Μια δραστηριότητα για Γονείς

Η συνάντηση Γονέων πραγματοποιήθηκε με επιτυχία στο χώρο του Νηπιαγωγείου. Γονείς και Εκπαιδευτικοί συγκεντρώθηκαν και αλληλοεπίδρασαν. Παρουσιάστηκαν από τις Νηπιαγωγούς τα θέματα λειτουργίας του Νηπιαγωγείου και έγιναν συζητήσεις σχετικά με το πρόγραμμα και φυσικά για τα παιδιά.

Παράλληλα πραγματοποιήθηκε και μια δράση για τους γονείς, που σκοπός της ήταν η ενδυνάμωση του δεσμού Γονέα και Εκπαιδευτικού και η διασκέδαση. Η ερώτηση μία και απλή: “Πως φαντάζεστε τα παιδιά σας σε 20 χρόνια;” “Πως θα θέλατε να είναι ως ενήλικες;”. Οι γονείς κατέγραψαν τις απαντήσεις τους σε ένα χαρτί και στο τέλος μερικές από αυτές διαβάστηκαν ανώνυμα. Όλοι οι γονείς συμμετείχαν στη δράση!

Οι απαντήσεις όλες υπέροχες και μοναδικές!

είναι ευτυχισμένος ευγενικός ανεξάρτητος και υγιής.

Μέσα από τη συζήτηση που προέκυψε ανακαλύψαμε τι ενήλικες θέλουμε να έχει η κοινωνία μας στο μέλλον και πως για να φτιάξουμε τους ενήλικες του αύριο, πρέπει να προετοιμάσουμε και να δώσουμε τα κατάλληλα εφόδια στα παιδιά του σήμερα.

 

Ακολουθούν Φωτογραφίες από τη συνάντηση:

 

 

Με εκτίμηση

Οι Νηπιαγωγοί