ΣΤΟΝ ΚΗΠΟ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΗΜΑΤΩΝ ΜΠΑΙΝΩ ΚΙ ΕΓΩ
Λίγα λουλούδια αν θέλεις στειλε μου και πάλι φίλε μου απόψε
Λουλουδια ο κήπος επλημμύρισε έμπα και μύρισε και κόψε:
αγάπη λύπη και χαρα-φόβο και ενθουσιασμο΄ντροπη και θλίψη και θυμό
μην πάθεις προσεχε κακό!!!
Με τη Γιούπη,τη Χαρά,την Πη,τον Τρομάρα και τον Τσαντίλα,στην αγκαλιά της συναισθηματικούλας ,μπήκαμε στον κήπο των συναισθημάτων και μάθαμε:να τα ξεχωρίζουμε ,να τα ονοματίζουμε ,να τα δια χειριζόμαστε! όσο είναι δυνατό για την ηλικία μας.
Με παιχνίδια,παραμύθια, προγραμματισμένες δραστηριότητες,δραματοποιήσεις,κατασκευές,πραγματοποιήθηκε η προσπάθειά μας και φαίνεται ότι είναι από τις δράσεις που κρατούν αμείωτο το ενδιαφέρον των παιδιών για πολύ καιρό.
Στη συνέχεια παρατιθεται μέρος των δραστηριοτήτων μας:
ΤΡΕΦΟΜΑΙ ΣΩΣΤΑ…ΖΩ ΚΑΛΑ!
«Νους υγιής εν σώματι υγιή» έλεγαν πολύ σοφά οι αρχαίοι Έλληνες. Έτσι κι εμείς στο σχολείο μας, στα πλαίσια του εργαστηρίου δεξιοτήτων με θέμα την υγιεινή διατροφή, μάθαμε πώς να φροντίζουμε τον εαυτό μας. Παιχνίδια, παροιμίες, τραγούδια, ζωγραφιές και ιστορίες μας έδωσαν πληροφορίες για το τι μας κάνει καλό να τρώμε και ποιες συνήθειες είναι απαραίτητο να υιοθετήσουμε, ώστε να αποκτήσουμε το πολύτιμο αγαθό της υγείας!
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΚΙ ΕΥΧΕΣ ΜΕ ΤΑ ΖΟΥΖΟΥΝΙΑ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΚΟΥΤΣΟΠΟΔΙΟΥ
Μυλωνάδες και μαζώστρες!
Έφτασε ο καιρός καλέ μου
που μαζεύουν τις ελιές
και τα λιόφυτα θα πιάσουν
πάλι οι κοπελιές!
(Μουντάκης)
Ελιά ευλογημένη, στολίδι της ελληνικής γης! Δεν πεθαίνει κι ας περάσουν χρόνοι εκατό και χίλιοι…. μας χορταίνει, μας ζεσταίνει, μας ανάβει το καντήλι! Μέσα από αινίγματα, βιωματικές δράσεις και ενδιαφέρουσες δραστηριότητες, μάθαμε για την ελιά, την ιστορία της και τη διαδικασία συγκομιδής της! Κι όπως λέει ο λαός…”Βάλε ελιά για τα παιδιά σου και μηλιά για την κοιλιά σου!”
ΕΔΩ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ! 50 χρόνια μετά…
17 /11/1973-17/11/2023
Πενήντα χρόνια πέρασαν από την ημέρα της εξέγερσης του Πολυτεχνείου και στο Νηπιαγωγείο μας θυμηθήκαμε τα γεγονότα, συνδυάζοντας εικαστικά-τεχνολογία-συζήτηση και προσεγγίσαμε τις έννοιες Δημοκρατία-Δικτατορία μέσα από την κουκλοθεατρική παράσταση “Τενεκεδούπολη”. “ΖΗΤΩ στους ελεύθερους αγωνιζόμενους φοιτητές, στους ελεύθερους αγωνιζόμενους Έλληνες του 73΄!!!”
28η Οκτωβρίου στο Νηπιαγωγείο Κουτσοποδίου
ΚΑΝΟΝΕΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ
ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
Το καλοκαιράκι πέρασε και ο Σεπτεμβριος με βήμα ταχύ και συντροφιά του τη βροχή,ήρθε να μας υπενθυμίσει ,οτι ανοίγουν και παλι τα σχολεία.
Καλή μας σχολική χρονιά λοιπόν,με υγεία καιι δημιουργία
Αξιολόγηση εκπ/κου έργου 2022-23
Καλοκαιρινή παράσταση 2023
Σχολή γονέων στο Νηπιαγωγείο μας 2023
Με πρωτοβουλία του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων Νηπιαγωγείου και Δημοτικού Σχολείου Κουτσοποδίου διοργανώθηκε Σχολή Γονέων στο χώρο του Νηπιαγωγείου μας, με συντονίστρια την ψυχολόγο/MSc οικογενειακή ψυχοθεραπεύτρια Γεωργία Χατζηνικολάου.
Στόχος της δράσης ήταν τόσο η συμβουλευτική γονέων όσο η συνεργασία και η βελτίωση των σχέσεων σχολείου-οικογένειας. Πραγματοποιήθηκαν 4 απογευματινές συναντήσεις (6/2, 6/3, 3/4, 29/5) με διάφορες θεματικές όπως θέτοντας τα όρια, σχολικός εκφοβισμός/bullying, αυτοφροντίδα γονέων, ψυχολογικό άγχος/στρες, διαχείριση συμπεριφοράς, πένθος κ.α. Οι θεματικές έθεταν το πλαίσιο, όμως παρέμεναν ανοιχτές και προσαρμόζονταν ανάλογα με τις ανάγκες της ομάδας κάθε φορά, ενώ οι συναντήσεις είχαν χαρακτήρα αλληλεπιδραστικό και βιωματικό (ασκήσεις). Στην επιτυχημένη αυτή δράση συμμετείχαν γονείς από το δημοτικό και το νηπιαγωγείο Κουτσοποδίου.
- Συνάντηση Σχολή Γονέων. Αναδημοσίευση από τη σελίδα του Συλλόγου στο facebook
- Συνάντηση Σχολή Γονέων.Αναδημοσίευση από τη σελίδα του Συλλόγου στο facebook
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Η Γεωργία Χατζηνικολάου είναι ψυχολόγος και MSc οικογενειακή ψυχοθεραπεύτρια.
Γεννήθηκε και μεγάλωσε στο Ναύπλιο. Σπούδασε Φιλοσοφία- Παιδαγωγική- Ψυχολογία (2002) από όπου ήρθε σε επαφή με διάφορα φιλοσοφικά ρεύματα σκέψης. Η ανάγκη της να γνωρίσει τον κόσμο- μέσα της και γύρω της- , την ώθησε να σπουδάσει Ψυχολογία (2007), αποκτώντας την άδεια άσκησης του επαγγέλματος του Ψυχολόγου. Ολοκλήρωσε τις μεταπτυχιακές της σπουδές στη «Αντιμετώπιση του Πόνου» (2010), εκπονώντας την πτυχιακή της στην ιπποκρατική ιατρική: «Ο Πόνος και οι διαστάσεις του στην Ιπποκρατική συλλογή (τα ιπποκρατικά κείμενα)».
Παράλληλα με τις ακαδημαϊκές της σπουδές ειδικεύτηκε στη συστημική – οικογενειακή ψυχοθεραπεία (2003-2007), μαθαίνοντας τεχνικές όπως το συστημικό ψυχόδραμα. Τα τελευταία χρόνια γνώρισε συμπληρωματικές τεχνικές, όπως το σύστημα συναισθηματικής ενδυνάμωσης Expansion Method.
Από το 2011 δραστηριοποιείται στην Αργολίδα (Κάντια και Ναύπλιο), όπου παρέχει τις υπηρεσίες της σε άτομα και σε οικογένειες, δια ζώσης και διαδικτυακά.
Από το 2017 συντονίζει ομάδες γονέων, κάνει ομιλίες και σεμινάρια. Είναι μητέρα δύο παιδιών.
στοιχεία επικοινωνίας
τηλέφωνο: 6986174429
e-mail: chatzinikolaou80@gmail.com
Εκδρομή στο “Αγρόκτημα Παπάκια” 2023
Στο πλαίσιο του προγράμματος “με τα ζώα έτσι κι αλλιώς” καθώς και της ετήσιας θεματικής μας “Είμαι εγώ, είμαι μοναδικός” οργανώσαμε μονοήμερη εκπαιδευτική εκδρομή στο “Αγρόκτημα Παπάκια” στην Καρύταινα Αρκαδίας, την Τετάρτη, 24/5/2023.
Η εκδρομή έγινε με την απαραίτητη συνοδεία/συναίνεση γονέων και η μετάβαση με Λεωφορείο. Ξεναγηθήκαμε στον όμορφο χώρο του Αγροκτήματος και συναντήσαμε διάφορα ζώα, που ζουν σε συνθήκες πολύ κοντινές με το φυσικό τους περιβάλλον. Μερικά από τα ζώα που είδαμε ήταν Έμου (είδος στρουθοκάμηλου), γαϊδουράκια/πόνυ, ελάφια, κατσίκια, παγώνια, φραγκόκοτες, κουνέλια, παπαγαλάκια, νεροχελώνες, ψάρια και φυσικά πάπιες! Όλα τα ζώα ήταν εξημερωμένα και εξοικειωμένα με την ανθρώπινη παρουσία. Παρατηρήσαμε τη μοναδικότητα του κάθε ζώου και τις διαφορές ακόμα και ανάμεσα στο ίδιο είδος. Ταΐσαμε με καλαμπόκι τα ελάφια, τα γαϊδουράκια και τις κατσίκιες και χαϊδέψαμε τις μουσούδες τους. -> βίντεο με τα ζώα του Αγροκτήματος
Στο χώρο υπήρχαν κούνιες και άλλα παιχνίδια εξωτερικού χώρου, στα οποία τα παιδιά διασκέδασαν και έπαιξαν με την ψυχή τους. Τέλος φάγαμε στην ταβέρνα που υπήρχε στον χώρο όπως ήταν κανονισμένο. Επιστρέψαμε νωρίς το απόγευμα αποκαμωμένοι απ’το πολύωρο παιχνίδι αλλά ευχαριστημένοι από τη μοναδική επαφή που είχαμε με τα ζώα του αγροκτήματος, γεμάτοι εικόνες και μνήμες που θα μας μείνουν ανεξίτηλες.
Εργαστήριο Δεξιοτήτων Απρίλιος-Μάιος 2022-2023
Θεματική ενότητα: ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Παγκόσμια και τοπική πολιτιστική κληρονομιά: Ζωοφιλία, δικαιώματα ζώων και αειφορία
τίτλος: “Με τα ζώα έτσι κι αλλιώς”
Σκοπός του προγράμματος είναι η βελτίωση γνώσεων, στάσεων και αξιών, κυρίως όμως δεξιοτήτων των παδιών σε σχέση με τα ζώα. Πιο συγκεκριμένα το πρόγραμμα αφορά τον δεύτερο θεματικό κύκλο των εργαστηρίων δεξιοτήτων με τίτλο «Φροντίζω το περιβάλλον» και την υποθεματική «Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά: Ζωοφιλία, Δικαιώματα των ζώων και Αειφορία» με συνδυαστική εστίαση κυρίως στις δεξιότητες του 21ου αιώνα.
Τα παιδιά μέσα από καλά οργανωμένες δραστηριότητες γνώρισαν πολλές ομάδες ζώων όπως τα κατοικίδια ζωα, τα ζώα του αγροκτήματος, του δάσους, της ζούγκλας και της θάλασσας, έμαθαν για το περιβάλλον που ζουν αλλά και τα χαρακτηριστικά τους που τα κάνουν μοναδικά. Γνωρίσανε αρκετά ζώα από κάθε ομάδα, ταξινομήσανε τα ζώα σε κατηγορίες ανάλογα με τον αριθμό των ποδιών τους, αν γεννούν αυγά ή μωρά (ωοτόκα ή θηλαστικά), αν είναι έντομα, πτηνά, ψάρια, ζώα που πετάνε, που περπατούν, που έρπονται, που κολυμπούν ή που πηδάνε κ.α. Παίξανε διάφορα κινητικά παιχνίδια και παιχνίδια στον υπολογιστή, διαβάσανε παραμύθια, βιβλία γνώσεων, ακούσανε τραγούδια για ζώα και είδανε σχετικά βίντεο (δείτε μερικά από αυτά παρακάτω).
Στο πλαίσιο του προγράμματος, μας επισκέφτηκαν στο σχολείο μας δυο ζωάκια, η Bunny το κουνελάκι της Ειρηάννας και η χελώνα του Βαγγέλη, ζώα του αγροκτήματος και του δάσους αντίστοιχα που τα παιδιά του σχολείου μας έχουν ως κατοικίδια.
Μάθαμε για τα ζώα που κινδυνεύουν να εξαφανιστούν όπως είναι ο ελέφαντας, η τίγρης, ο γατόπαρδος (τσιτάχ), ο ρινοκερος, η θαλάσσια χελώνα κ.α. Η αιτία εξαφάνισης είναι ο άνθρωπος: που κόβει δέντρα, μολύνει το περιβάλλον και τις θάλασσες, σκοτώνει ζώα για να τα εκμεταλευτεί εμπορικά κ.α. Στον αντίποδα όμως υπάρχουν κάποιες ομάδες ανθρώπων που δραστηριοποιούνται για την προστασία των ζώων. Κάποιες τέτοιες ομάδες υπάρχουν και στην Ελλάδα, όπως είναι ο Ακτρούρος, Ορνιθολογική, Αρχελών και MOm που προστατεύουν τα ζώα που κινδυνεύουν να εξαφανιστούν από την ελληνική πανίδα, όπως είναι ο λύκος και η καφέ αρκούδα, ο σπιζαετός, η θαλάσσια χελώνα καρέτα-καρέτα και η φώκια μονάχους-μονάχους κ.α. Τέλος, μιλήσαμε για τα δικαιώματα των ζώων και για τη μοναδικότητα του καθενός.
Για να ενισχύσουμε την εμπειρία των παιδιών σε σχέση με τα όσα μάθαμε μέσα από το πρόγραμμα για τα ζώα αλλά και την έννοια της μοναδικότητας στη φύση γενικότερα (μια έννοια που δουλεύουμε όλη τη φετινή χρονιά), οργανώσαμε σχετική εκπαιδευτική εκδρομή στο Αγρόκτημα Παπάκια-Καρύταινα αλλά και για την τελική μας γιορτή επιλέξαμε να διασκευάσουμε το παραμύθι “Το περιστέρι δικαστής” της Ειρήνης Καμαράτου-Γιαλούση.
Μερικά βίντεο με ζώα που μπορείτε να δείτε στο σπίτι με τα παιδιά:
- Η έρημος Καλαχάρι Επεισόδειο 5 ( Λιοντάρια, σουρικάτες, αντιλόπες, αφρικανική αλεπού, κροκόδειλοι, ιπποπόταμοι κ.α.)
- Γουότερμπεργκ: Βουνά της Ζωής Επεισόδιο 1 (Ζέβρες, χάλκινη πεταλούδα, ρινόκερος, ελέφαντας, καμηλοπάρδαλη, κερκοπίθικος, ιπποπόταμος κ.α.)
- Ζώα της Ευρώπης
- Ζώα της Θάλασσας
- Ήχοι των ζώων στη φύση
Μερικά εκπαιδευτικά παιχνίδια
- Ζώα του Αργοκτήματος/αυλής/φάρμας: Κουίζ
- Ζώα του δάσους: Παιχνίδι μνήμης
- Ζώα της Ζούγκλας: Παιχνίδι μνήμης, Κουίζ
- Ζώα της θάλασσας: Κουίζ
- Ζώα υπό εξαφάνιση: Σωστό ή Λάθος
Εργαστήριο Δεξιοτήτων Φεβρουάριος-Μάρτιος 2022-2023
Θεματική ενότητα: Δημιουργώ και Καινοτομώ
Δημιουργική Σκέψη και Καινοτομία
Υποθεματική: STEM/STEAM – Ρομποτική
τίτλος: «STE(Α)M και Εκπαιδευτική Ρομποτική μέσα από τον κύκλο του Νερού και την Υδροδυναμική»
Φεβρουάριος – Μάρτιος
Τα παιδιά μέσα από το συγκεκριμένο πρόγραμμα γνώρισαν την επιστήμη, τα μαθηματικά, τη μηχανική, την τέχνη και την τεχνολογία (STEAM). Στόχοι του εν λόγω προγράμματος ήταν τα παιδιά, να κατανοήσουν τις ιδιότητες του νερού και τον κύκλο του νερου, να προβληματιστούν μέσα από τις καλά σχεδιασμένες δραστηριότητες, να εξασκηθούν στον αλγοριθμικό τρόπο σκέψης, να αναπτύξουν δεξιότητες προσανατολισμού και μέτρησης αποστάσεων και να αναζητήσουν λύσεις σε καθημερινά προβλήματα, όπως ο κύκλος του νερού και η υδροδυναμική.
Αφορμή για να ξεκινήσουμε τη θεματική ήταν μια βροχερή μέρα! Αρχικά μιλήσαμε με τα παιδιά για το φυσικό φαινόμενο της βροχής, αναπτύσσοντας τη θεματική μέσα από τις φυσικές επιστήμες. Γνωρίσαμε τις ιδιότητες του νερού και μέσα από πειράματα γίναμε μικροί επιστήμονες.
Με τη βοήθεια παραμυθιών και σχετικών βίντεο για το νερό, μιλήσαμε για τον κύκλο του νερού, για τις ιδιότητες του νερού όπως τις μεταμορφώσεις (υγρό-στερεό-αέριο / πάγος-σταγόνα-υδρατμός), την επίπλευση και τη βύθιση, τη διαλυτότητα, την εξάτμιση-συμπίκνωση-υγροποίηση κ.α. Μιλήσαμε για τη δύναμη του νερού, την αξία και τις χρήσεις του. Φτιάξαμε φράγματα με οικοδομικό υλικό και γίναμε μικροί μηχανικοί.
Γνωρίσαμε τη αλγοριθμική σκέψη και τη μέλισσα ρομπότ Bebot, μάθαμε την απλή γλώσσα προγραμματισμού της μέσα από απλές εντολές (μπροστά-πίσω-στροφή-ξεκίνα-καθαρισμός), τις οποίες πρώτα βιώσαμε στο χώρο και έπειτα προγραμματίσαμε τη Bebot.
Γίναμε μικροί προγραμματιστές οδηγώντας το ρομπότ να ακολουθήσει τον κύκλο του νερού. Μέσα από τα πειράματα, τους υπολογιμούς και την επαφή με την αλγοριθμική σκέψη και τη ρομποτική γίναμε μικροί μαθηματικοί καθώς αρχίσαμε να καλλιεργούμε και τη λογική μας σκέψη.
Η καλλιτεχνική έκφραση (εικαστικά-θεατρικό παιχνίδι) ήταν παρούσα σε κάθε εργαστήρι αφού δημιουργήσαμε κολάζ, ζωγραφιές και καπέλα για να υποδυθούμε την Bebot, κουκλίτσες σταγόνες και άλλες κατασκευές, έτσι γίναμε μικροί καλλιτέχνες. Τα παιδιά μέσα από το πρόγραμμα είναι μια ολοκηρωμένη επαφή με την εκπαιδευτική προσέγγιση STEAM (Science-Technology-Engineering-Arts-Mathematics) και την εκπαιδευτική ρομποτική.
Μερικά από τα παραμύθια που διαβάσαμε ήταν: Το παγάκι που φοβότανε να λιώσει , Πέφτει πέφτει η σταγόνα, Το σύννεφο που έβαλε τα κλάματα, κ.α.
Μπορείτε να παίξετε με τον προσομοιωτή της Bebot εδώ !
Υποδεχόμαστε την Άνοιξη με κηπουρική
Στις 3/3/2023 ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων Νηπιαγωγείου και Δημοτικού Σχολείου Κουτσοποδίου οργάνωσε σε συνεργασία με το Νηπιαγωγείο μας, μια δράση κηπουρικής για τα παιδιά του σχολείου. Οι μαμάδες και οι μπαμπάδες, ήρθαν πρωί-πρωί, καθάρισαν τα παρτέρια από τα αγριόχορτα, σκάλισαν το χώμα και κάλεσαν τα παιδιά να φυτέψουν τους βολβούς για να ομορφύνουμε το σχολείο μας και να καλωσορίσουμε, με τον πιο λουλουδάτο τρόπο, την Άνοιξη.
Τα παιδιά φύτεψαν και έκαναν το πρώτο πότισμα με το ποτιστήρι!
Τα λουλούδια έκανε προσφορά στο σύλλογο η ΑΓΡΟΦΑΡΜ ενώ μια μαθήτρια έφερε βολβούς από φρέζες και σπόρους καρπουζιού. Τους τελευταίους θα τους φυτέψουμε στο τέλος Απρίλη, όταν θα είναι κατάλληλη η εποχή!
Ευχαριστούμε το Σύλλογο και τους γονείς για την καλή συνεργασία και τη βιωματική εμπειρία που προσέφεραν στα παιδια, η οποία θα ενισχύσει τις αναφορές στον κύκλο ζωής του φυτού που έχουμε ήδη κάνει στο μάθημα και θα ενεργοποιήσει τη διάθεση για παρατήρηση και την καλλιέργεια της οικολογικής συνείδησης των παιδιών.
Καλή ανθοφορία να έχουμε!
Καλώς μας ήρθες Άνοιξη!
Αποκριάτικη γιορτή στο Νηπιαγωγείο 2023
Λίγο πριν τη λήξη του Καρναβαλιού, την Παρασκευή 24/2/2023, δε γινόταν να μη ντυθούμε με τις αποκριάτικες στολές για να γιορτάσουμε και εμείς στο σχολείο τις Απόκριες.
Πειρατές, Σουπερ Ήρωες, Μέλισσες, Πριγκίπισσες, Ζορό, Τίγρεις και λογιών λογιών μασκαράδες ήρθαν στο σχολείο μας!
Τα παιδιά έφτιαξαν τον χαρταετό τους για να τον πετάξουν την Καθαρά Δευτέρα!
Η μέρα είχε ομαδικά παραδοσιακά παιχνίδια στην αυλή, όπως ο γλετζές και το γαϊτανάκι, facepainting, χορό και πολύ παιχνίδι! Καθώς ολοκληρώνεται η εβδομάδα της Τυρινής, λίγο πριν την αρχή της Σαρακοστής, το σχολείο μας προσέφερε στα παιδιά πίτσα με τυρί από τον Φούρνο της Κυρα-Σοφίας Δρεπάνου και πορτοκαλάδα!
Καλές Απόκριες σε όλους και του χρόνου!
Τσικνοπέμπτη στο σχολείο
Στις 16/2/2023 ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του Νηπιαγωγείου και Δημοτικού Σχολείου Κουτσοποδίου με τη βοήθεια των γονέων ζωντάνεψε το έθιμο του ψησίματος της Τσικνοπέμπτης στην αυλή του Νηπιαγωγείου μας.
Στις τάξεις μιλήσαμε με τα παιδιά για το έθιμο και είδαμε πώς γιορτάζουν σε άλλες πόλεις της Ελλάδας αυτή τη μέρα.. https://www.youtube.com/watch?v=ewH_38yXvFo ..
Όταν η τσίκνα όμως άρχισε να μπαίνει από το παράθυρο της τάξης, βγήκαμε στην αυλή να γιορτάσαμε και εμείς αυτή τη μέρα.
Ο σύλλογος έψησε και προσέφερε άφθονα σουβλάκια και πορτοκαλάδες για όλα τα παιδιά.
Εμείς φτιάξαμε αποκριάτικα καπέλα “με τρέλα” και χορέψαμε αποκριάτικα τραγούδια..
Η μέρα είχε κέφι και καλή διάθεση και γι’ αυτό ευχαριστούμε το Σύλλογο Γονέων για την ευγενική προσφορά του!
Και του χρόνου με υγεία!
https://www.youtube.com/watch?v=SWHS4HsgnUk
Εγγραφές 2023-2024
Αγαπητοί γονείς ,
οι εγγραφές για το σχολικό έτος 2023-2024, ξεκινάνε
από 1/3/2023 έως 20 /3/2023 ηλεκτρονικά στη διεύθυνση:
https://proti-eggrafi.services.gov.gr/
Εγγράφονται οι γεννηθέντες το 2019.
Ως αποδεικτικό κατοικίας δηλώνετε λογαριασμό ΔΕΗ ή ΟΤΕ.
Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε στο τηλ. επικοινωνίας: 2751091458
(καθημερινά από τις 11.30-1.00)
Εκδρομή στo Μουσείο Παιδικής Ηλικίας “Σταθμός”
Την Τρίτη 7/2/2023 πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτική εκδρομή στο Μουσείο Παιδικής Ηλικίας “Σταθμός” στο Ναύπλιο, όπου παρακολουθήσαμε το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Κάτι που μου μοιάζει…», ένα πρόγραμμα ενταγμένο στη θεματική “Είμαι εγώ είμαι μοναδικός” η οποία διατρέχει τη φετινη χρονιά.
Με την καθοδήγηση της μουσειοπαιδαγωγού Κασσιανής Πλατή, τα παιδιά παρατήρησαν τις προθήκες που ήταν γεμάτες με παιχνίδια από την αρχαιότητα ως σήμερα, έμαθαν για την πλαγγόνα και το νευρόσπαστο, που τους θύμισε τα γνωστά τους playmobile, είδαν παλιά παιχνίδια της αυλής, κούκλες πάνινες αλλά και πιο σύγχρονες που απεικόνιζαν γνωστές προσωπικότητες. Μέσα από κινητικό παιχνίδι έγιναν τα ίδια “παιχνίδια” σε δυάδες και έπειτα δημιούργησαν τη δική τους κούκλα με απλά υλικά. Συνειδητοποίησαν ότι από παλιά τα παιδιά έπαιζαν με παιχνίδια τα οποία μοιάζουν ακόμα με τα σημερινά αλλά και με τους ίδιους…
Τα περισσότερα παιδιά, είχαν την πρώτη τους εμπειρία σε μουσείο, γνωρίζοντας έναν βασικό κανόνα ότι “δεν αγγίζουμε τα εκθέματα” και για να ενισχύσουμε την εμπειρία στο μουσείο τους καλέσαμε να παρατηρήσουν και να ζωγραφίσουν ένα αγαπημένο τους έκθεμα.
Γυρνώντας στο σχολείο τα παιδιά ζωντάνεψαν τις κούκλες τους παίζοντας τις δικές τους μικρές ιστορίες.































































































































































































































































































































































































