με κάτι πολύ, στο πορτοκαλί σκέφτομαι λύση, βρίσκω τρόπο να ηρεμήσω, μετράω ως το πέντε και μόλις ανάψει πράσινο έχω ξεθυμώσει και φεύγω.
Πως ηρεμώ;
Παίρνω μια ανάσα (Άγγελος και Γιώργος)
Φεύγω (Διαμαντής)
Μπαίνω στο δωμάτιο και κλείνω την πόρτα (Βασιλική)
Κλαίω στο μαξιλάρι μου και κοπανάω την πόρτα (Γιώργος)
Ξαπλώνω λίγο και μετά παίζω λίγο και μου φεύγει ο θυμός (Θοδωρής)
Αγκαλιάζω τη μαμά και μου φεύγει ο θυμός (Κυριακή)
Παίζω (Γιάννης)
Ξαπλώνω (Βαλεντίνα)
Πηγαίνω στην αγκαλιά του παππού ή του μπαμπά (Διαμαντής)
Πίνω λίγο νερό (Παντελής)
Λέω στον μπαμπά οτι η Κωνσταντίνα μου έριξε τα πράγματα και τη μαλώνει (Ραφαέλα)
Το συζητάω με κάποιον (Άννα)
Μετρήσαμε το ύψος και το βάρος των παιδιών. Οι μετρήσεις αυτές θα επαναληφθούν και τον Ιούνιο ώστε να τις συγκρίνουμε. Γνωρίσαμε το μέτρο και τη μεζούρα. Μάθαμε να τα χρησιμοποιούμε μετρώντας και συγκρίνοντας επιφάνειες όπως το τραπέζι, το παγκάκι, την καρέκλα, την πόρτα, τον πίνακα κ.α.
Με την κυρία Ειρήνη στα αγγλικά φτιάξανε δαχτυλόκουκλες με τα μέλη της οικογένειας μας και μάθανε ένα σχετικό τραγούδι. Έπειτα έπαιξαν παιχνίδια με τις δαχτυλόκουκλες.
Κλείσαμε την εβδομάδα μας φτιάχνοντας το ανθρωπάκι του Οκτωβρίου, μιλώντας για το τελευταίο παιδάκι του Φθινοπώρου, τον Νοέμβριο και παίζοντας και παρατηρώντας τη φύση στην αυλή του σχολείου μας.