Με τη λύση του πρώτου γρίφου ο “πιλότος” μας πληκτρολογεί στην εφαρμογή Google Earth τον προορισμό μας, Γαλλία, Παρίσι, Πύργος του Άιφελ. Αναζητούμε πληροφορίες και παρατηρούμε φωτογραφίες. Φτιάχνουμε τον δικό μας Πύργο του Άιφελ
Με μαρκαδόρο
Με τουβλάκια
Με πλαστελίνη
Και ομαδικά στον υπολογιστή
Δεύτερος γρίφος, δεύτερο μνημείο. Στάση: Ιταλία, Ρώμη Κολοσσαίο. Αναζητούμε φωτογραφίες και κατασκευάζουμε όλοι μαζί το δικό μας. Άλλοι ζωγραφίζουν, άλλοι γράφουν.
Πρωταπριλιά!! Η μόνη μέρα του χρόνου που επιτρέπονται τα μικρά ψεμματάκια! Αναζητούμε πληροφορίες στο διαδίκτυο για την πιθανή προέλευσή της και εξηγούμε ότι οι πλάκες μας πρέπει οπωσδήποτε να είναι αθώες και να μην στεναχωρούν κανένα!
Διαβάζουμε παραμύθια με γνωστούς ψεύτες! “Πινόκιo” και “Ο ψεύτης βοσκός”. Συζητάμε για τη συμπεριφορά τους.
2 Απριλίου: Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου, αφιερωμένη στον Χανς Κρίστιαν Άντερσεν. Αναζητούμε πληροφορίες και τίτλους των παραμυθιών του. Αναγνωρίζουμε όσα ξέρουμε από τις εικόνες και όσα έχουμε στο σχολείο και διαβάζουμε το παρακάτω
Έναρξη του 4ου εργαστηρίου “Οι μικροί εξερευνητές”. Θέμα του τα μνημεία της Ευρώπης.
Έρχεται το πρώτο γράμμα από την ξεναγό και μας ρωτάει αν γνωρίζουμε πληροφορίες για το επάγγελμά της και για τα μνημεία της Ευρώπης. Κι εμείς αναζητούμε εικόνες στο διαδίκτυο και πληροφορίες. Οι μαθητές με την βοήθεια της εκπαιδευτικού αναζητούν και αποθηκεύουν τις εικόνες.
Κι αφού συναντάμε τις πεταλούδες στην εργασία μας πάμε να φτιάξουμε και μία. Την κόβουμε, φτιάχνουμε σχέδια στην μια πλευρά, τη διπλώνουμε συμμετρικά και να το αποτέλεσμα!
Αγγλικά με την κ. Ελένη και μαθαίνουμε το σώμα μας
Ο Φλεβάρης μπήκε και οι μαθητές είχαν εργασία για το σπίτι.
Βρείτε, γράψτε με τη βοήθεια κάποιου μεγαλύτερου και ζωγραφίστε μια παροιμία του Φλεβάρη!
Οι μαθητές και οι γονείς ανταποκρίθηκαν και οι δημιουργίες τους στόλισαν την τάξη μας. Τις διαβάσαμε, τα παιδιά παρουσίασαν τις εργασίες τους και συζητήσαμε για τον περίεργο καιρό του Φλεβάρη.
Αυτό μας οδηγεί στις Αλκυονίδες μέρες. Παρατήρηση και καθημερινή “καταγραφή” του καιρού.
Παρακολουθούμε το βίντεο
Παρατηρούμε φωτογραφίες, τις περιγράφουμε, παίζουμε παιχνίδια παρατήρησης με τη μέθοδο cubing, ρίχνω το ζάρι και απαντάω στην
Τελευταία εβδομάδα του Ιανουαρίου και έφτασε η γιορτή μας. Τρίτη 30 Ιανουαρίου η γιορτή των Τριών Ιεραρχών. Το πρωί οι μαθητές του Νηπιαγωγείου μας εκκλησιάστηκαν και στη συνέχεια επέστρεψαν στο σχολείο όπου αφιερώσαμε την ημέρα να γνωρίσουμε τους σημαντικούς πατέρες της εκκλησίας μας και τους λόγους για τους οποίους γιορτάζουν οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί εκείνη την ημέρα.
και το καθιερωμένο κέρασμα από τη Σχολική Επιτροπή του Δήμου Ηράκλειας
Εργαστήριο για τα δικαιώματα των παιδιών.
Ο παρακάτω πίνακας του Ιακωβίδη (υλικό του ΙΕΠ) κέρδισε στην ψηφοφορία της τάξης. Έτσι τον χρησιμοποιήσαμε για να φτιάξουμε μια ιστορία. Τι μπορεί να έγινε πριν και τι μετά από το παιχνίδι των κοριτσιών;
Η ιστορία των παιδιών: Τα κορίτσια πριν από το κρυφτό στην καρέκλα έπαιζαν στο δωμάτιο τους. Δεν μάζεψαν όμως τα παιχνίδια που έριξαν και τώρα η μαμά τους είναι εκεί και τα μαζεύει. Γι αυτό δεν φαίνεται. Μετά όμως θα μαζέψουν τα παιχνίδια που έριξαν σε αυτό το δωμάτιο.
Τέλος ζωγραφίζουν την ιστορία τους στο αντίστοιχο φύλλο εργασίας.
Τα παιδιά συμμετέχουν σε σενάρια όπου καλούνται μέσα από παιχνίδι ρόλων να παραστήσουν άλλες φορές τους ενήλικες και άλλες τα παιδιά. Στο πρώτο σενάριο τα παιδιά ζητάνε από τους γονείς να μην δουλεύουν τόσο πολύ και να έχουν περισσότερο χρόνο για εκείνα, ενώ στο δεύτερο ζητάνε περισσότερες παιδικές χαρές και πάρκα. Οι ενήλικες απαντούν αντίστοιχα.
Ολοκληρώνοντας το εργαστήριο στέλνουμε το μήνυμά μας για τα δικαιώματα των παιδιών μέσω μιας ομαδικής αφίσας
και το ταμπλό του θέματος ολοκληρωμένο
Λόγω των θερμοκρασιών τα πρωινά που ήταν πολύ χαμηλές κάνουμε πειράματα με το νερό. Πώς δημιουργείται το παγάκι; Τι θα γίνει αν ζεσταθεί; Τι θα συμβεί αν ζεσταθεί το νερό;
Καταγράφουμε αυτό που πιστεύουμε και μετά τα πειράματα καταγράφουμε και τις παρατηρήσεις μας
Ήρθε κι ο Φλεβάρης! Ακούσαμε τραγούδι
Παρακολουθήσαμε τον μύθο για τον πως έχασε τις μέρες του ο Φλεβάρης εδώ
Από το blog της συναδέλφου Τάνιας Μάνεση
Παρασκευή 2 Φεβρουαρίου, Υπαπαντή μεγάλη γιορτή
Βρίσκουμε παροιμίες γα τον Φλεβάρη από την λαϊκή μας παράδοση, οι εικόνες είναι από το blog kindy kids Written by Μάρλεν Κεφαλίδου
Η φωνούλα Ε,ε στο νηπιαγωγείο
Το σταυρόλεξό μας με αφορμή τα χειμωνιάτικα ρούχα
Τα οποία μάθαμε και στα αγγλικά! Ζωγραφίσαμε και παίξαμε!
από https://www.teachers-zone.com/blog/?lesson-plan-to-introduce-winter-clothes-vocabulary
Με το τραγούδι
ντυθήκαμε κι εμείς και αφού τα είχαμε φορέσει όλα βγήκαμε στην αυλή
Χιόνι στο βουνό κι εμείς φτιάχνουμε χιονάνθρωπο στην τάξη!
Εργαστηρίου συνέχεια… Τα δικαιώματα των παιδιών
Φωτογραφίες από το υλικό της Ύπατης Αρμοστείας, προτεινόμενο από το ΙΕΠ
Περιγράφουμε τις φωτογραφίες, συζητάμε για τα συναισθήματα των παιδιών, χωρίζουμε τις φωτογραφίες σε “κατηγορίες” δικαιωμάτων
Ζωγραφίζουμε τον τρόπο που θα βοηθούσαμε αυτά τα παιδιά αν έφταναν στο χωριό μας
Πίνακες ζωγραφικής του Γεώργιου Ιακωβίδη, από το υλικό του ΙΕΠ.
Συζητάμε για τον ζωγράφο, βρίσκουμε πληροφορίες για τη ζωή και τα έργα του και περιγράφουμε τον πίνακα, του δίνουμε ένα όνομα και ψάχνουμε το όνομα που είχε δώσει ο ζωγράφος. Ψηφίζουμε τον πίνακα που μας άρεσε περισσότερο.
Ο αριθμός 3
παρακολουθούμε και το γνωστό παραμύθι
βάζουμε τις κάρτες στη σωστή χρονολογική σειρά
Σχεδιάζουμε το 3 με το δάχτυλο
το αναγνωρίζουμε ανάμεσα σε πολλά
το γράφουμε
Αγγλικά ζωάκια σε χειμερία νάρκη βίντεο και τραγούδι από το You Tube
Και παιχνίδι: ακούμε το τραγούδι
Ένα παιδί κάθεται στη μέση και είναι ο αρκούδος. Όσο ο αρκούδος κοιμάται τα παιδιά χορεύουν γύρω του. Όταν όμως ξυπνήσει τρέχουν να σωθούν!!! Κι όποιος πιαστεί είναι ο καινούριος αρκούδος!
Επιστρέψαμε! 2024 και σας στέλνουμε τις καλύτερες ευχές μας!
Με πολύχρωμα πυροτεχνήματα!
Κόψαμε τη βασιλόπιτα με μεγάλο δώρο για την τυχερή αλλά και μικρότερα για όλους, προσφορά του Συλλόγου Γονέων!
Έναρξη του δεύτερου εργαστηρίου με τίτλο”Κι αν ήμουν εγώ;” Θέμα τα δικαιώματα των παιδιών
Πρώτη άσκηση: Κινούμαστε ελεύθερα στο χώρο αρχικά μόνοι μας. Όταν η μουσική σταματάει βρίσκουμε ζευγάρι και συνεχίζουμε. Όταν η μουσική σταματάει πάλι το κάθε ζευγάρι βρίσκει ακόμα ένα ζευγάρι. Στο τέλος όλη η τάξη γίνεται μια παρέα και χορέυει
Ερώτηση “Γιατί μαλώνω με του φίλους μου;” Απαντήσεις
Συμφωνούμε για την έναρξη του εργαστηρίου, συμφωνούμε στους κανόνες και ορίζουμε τραγούδι έναρξης και λήξης το παρακάτω
Ζωγραφίζουμε τους κανόνες που συμφωνήσαμε
Συζητάμε για ποιους λόγους παίζουν τα παιδιά και από ποια πράγματα έχουν πραγματικά ανάγκη
Χρησιμοποιούμε εικόνες από το υλικό του ΙΕΠ
και το αντίστοιχο Φύλλο Εργασίας
Διαβάζουμε τα παρακάτω παραμύθια
και συνεχίζουμε με Φύλλο Εργασίας του ΙΕΠ
“Τι νομίζεις ότι έχει περισσότερο ανάγκη ο φίλος σου”
Χρησιμοποιούμε το προτεινόμενο υλικό του ΙΕΠ από τη UNICEF και την Ύπατη Αρμοστεία για να μιλήσουμε για τα δικαιώματα των παιδιών
και τα παιδιά πρόσφυγες
Φτιάχνουμε τους προτεινόμενους πίνακες με λέξεις, έννοιες και σκέψεις μας για το θέμα
Επιλογή εικόνων για την δημιουργία της μεγάλης πυραμίδα της διατροφής:
Ο ντετέκτιβ Βανς μας στέλνει ένα παιχνίδι για να δοκιμάσουμε τις γνώσεις μας! Ο τροχός των τροφίμων (παιχνίδι από το wordwall). Είναι υγιεινό ή ανθυγιεινό το τρόφιμο που πέτυχες;
Αποστολή του τελευταίου στοιχείου, γράμμα “Α” και επίλυση του γρίφου
Με την σωστή διατροφή και άσκηση έχουμε ΥΓΕΙΑ .
Χρησιμοποιούμε μια εφαρμογή προσομοίωσης από το PHET COLORADO (υλικό του ΙΕΠ) και βλέπουμε τι παθαίνει το σώμα μας ανάλογα με το πρόγραμμα διατροφής και άσκησης που ακολουθούμε. Ακολουθεί αποτύπωση στο χαρτί (Φ.Ε. από το υλικό του ΙΕΠ).
Το τελευταίο γράμμα που λάβαμε, Α. Καταγράφουμε λέξεις που γνωρίζουμε και αναγνωρίζουμε εικόνες που ξεκινούν από Α.
Ξεχωρίζουμε τα Η,Ι,Υ
Χριστούγεννα!!!
Στολίζουμε το δέντρο μας και αναρτούμε ημερολόγια αντίστροφης μέτρησης αλλά και δώρων! Κάθε μέρα κλήρωση για τον τυχερό που θα πάρει το γλυκάκι και μια χριστουγεννιάτικη δραστηριότητα
Ετοιμάζουμε τις καμπανούλες μας για να πάρουμε το ποιηματάκι μας!
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότερα
Πρόσφατα σχόλια