Αστροναύτης θα γενώ στον γαλαξία να βρεθώ!!!

1654696629541

Πλησιάζοντας το καλοκαίρι και αφού στην προηγούμενη θεματική,ασχοληθήκαμε με την προστασία του πλανήτη μας,είπαμε να παμε μια βόλτα στο διάστημα να δοκιμάσουμε και κει τις δυνατότητές μας,να το γνωρίσουμε,να το εξερευνήσουμε ,να το κάνουμε κατά κάποιο τρόπο δικό μας.Έτσι ξεκινήσαμε:

Εργαστήριο 1ο:Ο Ήλιος

¨Ολοι σας με αγαπάτε,μα στα μάτια δεν με κοιτάτε!

Τι είμαι;

Μ’ενα ταψάκι βούτυρο όλο τον κόσμο αλείβω!

Τι είναι;.jpg2

όπου επεξεργαστήκαμε το μύθο του Φαέθοντα,όσον αφορά τη ζέστη ,τον καύσωνα,τη σκιά και τη δροσιά, το Ηη του ήλιου κ.λ.π.

εργαστήριο 2ο:Το φεγγάρι

Σαν κοιμάσαι εγώ ξυπνάω-και στον ουρανό γυρνάω.

σαν ξυπνάς όμως εσύ-μοναχό μου νάνι-νάνι εγώ κάνω.

 

Τι είμαι;


1654696629494
16546966295271654696629505

.jpg

όπου ασχοληθήκαμε με τη θέση του φεγγαριού  και τις  φάσεις του ,διαβάσαμε και επεξεργαστήκαμε τον φεγγαροσκεπαστή,πήραμε τις πρώτες γνώσεις για το φαινόμενο της έκλειψης.

Εργαστήριο 3ο:Ημέρα και η Νύχτα

Με αφορμή το παραμύθι της Μέρας και της Νύχτας που βρήκαμε στο διαδίκτυο, ασχοληθήκαμε με την ανατολή και τη δύση του ήλιου:

Κοιτάζω την ανατολή -πίσω μου είναι η δύση ,

Στ’αριστερό μου χέρι ο βοριάς -και στο δεξί μου ο νοτιάς!

Τη διαδοχή της ημέρας:πρωί-μεσημέρι- απόγευμα -βράδυ ή νύχτα:

Αγαλμάτακια ακούνητα-αμίλητα αγέλαστα μέρα ή νύχτα;

Περιστροφή γης φεγγαριού,γύρω από τον ήλιο(steam)1νυχτα.jpg     εργαστήριο 4ο:το ηλιακό μας σύστημα

Του ήλιου η γειτονιά πλανήτες έχει εννιά….

hliakoπου μας ενεπνευσε το σκηνικό μαςskhniko         εργαστήριο 5ο:Γαλαξίας- πούλια-μικρή άρκτος -βόρειο σέλας.jpgεργαστήριο 6ο  :Αστροναύτης-πύραυλος1654696629516

ο πύραυλος που πετάει (stem),όταν φυσάς  το καλαμάκι και   εκτοξεύεται….jpgpyraylowεργαστήριο  7ο:αξιολογηση του προγράμματος

Αυτοαξιολόγηση μαθητή1654696629470Η ταυτότητα του αστροναυτη


1654696629482                                                                              ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!