ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ
Το νηπιαγωγείο μας πραγματοποίησε διδακτική επίσκεψη στο Κ.Ε.ΠΕ.Α. Βελβεντού και συμμετείχε στο πρόγραμμα Σπόροι και καρποί. Με τον Σιταράκη στου μύλου το δρομάκι. Έγινε παρουσίαση του μύθου της θεάς Δήμητρας και της Περσεφόνης στους μαθητές/τριες, γνώρισαν τα δημητριακά και επισκεφτήκαμε στη συνέχεια τον νερόμυλο. Στον νερόμυλο μας περίμενε ο μυλωνάς…., μας παρουσίασε και μας εξήγησε πώς λειτουργεί ο μύλος, φτιάξαμε αλεύρι από σιτάρι, καλαμπόκι και κριθάρι, ζυμώσαμε και κάναμε ψωμί το οποίο το φουρνίσαμε σε παραδοσιακό φούρνο και το γευτήκαμε με τυρί και ελιές που μας πρόσφεραν από το Κ.Ε.ΠΕ.Α.
ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ
Διαβάσαμε το παραμύθι ” Είμαι ένας βάτραχος μικρούλης, ο Εμμανουήλ Α Μπακακούλης”. Δόθηκε η αφορμή να γνωρίσουμε το πρώτο γράμμα του ονόματός μας. Το αναγνωρίσαμε ανάμεσα σε άλλα. Το ” ψαρέψαμε”. Βρήκαμε λέξεις που ξεκινούν από αυτό και φτιάξαμε τον παρακάτω πίνακα
Το ζωγραφίσαμε με νερομπογιές και φτιάξαμε την παρακάτω κατασκευή
Μετρήσαμε πόσα γράμματα έχει το όνομα μας. Ποιος έχει τα πιο πολλά; Φτιάξαμε την κάμπια των ονομάτων μας
Παίξαμε ένα παιχνίδι με στεφάνια, μετρώντας πόσες συλλαβές έχει το όνομα μου.
EU Code week
Στο πλαίσιο του ΕU code week οι μαθητές του νηπιαγωγείου συμμετείχαν στη Ευρωπαϊκή εβδομάδα προγραμματισμού, χρησιμοποιώντας τη μελισσουλα – ρομπότ beebot ,με τις δραστηριότητες ” Με ποιο μεταφορικό μέσο πηγαίνω στο νηπιαγωγείο” και ” Μαθαίνω τους κανόνες της τάξης”.Με μεγάλη χαρά παρέλαβαν τα πιστοποιητικά συμμετοχής τους 
ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ 2025-2026
Χρόνια πολλά παππού και γιαγιά!!!
Καλή σχολική χρονιά!!
ΑΓΙΑΣΜΟΣ
Τα όνειρά μας ταξιδεύουν
ΗΛΙΟΤΡΟΠΙΑ
Παρατηρήσαμε τον πίνακα του Βαν Γκογκ ” Το βάζο με τα ηλιοτρόπια”. Παρατηρήσαμε τα χρώματα του πίνακα. Μετρήσαμε πόσα ηλιοτρόπια είναι στο βάζο, πόσα είναι ” ζωντανά” και πόσα είναι μαραμένα. Τι συνέβη και μαράθηκαν; Από πού πήραν το όνομά τους; Αν τα ηλιοτρόπια μιλούσαν μεταξύ τους τι θα λέγανε άραγε; Τι μπορεί να σκέφτονται και να νοσταλγούν;
Τα ηλιοτρόπια ή ηλίανθοι αγαπάνε πολύ και ακολουθούν τον Ήλιο. κι αυτός όμως τα προσέχει, τα ζεσταίνει, τα φωτίζει και τους δίνει ζωή. Προτρέψαμε τα παιδιά να σκεφτούν ποιος είναι ο δικός τους ¨΄ΗΛΙΟΣ” στη ζωή τους και γιατί. Το ζωγραφίσανε.
Αποτυπώσαμε ομαδικά με τον δικό μας τρόπο τον πίνακα δίνοντας τον τίτλο ” ΗΛΙΟΤΡΟΠΙΑ”.
Τα παιδιά σκέφτηκαν να γράψουν τον τίτλο με τα τουβλάκια





















































