Καλημέρα, καλή εβδομάδα και καλό μήνα ευχηθήκαμε τη Δευτέρα! Ποιος είναι όμως ο Νοέμβρης που υποδεχτήκαμε; Διαβάσαμε το βιβλίο της Λότης Πέτροβιτς Ανδροτσοπούλου “Τα παιδιά του Φθινοπώρου”
Ο Νοέμβριος κατέβηκε στη Γη για να υπενθυμίσει στους ανθρώπους ότι έρχεται ο Χειμώνας.. Βρήκε και τρόπο να γεμίσει ξανά την παλέτα του πατέρα του, του Φθινόπωρου, ναι ήταν το ουράνιο τόξο! Διαβάσαμε τα ονόματα που έχουν δώσει οι άνθρωποι στον Νοέμβριο, συζητήσαμε την σημασία τους και μιλήσαμε για τις ασχολίες των ανθρώπων αυτό τον μήνα για να προετοιμαστούν για τον χειμώνα που έρχεται..
Μας βοήθησε η παρακάτω διαδραστική αφίσα της συναδέλφου Τάνιας Μάνεση
Από την αφίσα χρησιμοποιούμε και την παρακάτω εργασία για να ανακαλύψουμε τα γράμματα του Νοεμβρίου:
Στο πίσω μέρος ζωγραφίζουμε και ότι μας άρεσε από την ιστορία του Νοέμβρη.
Μιλώντας για τα χρώματα παρακολουθούμε το παρακάτω παραμύθι
Φτιάχνουμε την εργασία μας : Σε χαρτί Α3 ζωγραφίζουμε στη μια πλευρά με καρβουνάκι την ασπρόμαυρη εκδοχή και στην άλλη με κηρομπογιές την χρωματιστή:
Συνεχίζοντας με τα χρώματα ασχολούμαστε με τις μίξεις χρησιμοποιώντας την παρακάτω εφαρμογή
και κάνουμε μίξεις φθινοπωρινών, και όχι μόνο, χρωμάτων με τα πινέλα μας
Μάθαμε τα χρώματα και στα αγγλικά! Με την κυρία Κατερίνα (την καινούρια δασκάλα αγγλικών) κάναμε παιχνίδια (όπως το χρώμα της μάγισσας) όπου χρησιμοποιήσαμε και τις αγγλικές λέξεις!
Παιχνίδια με τα χρώματα
Μίξη χρωμάτων
από e.k. koukou
Αινίγματα για τα χρώματα
από e.k. koukou
Παίζουμε με τα χρώματα
Από Μαμανού Ελένη
Αυτή την εβδομάδα ασχοληθήκαμε και με το πρώτο εργαστήριο δεξιοτήτων. Ο τίτλος του “Δε μαλώνω, δε μαλώνω, αγκαλιά μεγάλη απλώνω!” και το θέμα του η επαφή με τους συμμαθητές μας, το δέσιμο της ομάδας και οι τρόποι αποφυγής των περιστατικών βίας στα σχολεία.
Αρχικά χωριστήκαμε σε ζευγάρια, επιλέγοντας κάποιον συμμαθητή μας με τον οποίο δεν παίζω συχνά, με σκοπό να ζωγραφίσω το πρόσωπο του συνομιλητή μου και να συζητήσω μαζί του για πράγματα που αρέσουν σε εκείνον. Η κυρία περνάει από κάθε τραπέζι, βοηθάει στην διεξαγωγή της συζήτησης και σημειώνει τα λόγια των παιδιών.
Ξεκινήσαμε να διαβάζουμε και το παρακάτω βιβλίο
και παράλληλα συζητάμε για την συμπεριφορά των ηρώων της ιστορίας και τις περιπτώσεις που ίσως έχει τύχει να δούμε ή να ακούσουμε από φίλους μας.
Πρόσφατα σχόλια