Με αφορμή το τραγούδι “Milord” της Edith Piaf εκδηλώθηκε από τα παιδιά το ενδιαφέρον να γνωρίσουμε τη Γαλλία. Ακούγοντας το παραπάνω τραγούδι τα παιδιά προσπάθησαν να μαντέψουν τι γλώσσα είναι.(https://www.youtube.com/watch?v=CRVvLLNN5wM).
Στη συνέχεια, μιλήσαμε για τη ζωή της ερμηνεύτριας του τραγουδιού μέσα από σχετικά βίντεο. Ακούσαμε ακόμη ένα από τα πιο γνωστά της τραγούδια, το La vie en rose, μεταφράσαμε και συζητήσαμε τους στίχους του συγκεκριμένου τραγουδιού που εξυμνεί την αγάπη. ( https://www.youtube.com/watch?v=sKJ9bvdgNvk)
Έπειτα, παρατηρήσαμε τον χάρτη της Γαλλίας και συζητήσαμε με ποια μεταφορικά μέσα θα μπορούσαμε να φτάσουμε εμείς από την Ελλάδα. Ρωτήσαμε τα παιδιά ποια χώρα ανάμεσα στις δυο φαίνεται η μεγαλύτερη.

Είδαμε στο Internet φωτογραφίες και βίντεο από διάφορα αξιοθέατα της Γαλλίας , όπως τον Πύργο του Άιφελ, την Παναγία των Παρισίων και τη Disneyland και περιηγηθήκαμε εικονικά στο Παρίσι. (https://www.airpano.com/360photo/paris-france/).
Επιπλέον, με αφορμή την ιστορία της Παναγίας των Παρισίων και του Κουασιμόδου συζητήσαμε για τη διαφορετικότητα. Ακολούθως, ασχοληθήκαμε με ομαδική εργασία στην οποία τα παιδιά ζωγράφησαν ό,τι τους άρεσε από τη Γαλλία.

Η γνωριμία μας με τη Γαλλία ολοκληρώθηκε με την επίσκεψη της γιαγιάς ενός μαθητή μας με καταγωγή από αυτήν τη χώρα. Μας μίλησε για τη ζωή της στη Γαλλία, κάποια έθιμα που έχουν για το Πάσχα, μάθαμε γαλλικές λέξεις και τραγούδησε μαζί με τον εγγονό της στα γαλλικά. Γνωρίσαμε τη γαλλική κουζίνα μέσα από τα εδέσματα που μας έφερε να γευτούμε, όπως γαλλική σούπα λαχανικών, γαλλική μους και σοκολατάκια από τη Γαλλία. Τέλος, τα παιδιά για να την ευχαριστήσουν είχαν την ιδέα να της προσφέρουμε ένα βιβλίο με δικές τους δημιουργίες.
Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε πολύ την κ. Corrent Karsas Marie France για την επίσκεψη της και τον χρόνο που διέθεσε.
