Ο Φλεβάρης μπήκε και οι μαθητές είχαν εργασία για το σπίτι.
Βρείτε, γράψτε με τη βοήθεια κάποιου μεγαλύτερου και ζωγραφίστε μια παροιμία του Φλεβάρη!
Οι μαθητές και οι γονείς ανταποκρίθηκαν και οι δημιουργίες τους στόλισαν την τάξη μας. Τις διαβάσαμε, τα παιδιά παρουσίασαν τις εργασίες τους και συζητήσαμε για τον περίεργο καιρό του Φλεβάρη.
Αυτό μας οδηγεί στις Αλκυονίδες μέρες. Παρατήρηση και καθημερινή “καταγραφή” του καιρού.
Παρακολουθούμε το βίντεο
Παρατηρούμε φωτογραφίες, τις περιγράφουμε, παίζουμε παιχνίδια παρατήρησης με τη μέθοδο cubing, ρίχνω το ζάρι και απαντάω στην
ερώτηση που μου έτυχε.
Το υλικό που αξιοποιήθηκε είναι από το blog της συναδέλφου Τάνιας Μάνεση https://taniamanesi-kourou.blogspot.com/2024/01/cubing.html
Φτιάχνουμε αλκυόνες και ψαράκια με πλαστελίνη.
Ταΐζουμε την κάθε Αλκυόνη με ίσο αριθμό ψαριών. Πόσα έφαγε η καθεμιά; 4
Κάνουμε την ίδια εργασία στο χαρτί
Ακολουθεί η Αμυγδαλιά
Παρατηρούμε πίνακες ζωγραφικής
και μετά φτιάξαμε την δική μας αμυγδαλιά με πάτο μπουκαλιού!!!
Γράψαμε και το όνομά της και το ανασυνθέσαμε και το αντιγράψαμε
Διαβάσαμε το διήγημα ” Η Αμυγδαλιά και το Φεγγάρι” , από το διaδίκτυο και λύσαμε το κουίζ
by Antigonimakri, wordwall
Αγγλικά, κολλήσαμε τα ρούχα του χειμώνα, που είχαμε ετοιμάσει, στην ντουλάπα
Ακούσαμε και τις ημέρες της εβδομάδας
και δουλέψαμε την Δευτέρα
από https://www.classroomdoodles.com/days-of-the-week.html
Πρόσφατα σχόλια