Τα νέα μας!

Οκτ 20219

Σ αυτό το άρθρο θα σας παρουσιάσουμε τη δουλειά των τελευταίων ημερών! Προτεραιότητά μας η γνωριμία μεταξύ μας, οι κανόνες της τάξης και η διακόσμησή  της! Φυσικά όλα αυτά μέσα από πολύ παιχνίδι!

Ετοιμάζουμε εργασίες και τις χρησιμοποιούμε για να διακοσμήσουμε την τάξη μας:

Ο εαυτός μας στον καθρέφτη:

Αντίστοιχη εργασία για να μας γνωρίσει και η κυρία Χρύσα των αγγλικών:

Αντιγράφω τα γράμματα του ονόματός μου στα κουτάκια, με τη σωστή σειρα!

Φτιάχνω δεντράκια με την παλάμη και φυλλαράκια με το δάχτυλο!

Και ομπρελίτσες για τα παράθυρα, με μπαλάκια γκοφρέ:

Ελεύθερη ζωγραφική για διακόσμηση της πίσω πόρτας:

Πρωινή ελεύθερη απασχόληση

Παιχνίδι γνωριμίας στην αυλή.  Ο καθένας λέει το όνομά του και κάτι που του αρέσει (παιχνίδι, φαγητό, χρώμα) και πετάει την κλωστή σε όποιον θέλει. Στο τέλος σχηματίζεται το “πλέγμα” για να μας βοηθήσει να καταλάβουμε ότι είμαστε μια δεμένη ομάδα:

Παιχνίδια γνωριμίας και με την κυρία Χρύσα!

“κλείσε τα μάτια και μάντεψε ποιον έπιασες” και “τι μυρίζεις σκυλάκι;” (το παιδί προσπαθεί να μαντέψει ποιος κρύβει το “κόκκαλο” πίσω του.

Μια μέρα την ώρα που ήρθε η κυρία Χρύσα τραγουδούσαμε το “Χαρωπά τα δυο μου χέρια” και μας πρότεινε:

Κανόνες της τάξης: Συζητάμε για τον τρόπο που φερόμαστε στην τάξη, τη συνεργασία, τους φίλους μας, την κυρία μας. Συμφωνούμε στους σωστούς τρόπους συμπεριφοράς και τους αναρτούμε.

Ημέρα αθλητισμού:

Καταγραφή ιδεών

Γυμναστική στην τάξη

Αθλήματα στην αυλή

 

  

Και βραβεία για όλους!

Φθινόπωρο και ο καιρός αλλάζει… Τι μου έρχεται στο μυαλό με τη λέξη “φθινόπωρο”;

Κολλάω στο δέντρο φθινοπωρινά φύλλα που σχηματίζουν τη λέξη φθινόπωρο (ομαδική εργασία) και στη συνέχεια το όνομά μου (ατομική εργασία)

Κι άλλο φθινοπωρινό δεντράκι, ζωγραφίζω τα φύλλα με χρώματα φθινοπωρινά

Ακούμε την ιστορία “Ο Ήλιος και ο Άνεμος” και εικονογραφούμε το ποίημα

 

Στις φθινοπωρινές σκέψεις μας ήταν και το σταφύλι, ευκαιρία να γνωρίσουμε την διαδικασία του τρύγου και να την αναπαραστήσουμε, παίζοντας κινητικό παιχνίδι

Σε μια ρώγα από σταφύλι…

4 Οκτωβρίου Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων. Ας τα γνωρίσουμε!

Ξεκινάμε με τις σκέψεις μας για τα ζωάκια. Συζητάμε για το πως τα φροντίζουμε και πως μπορούμε να τα προστατέψουμε.

Βρίσκουμε εικόνες ζώων και τα χωρίζουμε σε κατηγορίες ανάλογα με το που ζουν:

αυλή-φάρμα/δάσος/ζούγκλα

Ψηφίζουμε το αγαπημένο μας κατοικίδιο (που έχουμε ή που θα θέλαμε να έχουμε)

Φτιάχνουμε τις πρώτες μας χειροτεχνίες, σκυλάκια και γατάκια.

Σκυλάκι φτιάξαμε και με την κυρία Χρύσα!

Γνωρίζουμε τα ζώα του αγροκτήματος και τι προσφέρουν στον άνθρωπο

Αντιστοίχιση και προγραφή με τους φίλους μας τα ζωάκια της αυλής

Τα φυλλάδια είναι από αναρτήσεις συναδέλφων στο pinterest

Και ζωάκια του δάσους. Παρακολουθούμε βίντεο, καταγράφουμε τις σκέψεις μας και όσα μάθαμε, ακούμε τραγούδια, διαβάζουμε παραμύθια. Φτιάχνουμε σκιουράκια για να διακοσμήσουμε την τάξη μας (η φωτογραφία την επόμενη εβδομάδα!)

 

 

Τέλος τα ζώα της ζούγκλας. Τα γνωρίζουμε μέσα από βίντεο και εικόνες, ακούμε τραγούδια.

Μαθηματικά, πρώτα μοιράζουμε φρούτα στα ζωάκια της τάξης μας (με αντικείμενα) και μετά προσπαθούμε στο χαρτί!

Φύλλο εργασίας από ανάρτηση συναδέλφου

Και παντομίμα! Μάντεψε ποιο ζωάκι είμαι!

 

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία| | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Τα νέα μας!    

Τα σχόλια είναι κλειστά.



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων