Κι έφτασε η ώρα να γνωριστούμε!Να φέρουμε παιχνίδια δεν μπορούμε, να φέρουμε βιβλία δεν μπορούμε κι έτσι το ρίξαμε στη συζήτηση!Ευκαιρία να εμπλουτίσουμε το λόγο μας με καινούριες λέξεις!
Ποιοι μένουν, λοιπόν, στο σπίτι μας; Είναι αυτοί που μας αγαπάνε και μας φροντίζουν κάθε μέρα: είναι η οικογένειά μας! (Φυσικά διευκρινίσαμε ότι υπάρχουν κι άλλοι άνθρωποι που μας αγαπάνε αλλά δε θα μπορούσαμε να μένουμε όλοι μαζί!) Επιπλέον ψάξαμε εικόνες για να δούμε οικογένειες από διάφορες περιοχές…Και ξέρετε τι καταλάβαμε; Δεν είναι όλες ίδιες αλλά είναι όλοι χαρούμενοι! Πήραμε τα ψαλίδια μας, φτιάξαμε τα σπιτάκια μας και μέσα ζωγραφίσαμε όποιον μένει στο σπίτι μας!
Στη συνέχεια φτιάξαμε και κούκλες κουκλοθέατρου με την κυρία Ελένη, καθώς και το κατάλληλο σκηνικό για να μπορούμε να παίζουμε με αυτούς που αγαπάμε!
Τα παιδιά του ολοήμερου έστησαν και την παράστασή τους μέσα στην τάξη!
Με αφορμή το θέμα της οικογένειας ασχοληθήκαμε με προαναγνωστικές δεξιότητες (αντιστοιχίζω τις ίδιες λέξεις) και με τις μαθηματικές έννοιες μέσα-έξω και πάνω κάτω.
Ξεκινήσαμε με κινητικά παιχνίδια, κάναμε και λίγες ζαβολιές!!!!Ανεβήκαμε πάνω, κρυφτήκαμε από κάτω, λεπτομέρειες δε λέμε αλλά αποστάσεις κρατούσαμε!!!!!
Παίξαμε με τα φύλλα του δέντρου, τα τοποθετήσαμε σωστά ανάλογα με την κάρτα που μας τύχαινε (συγκρίνω με ποια καρτούλα από όσες είναι τοποθετημένες πάνω στο δέντρο ταιριάζουν τα γραμματάκια στην καρτούλα που έτυχα)…
ΠΑΝΩ-ΚΑΤΩ
Έπειτα περάσαμε στο χαρτί…Ζωγραφίσαμε μόνοι μας την οικογένειά μας στο πάνω σπίτι και στον πάνω όροφο
και τους φίλους μας στο κάτω σπίτι στον κάτω όροφο.
Συνεχίσαμε με κινητικό παιχνίδι για τις έννοιες μέσα-έξω
Στη συνέχεια χρησιμοποιήσαμε φιγούρες για να τις τοποθετήσουμε στο σπίτι ανάλογα με την κάρτα που μας τύχαινε (Από ποια φωνούλα ξεκινάει η λέξη που έτυχα για να συγκρίνουμε το Ε του Ευθύμη ή το Μ της Μαρίας;)…
ΜΕΣΑ-ΕΞΩ
Στο τέλος ασχοληθήκαμε με τα φύλλα εργασίας όπου χρωματίσαμε τα μήλα που έμειναν επάνω στο δέντρο και τα παιδάκια που βρίσκονται μέσα στα στεφάνια.
Αυτή την εβδομάδα άνοιξε και η γωνιά γραφής. Τα παιδιά μπορούν να συγκρίνουν, να αναζητούν και να καταγράφουν τις καινούριες λέξεις τις οποίες έχουμε δουλέψει όλοι μαζί ή να συμβουλεύονται τους πίνακες αναφοράς των γραμμάτων ή ακόμα και να αναζητούν στην τάξη και να καταγράφουν τα ονόματα των φίλων τους ή όποια λέξη επιθυμούν.
Πρόσφατα σχόλια