Πλησιάζοντας το καλοκαίρι και αφού στην προηγούμενη θεματική,ασχοληθήκαμε με την προστασία του πλανήτη μας,είπαμε να παμε μια βόλτα στο διάστημα να δοκιμάσουμε και κει τις δυνατότητές μας,να το γνωρίσουμε,να το εξερευνήσουμε ,να το κάνουμε κατά κάποιο τρόπο δικό μας.Έτσι ξεκινήσαμε:
Εργαστήριο 1ο:Ο Ήλιος
¨Ολοι σας με αγαπάτε,μα στα μάτια δεν με κοιτάτε!
Τι είμαι;
Μ’ενα ταψάκι βούτυρο όλο τον κόσμο αλείβω!
όπου επεξεργαστήκαμε το μύθο του Φαέθοντα,όσον αφορά τη ζέστη ,τον καύσωνα,τη σκιά και τη δροσιά, το Ηη του ήλιου κ.λ.π.
εργαστήριο 2ο:Το φεγγάρι
Σαν κοιμάσαι εγώ ξυπνάω-και στον ουρανό γυρνάω.
σαν ξυπνάς όμως εσύ-μοναχό μου νάνι-νάνι εγώ κάνω.
Τι είμαι;
όπου ασχοληθήκαμε με τη θέση του φεγγαριού και τις φάσεις του ,διαβάσαμε και επεξεργαστήκαμε τον φεγγαροσκεπαστή,πήραμε τις πρώτες γνώσεις για το φαινόμενο της έκλειψης.
Εργαστήριο 3ο:Ημέρα και η Νύχτα
Με αφορμή το παραμύθι της Μέρας και της Νύχτας που βρήκαμε στο διαδίκτυο, ασχοληθήκαμε με την ανατολή και τη δύση του ήλιου:
Κοιτάζω την ανατολή -πίσω μου είναι η δύση ,
Στ’αριστερό μου χέρι ο βοριάς -και στο δεξί μου ο νοτιάς!
Τη διαδοχή της ημέρας:πρωί-μεσημέρι- απόγευμα -βράδυ ή νύχτα:
Αγαλμάτακια ακούνητα-αμίλητα αγέλαστα μέρα ή νύχτα;
Περιστροφή γης φεγγαριού,γύρω από τον ήλιο(steam)

εργαστήριο 4ο:το ηλιακό μας σύστημα
Του ήλιου η γειτονιά πλανήτες έχει εννιά….
που μας ενεπνευσε το σκηνικό μας
εργαστήριο 5ο:Γαλαξίας- πούλια-μικρή άρκτος -βόρειο σέλας
εργαστήριο 6ο :Αστροναύτης-πύραυλος
ο πύραυλος που πετάει (stem),όταν φυσάς το καλαμάκι και εκτοξεύεται…
εργαστήριο 7ο:αξιολογηση του προγράμματος
Αυτοαξιολόγηση μαθητή
Η ταυτότητα του αστροναυτη







ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!