Η εβδομάδα της επετείου για την εξέγερση στο Πολυτεχνείο ξεκίνησε με βίντεο, ώστε να μάθουμε τα γεγονότα της εποχής:
Είδαμε εικόνες και συζητήσαμε για τις έννοιες της δημοκρατίας και της δικτατορίας, για την ελευθερία αλλά και τα συναισθήματα των ανθρώπων.
Ακούσαμε τραγούδια
Παρατηρήσαμε ποιες φωνούλες σχηματίζουν την λέξη “Πολυτεχνείο”, εξηγήσαμε τι είναι το Πολυτεχνείο και ποιοι οι πρωταγωνιστές της ιστορίας. Γράψαμε από κάτω κι εμείς τη λέξη.
Διαβάσαμε το βιβλίο
Ανασυνθέσαμε το σύνθημα
Και την ημέρα της επετείου διαβάσαμε το βιβλίο
και φτιάξαμε το δικό μας πανό
Μας βοήθησε η κυρία Σοφία, η καινούρια δασκάλα μας! Μαζί της τα παιδιά έπαιξαν και παιχνίδια γνωριμίας!
Στα αγγλικά αυτή την εβδομάδα ασχοληθήκαμε με ζωάκια και παντομίμα.
Και συνεχίζοντας με το εργαστήριο δεξιοτήτων “δε μαλώνω” προσπαθήσαμε να δώσουμε μορφή στους ήρωές μας, τους ζωγραφίσαμε όπως τους είχαμε στο μυαλό μας:
Η κυρία έκανε μια πρόταση
και μετά ο καθένας τη δική του
Στη συνέχεια χρησιμοποιήσαμε την τεχνική της ανακριτικής καρέκλας ώστε να εκφράσουμε σκέψεις και απόψεις σχετικά με το φαινόμενο της ενδοσχολικής βίας και τους τρόπους αντιμετώπισής της. Η κυρία στο ρόλο του Τζακ (του παιδιού που κοροιδεύει) κάθεται σε μια καρέκλα, τα παιδιά ρωτάνε ότι θέλουν σχετικό με το θέμα και ακολουθεί μικρός διάλογος με τον “Τζακ” για να καταλάβει που κάνει λάθος.
Ακούστηκαν πολλές ωραίες προτάσεις όπως:
-Γιατί το κάνεις αυτό Τζακ; Γιατί κοροϊδεύεις τη Μιμή;
-Για να γελάω
-Μετά όμως η Μιμή στεναχωριέται, δε σε νοιάζει;
-Δεν ξέρω
-Αν στεναχωριόσουν εσύ θα σου άρεσε;
ή
-Την κάνεις να κλαίει, δεν ντρέπεσαι;
ή
-Όλοι είμαστε ίδιοι αλλά διαφέρουμε κιόλας. Εσύ έχεις γουρλωτά μάτια, θέλεις να σε κοροϊδεύουμε; (σε αυτή την απάντηση το παιδί χρησιμοποιεί στοιχεία που δίνονται στο τέλος της ιστορίας)
Διασκεδάσαμε κιόλας! Είχαμε δύο φορές γενέθλια
και το ανθυγιεινό κέρασμα (από μαμά αυτή τη φορά) της Παρασκευής με “λίγη” ταινία
Πρόσφατα σχόλια