Η 3η Δεκεμβρίου δεν είναι απλά μια μέρα για τα Άτομα με Αναπηρία, είναι μια μέρα για όλους. Όλοι ίσοι και όλοι διαφορετικοί.

 

ΟΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΟΛΟΙ ΙΣΟΙ

Για να μπορέσουμε να προσεγγίσουμε με τα παιδιά τα γεγονότα του Πολυτεχνείου, μιλήσαμε για την έννοια της Δημοκρατίας και του σεβασμού των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Για το σκοπό αυτό χρησιμοποιούμε το πλούσιο υλικό που υπάρχει στο ΙΝΤΕΡΝΕΤ ,τραγούδια, πολύ ωραία βιβλία, κατάλληλα για την ηλικία των παιδιών μας, που προσφέρονται για κουκλοθέατρο, δραματοποίηση και συζήτηση.  Και στο τέλος κατασκευάσαμε το δικό μας Πολυτεχνείο!

 

πολυτεχνείο 1

Γνωρίσαμε την ιστορία και τα γεγονότα του 1940 μέσα από αφίσες, χάρτες , βιβλία, βίντεο και τραγούδια. Επικεντρωθήκαμε όμως και στις έννοιες της ειρήνης και του πολέμου και περιγράψαμε τα συναισθήματα μας όταν ακούμε αυτές τις λέξεις. Παρατηρήσαμε  σχετικές εικόνες, τις ταξινομήσαμε και φυσικά ζωγραφίσαμε τον πόλεμο και την ειρήνη όπως την έχουμε πλάσει στην σκέψη μας. Χρόνια Πολλά Ελλάδα!!!

 

28η 1 28η 4 28η 828η 628η 328η 728η 528η 2

Βασικός σκοπός  του συγκεκριμένου προγράμματος,  είναι να συμβάλει στη διαχείριση της οικογενειακής διαφορετικότητας των μαθητών.  Κάθε εκπαιδευτική παρέμβαση, σε σχέση με την οικογενειακή πολυμορφία,  στοχεύει στην κατανόηση της διαφορετικότητας του οικογενειακού πλαισίου στο οποίο ανήκει ο μαθητής, στον αποστιγματισμό των διαφορετικών οικογενειακών καταστάσεων και στην ενίσχυση της ουδετερότητας ως προς την αντιμετώπιση των μετασχηματισμών της δομής της οικογένειας. Γιατί φυσικά, η οικογένειά μας είναι απλώς….ΜΟΝΑΔΙΚΗ!!

 

οικογενεια 1 οικογενεια 2

 

 

Τα σχήματα είναι μια αγαπημένη θεματική ενότητα για τα παιδιά! Αρέσουν πολύ στους μικρούς μας μαθητές γιατί πολύ απλά τα συναντάμε παντού γύρω μας! Γνωρίσαμε λοιπόν τα γεωμετρικά σχήματα μέσα από διάφορα μουσικοκινητικά παιχνίδια, μέσα από κατασκευές, ιστορίες και άλλες ομαδοσυνεργατικές και μη δραστηριότητες. 

 

σχηματα 9 σχηματα 8 σχηματα 7 σχηματα 6 σχηματα5 σχηματα 3 σχηματα 2 σχηματα 1

Πώς θα μπορούσαμε να μην ασχοληθούμε με τα χρώματα…αφού βρίσκονται παντού!!! Ξεκινήσαμε παίζοντας ένα λεκτικό παιχνίδι (π.χ. κόκκινο σαν…), προσπαθήσαμε να βρούμε ένα αντιπροσωπευτικό αντικείμενο, ζωγραφίσαμε με το αγαπημένο μας χρώμα, διαβάσαμε σχετικά παραμύθια, χορέψαμε το παιχνιδοτράγουδο “Παίζουμε τα χρώματα” και στο τέλος ασχοληθήκαμε με τις μίξεις των χρωμάτων φτιάχνοντας μόνοι μας καινούρια χρώματα! Ακολουθούν ενδεικτικά κάποιες φωτογραφίες…

 

μίξεις 1 μίξεις 2 μίξεις 3 μίξεις 4

Αρχή σχολικής χρονιάς και αφού παίξαμε αρκετά παιχνίδια γνωριμίας, προχωρήσαμε στην ενασχόλησή μας με το αρχικό του ονόματός μας σε πρώτο επίπεδο, αλλά και με ολόκληρο το όνομά μας στη συνέχεια. Ακολουθούν ενδεικτικά κάποιες από τις δραστηριότητες που πραγματοποιήθηκαν στην τάξη μας…

 

αρχικό 2 αρχικό 3 αρχικό 4 αρχικό 5 ονόματα ονοματοσκυλάκια 2 ονοματοσκυλάκια

Χριστός Ανέστη εκ νεκρών
θανάτω θάνατον πατήσας και
τους εν τοις μνήμασι ζωήν
χαρισάμενος!

Καλαθάκια

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

κάρτες

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Λαμπάδες

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Σακούλες

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Λαζαράκια

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Το Νηπιαγωγείο μας έλαβε μέρος και στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Συγγραφής Παραμυθιού με θέμα ”Μία λέξη μαγική…ίσως σώσει τη γη.” Η ιστορία που δημιουργήθηκε όπως και οι ζωγραφιές που την συνόδευσαν είναι αποκλειστικά έμπνευση των μικρών μας συγγραφέων!!

 

Ανακ.1

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ανακ.2

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ανακ.3

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Η Καθαρούπολη και η Φαντασία.

Το Νηπιαγωγείο μας έλαβε συμμετοχή στον 10ο Διεθνή Μαθητικό Διαγωνισμό: ”Δημιουργώντας τα δικά μας παιχνίδια, από το χθες στο σήμερα”, με παιχνίδια που δημιούργησαν τα παιδιά και οι γονείς τους. Εν αναμονή των αποτελεσμάτων λοιπόν…Καλή μας επιτυχία!!!

 

Κουτσούνες

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

τόπι

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Χαρταετοί

OLYMPUS DIGITAL CAMERA