ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ

 

Παρακολουθἠσαμε βίντεο

https://youtu.be/wEHIa4-MbdY?t=2

 

Φτιάξαμε τον εννοιολογικό χάρτη

 

SAM 7019

 

Διαβάσαμε την ιστορία του χλωροφυλλούλη και παρακολουθήσαμε το παρακάτω βίντεο. Αναρωτηθήκαμε για ποιο λόγο αλλάζουν χρώμα τα φύλλα  και πέφτουν

https://youtu.be/o33gFLN-NmY?t=1

Φτιάξαμε τα φθινοπωρινά μας δέντρα

SAM 7017   SAM 7016

Ψάξαμε πληροφορίες σε βιβλία

Μαζέψαμε φύλλα και φτιάξαμε τον φθινοπωρούλη

 

SAM 7020 SAM 7021 SAM 7022 SAM 7023 SAM 7024 SAM 7025

Φτιάξαμε την γωνιά του Φθινοπώρου και την εμπλουτίσαμε με ότι μας θυμίζει φθινόπωρο

SAM 7018

Φτιάξαμε ομαδικά το δάσος του φθινοπώρου( Επηρεασμένοι από την εκδρομή μας και τον περίπατο στο δάσος του Βελβεντού)

SAM 7046

 

Ασχοληθήκαμε με τα φθινοπωρινά φρούτα. Παρατηρήσαμε πίνακες ζωγραφικής και προσπαθήσαμε να τα αποτυπώσουμε σαν μικροί ζωγράφοι.

SAM 7028 SAM 7033 SAM 7032

Φτιάξαμε μήλα και αχλάδια.

SAM 7043 SAM 7040 SAM 7039

 

Ακούσαμε το παρακάτω τραγούδι( στα αγγλικά)

 

Κάναμε απλές μαθηματικές πράξεις με του ήρωες του τραγουδιού. Τοποθετήσαμε τα μήλα βάζοντας στη σωστή σειρά τους αριθμούς από το 1 ως το 10. Κάναμε προσθέσεις και μοιράσαμε ίσα μήλα πρώτα στους 2 φίλους και μετά και στους 3.

SAM 7047SAM 7050SAM 7057SAM 7056SAM 7051SAM 7054

Μετρήσαμε το ύψος μας σε μήλα

SAM 7070SAM 7063 SAM 7061 SAM 7059SAM 7058 SAM 7068 SAM 7067 SAM 7065SAM 7064

και έπειτα το αποτυπώσαμε σε φύλλο εργασίας.

SAM 7075 SAM 7074 SAM 7073 SAM 7072

Ζωγραφίσαμε το αγαπημένο μας φρούτο του φθινοπώρου στο πρόγραμμα tuxpaint

SAM 7082SAM 7081 SAM 7080 SAM 7079 SAM 7078 SAM 7076

 

 

Συζητήσαμε για τη σπορά. Μέσα από εικόνες περιγράψαμε πώς γινόταν η σπορά παλιά και πώς τώρα. Επισκέφτηκε την τάξη μας ένα σκιάχτρο. Το όνομά του είναι “Φοβέρας” και μας διηγήθηκε την ιστορία του. Ήταν πολύ τρομακτικό για να διώχνει τα πουλιά από το αμπέλι που πρόσεχε. Έκανε πολύ καλά την δουλειά του μέχρι που μια μέρα αποφάσισε να γίνει πιο φιλικό γιατί ένιωθε μοναξιά, με αποτέλεσμα τα πουλιά να τρώνε τα σταφύλια. Τότε ο αγρότης θύμωσε μαζί του και το πέταξε σε ένα χωράφι,

Κάθε παιδί έδωσε το δικό του τέλος στην ιστορία. Τι απέγινε τελικά ο Φοβέρας; Τα παιδιά το ζωγραφίσανε και το κολλήσαμε πάνω του.

1732050281870 1732050281844 1732050281834 1732050281862 1732050281824 1732054002480

Σπείραμε σιτάρι και βάλαμε τα δικά μας σκιάχτρα για να το φυλάνε και το παρατηρήσαμε να μεγαλώνει

 

1732050281805173205028181417320502817981732050281791

 

Διαβάσαμε το παραμύθι ” ‘Αουτς”λήψη 8 και αφού το συζητήσαμε ,  με τη μελισσούλα beeboot προσπαθήσαμε να θυμηθούμε με ποια σειρά κόλλησαν πάνω στον σκαντζόχοιρο τα αντικείμενα και να την οδηγήσουμε πάνω σε αυτά.

SAM 7083SAM 7087 SAM 7091 SAM 7095 SAM 7098 SAM 7101

 

ΕΔΩ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ

Γνωρίσαμε τα γεγονότα του Πολυτεχνείου μέσα από φωτογραφικό υλικό και βίντεο, διαβάσαμε παραμύθια για τη δημοκρατία, ακούσαμε τραγούδια. παίξαμε κουκλοθέατρο, φωνάξαμε συνθήματα, ζωγραφίσαμε.

 

Διαβάσαμε το παραμύθι. η κυρά -Δημοκρατία. Γνωρίσαμε τις έννοιες δημοκρατία-δικτατορία. Ομαδοποιήσαμε εικόνες.

1731876612061

Ζωγραφίσαμε τη δημοκρατία και την δικτατορία με τα ανάλογα χρώματα.

 

1731876642765 1731876642771 173187664277717318766427831731876698353 11731876642796 11731876642803 1

ζωγραφίσαμε τι αγαπά η Δημοκρατία.

17318765729791731876572999173187657302817318765730071731876573042173187657301817318765730551731876573068

 

“Με τα μάτια” έργο του Χαράκτη Τάσσου, προβληματιστήκαμε και αναρωτηθήκαμε τί άραγε να είδαν τα μάτια των ανθρώπων τον Νοέμβριο του 1973 και στη συνέχεια τα αποτυπώσαμε σε φύλλο εργασίας.

1731876669738 1 1731876669759 1 17318766698001731876669748 173187666973117318766697911731876669780 117318766697701731876669725

 

Ζωγραφίσαμε τους φοιτητές να φωνάζουν το σύνθημα “ΨΩΜΙ -ΠΑΙΔΕΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ”, ομαδικά και ατομικά

1731882198251

1731879608279 117318796082691731879608322 117318796083111731879608290 11731879608260

βρήκαμε τα γράμματα του συνθήματος, με τη βοήθεια της μελισσούλας  beeboot.”Κάποια παιδιά προσπάθησαν να το γράψουν κατά την διάρκεια του ελεύθερου παιχνιδιού

1731884907391

 

 

Ζωγραφίσαμε τις έννοιες του συνθήματος

1731876612013 1731876612049 1731876612072

 

1731876612026

 

Παίξαμε κουκλοθέατρο την Ντενεκεδούπολη

 

Ακούσαμε το τραγούδι “Ο δρόμος είχε την δική του ιστορία” , φτιάξαμε τον δρόμο που οδηγεί στο Πολυτεχνείο και κολλήσαμε εικόνες που δείχνουν την ιστορία αυτού του δρόμου

1731876698347

 

Διαβάσαμε το παραμύθι “Η σοφή ελιά” και ζωγραφίσαμε ποιος ήρωας μας έκανε την καλύτερη εντύπωση και ποιος την χειρότερη και γιατί.
1731879629808 1731879629789 17318839570191731879629782

 

Συζητήσαμε ποια είναι εκείνα τα χαρακτηριστικά που κάνουν ένα αρχηγό καλό. Κάποιες από τις απαντήσεις των παιδιών :

  • Να είναι σοφός
  • Να είναι έξυπνος
  • Να βοηθάει τους άλλους
  • Να μην σκέφτεται μόνο τον εαυτό του
  • Να ακούει τη γνώμη των άλλων

Ζωγράφισαν έναν από τους συμμαθητές τους, που θεωρούν ότι θα γινόταν καλός αρχηγός και αιτιολόγησαν την επιλογή τους.

173187962977517318796297561731879629769

 

 

 

 

 

 

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΚΠΕ ΒΕΛΒΕΝΤΟΥ

Την Τρίτη 5 Νοεμβρίου πραγματοποιήσαμε την επίσκεψη μας στο ΚΠΕ Βελβεντού, με θέμα το δάσος και την προστασία του. Αφού παρακολουθήσαμε το θεωρητικό μέρος και λάβαμε πολύτιμες πληροφορίες από τις υπεύθυνες του προγράμματος, στη συνέχεια κάναμε έναν περίπατο στο δάσος και υλοποιήσαμε διάφορες  δραστηριότητες με παιγνιώδη χαρακτήρα.

 

20241105 10160520241105 09344120241105 100333

 

 

20241105 111022 120241105 110055 1731050617094 1731050688917 1731050723114 1731050748465 1731050773645 1731050773667 1731050773688 1731050773677 20241105 110915 20241105 105829 20241105 11273320241105 11335720241105 11324120241105 11290420241105 1056001731050688929

Το δωράκι που προσφέραμε.

20241105 100928

Ευχαριστούμε πολύ για αυτή την όμορφη εμπειρία!

28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ

ΠΙΝΑΚΑΣ ΓΚΟΥΕΡΝΙΚΑ ΤΟΥ ΠΙΚΑΣΟ

Συζήτηση και επεξεργασία του πίνακα. Απομονώθηκαν στοιχεία του πίνακα. Συμβολισμός , χρώματα και συναισθήματα.

20241022 10520820241022 142028

 

ΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΤΟΥ ΠΙΚΑΣΟ

Τα παιδιά εμπνευσμένα από τον πίνακα έφτιαξαν τα δικά τους περιστέρια.

20241022 11310820241022 113046

Αποτύπωση του πολέμου και της ειρήνης μέσα από τον πίνακα του KANDISKY

 

20241021 11513320241021 115148 120241021 11514820241021 115122 

 

 

20241025 12561020241024 111851

 

H KΑΤΑΣΚΕΥΗ ΜΑΣ

 

20241023 11460420241023 114627

 

Το ” ΟΧΙ”

SAM 6951 SAM 6952 SAM 6953 SAM 6954

 

Οι σκέψεις και τα όνειρα των φαντάρων στον πόλεμο

SAM 6944 SAM 6945 SAM 6946 SAM 6947 SAM 6948 SAM 6949 SAM 6950

 

SAM 6963 SAM 6962 SAM 6961 SAM 6960

 

ΤΟ ΚΑΝΟΝΙ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ

SAM 6965 SAM 6966 SAM 6967

 

Ζωγραφίσαμε πρωτοσέλιδα της εποχής εκείνης

SAM 6955 SAM 6956 SAM 6957 SAM 6958 SAM 6959

ΠΙΝΑΚΑΣ ” ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ” ΤΟΥ ΠΙΚΑΣΟ

Επεξεργασία πίνακα μέσα από την ρουτίνα σκέψης ” Βλέπω – Σκέφτομαι – Αναρωτιέμαι” . Ζωντανέψαμε τον πίνακα με τα δικά μας χρώματα και τον αποτυπώσαμε με τον δικό μας τρόπο.

SAM 6987SAM 6981 SAM 6982 SAM 6983 SAM 6984 SAM 6985 SAM 6986 SAM 6988 SAM 6989 SAM 6990 SAM 6995 SAM 6996 SAM 6997 SAM 6998

 

Γίναμε περιστέρια που ταξιδέψαμε νοερά πάνω από πόλεις που έχουν πόλεμο και σε πόλεις με ειρήνη. Ζωγραφίσαμε τι βλέπουμε.

SAM 6971 SAM 6972 SAM 6974 SAM 6976 SAM 6977 SAM 6978 SAM 6979 SAM 6980

Ομαδοποίηση εικόνων πολέμου – ειρήνης και σύμβολο της ειρήνης

SAM 6999 SAM 7000 SAM 7001

Ακούσαμε το τραγούδι της ειρήνης

https://youtu.be/TWeUnhf7kfY?t=59

 

 

και φτιάξαμε το δικό μας τραγούδι



Λήψη αρχείου

 

 

το ζωγραφίσαμε

SAM 7014 SAM 7013 SAM 7012 SAM 7011 SAM 7010 SAM 7009 SAM 7008 SAM 7007 SAM 7006 SAM 7005 SAM 7004 SAM 7003 SAM 7002

 

και φτιάξαμε το συννεφόλεξο με το πρόγραμμα wordart

ΕΙΡΗΝΗ 1

 

 

20241025 092108 20241025 092158 1

 

ΠΑΙΧΝΙΔΙ

https://wordwall.net/el/resource/62105977/%CE%B5%CE%B9%CF%81%CE%AE%CE%BD%CE%B7-%CF%80%CF%8C%CE%BB%CE%B5%CE%BC%CE%BF%CF%82

 

 

 

 

 

 

ΣΕΙΣΜΟΣ – ΑΣΚΗΣΗ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑΣ

Όπως κάθε χρόνο πραγματοποιήσαμε στο Νηπιαγωγείο μας την πρώτη άσκηση σεισμού με στόχο την ετοιμότητα μαθητών και εκπαιδευτικών σε περίπτωση σεισμού. Ο σεισμός είναι ένα φυσικό φαινόμενο που εκδηλώνεται συχνά στη χώρα μας. Η Ελλάδα είναι η πρώτη σε σεισμικότητα χώρα στην Ευρώπη και η έκτη σε παγκόσμιο επίπεδο.
Συζητήσαμε με τα παιδιά για το τί είναι σεισμός, πώς δημιουργείται, τί μπορεί να προκαλέσει και πώς μπορούμε να προφυλαχτούμε. Παρακολουθήσαμε σχετικά βίντεο, αναζητήσαμε πληροφορίες στο διαδίκτυο, ετοιμάσαμε το βαλιτσάκι του σεισμού και πραγματοποιήσαμε την άσκηση σεισμού.

20241017 11472720241017 11501720241017 12154220241017 12162920241018 105808 120241018 10584820241018 10570220241018 105728

Ώρα για παιχνίδι……

ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΧΗΜΑΤΑ

Γνωρίσαμε τα χρώματα και τα γεωμετρικά σχήματα μέσα από πίνακες ζωγραφικής του Wassily Kandinsky και του Paul Klee.  O  Wassily Kandinsky ήταν Ρώσος ζωγράφος καi  θεωρητικός της Τέχνης. Γεννήθηκε στην Μόσχα  και έζησε τα παιδικά του χρόνια στην Οδησσό. Θεωρείται ένας από τους σημαντικότερους καλλιτέχνες του 20ου αι. και ήταν ένας από τους πρωτοπόρους της αποκαλούμενης αφηρημένης Τέχνης. Ο Paul Klee (18 Δεκεμβρίου 1879 – 29 Ιουνίου 1940) ήταν Γερμανός ζωγράφος. Γεννήθηκε κοντά στη Βέρνη (Ελβετία) από γονείς μουσικούς.

ΤΕΤΡΑΓΩΝΑ ΜΕ ΟΜΟΚΕΝΤΡΟΥΣ ΚΥΚΛΟΥΣ-WASSILY KANDINSKY

ομοκεντροι κυκλοι

ΚΥΚΛΟΙ ΣΤΟΝ ΚΥΚΛΟ-WASSILY KANDINSKY

kantinski7

ΚΑΣΤΡΟ ΚΑΙ ΗΛΙΟΣ-PAUL KLEE

klee1

ΚΟΚΚΙΝΟ ΜΠΑΛΟΝΙ-PAUL KLEE

ΚΟΚΚΙΝΟ ΜΠΑΛΟΝΙ

Ζωγραφίσαμε τους ομόκεντρους κύκλους του Wassily Kandinsky και τους δημιουργήσαμε με πλαστελίνη.

20241010 10082320241010 10572920241010 10580620241010 114619 120241010 105819

Δημιουργήσαμε με τουβλάκια τον πίνακα Κάστρο και Ήλιος του Paul Klee

20241011 111648

Ζωγραφίσαμε τους δικούς μας πίνακες με θέμα τα σχήματα.

20241015 110913

 

 

 

ΤΑ ΠΑΡΑΞΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΤΟΥ PICASSO

Σε συνέχεια των δραστηριοτήτων για τη μοναδικότητα- διαφορετικότητα, τα παιδιά έρχονται σε επαφή με έργα τέχνης του Picasso και συγκεκριμένα με τις τόσο παράξενες και μοναδικές προσωπογραφίες του. Παρατηρούμε τα ιδιαίτερα πρόσωπα που είχε ζωγραφίσει αυτός ο σπουδαίος καλλιτέχνης, βρίσκουμε τι μας εντυπωσιάζει στο καθένα από αυτά και συζητούμε για το πόσο διαφορετικοί είμαστε μεταξύ μας οι άνθρωποι και στην πραγματικότητα.

Θέτουμε ερωτήσεις όπως:

• Είναι άντρας ή γυναίκα το πρόσωπο που βλέπεις; Από πού το κατάλαβες;

• Υπάρχουν λίγα ή πολλά χρώματα;

• Περιέγραψε ένα πρόσωπο.

• Τι παράξενο βλέπετε;

• Πόσες μύτες έχει το πρόσωπο; Έχει ένα ή δύο στόματα;

Στη συνέχεια ζωγραφίζουμε και εμείς παράξενα πρόσωπα όπως ο Picasso.20241009 114910 001

20241009 114921 1picasso

ΕΓΩ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ

Στόχος μας η κατανόηση της έννοιας της ταυτότητας και της μοναδικότητας κάθε ανθρώπου αλλά και της διαφορετικότητας.

Ενδεικτικές δραστηριότητες που υλοποιήσαμε:

  • Το όνομά μας ως διακριτικό της ταυτότητάς μας, ζωγραφίσαμε τον εαυτό μας σε μπλουζάκι που έχει το αρχικό γράμμα του ονόματός μας.
  • Μάθαμε την ηλικία μας, ζωγραφίσαμε στην τούρτα μας τόσα κεράκια όσα και τα χρόνια μας και γράψαμε τον αριθμό.
  • Μετρήσαμε το ύψος μας με αυθαίρετες και συμβατικές μονάδες μέτρησης, τουβλάκια και μέτρο αντίστοιχα και το καταγράψαμε.
  • Μελετήσαμε και επεξεργαστήκαμε  έναν  πίνακα ζωγραφικής του Γιάννη Γαΐτη <<Τα ανθρωπάκια>>. Ο Γιάννης Γαΐτης (1923-1984) ήταν Έλληνας ζωγράφος, χαράκτης και γλύπτης. Είναι γνωστός για τα «Ανθρωπάκια» του, μορφές που δεν έχουν ατομικά χαρακτηριστικά, είναι ανέκφραστα και έχουν πανομοιότυπο ντύσιμο με ριγέ κοστούμι και καπέλο. Προτείναμε στα παιδιά να εμπνευστούν από τα ανθρωπάκια του Γιάννη Γ. και να ζωγραφίσουν την αντίθετη εκδοχή του πίνακα. Άνθρωποι  διαφορετικοί, με ατομικά χαρακτηριστικά, με εκφράσεις προσώπου και διαφορετικό ντύσιμο.20241001 11410820241001 114108
  • 20241001 11410820241001 11410820241001 11410820241001 11395320241007 11022720241007 11190920241007 111914 120241008 091814 120241008 091837https://blogs.sch.gr/nipkoilon/files/2024/10/20241007_110227.jpg

Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΦΙΛΙΑΣ

Διαβάσαμε το παραμύθι ” Το τικ και το τακ” της Γιολάντα Τσορώνη – Γεωργιάδη. Πρόκειται για την ιστορία δύο καλών  φίλων, του Μένιου και ο Μέντιου που  τσακώθηκαν μια μέρα και αντάλλαξαν λόγια πικρά. Συζητήσαμε με τα παιδιά, ποια είναι τα πικρά λόγια; Πώς ένιωθαν οι φίλοι στην αρχή; Πώς στη συνέχεια του παραμυθιού; Συνήθως όταν τσακωνόμαστε με έναν φίλο μας στην αρχή νιώθουμε θυμό. Στην συνέχεια όμως, αφού καταλαγιάσει ο θυμός, νιώθουμε λύπη χωρίς τον φίλο μας. Τότε, είναι η καλύτερη στιγμή να σκεφτούμε μια λύση για να μπορέσουμε να τα ξαναβρούμε με το φίλο μας.

Φτιάξαμε την παρακάτω ομαδική εργασία

SAM 6853

Ζήτησα από τα παιδιά να πουν άσχημες κουβέντες που μπορεί να πει κάποιος σε έναν φίλο του και να του πληγώσει, τσαλακώσει την καρδιά αλλά και να σκεφτούμε όμορφες κουβέντες που μπορούμε να λέμε στους φίλους μας, ώστε να κάνουν την καρδιά τους να χαμογελάει.

Στη συνέχεια, τα παιδιά ζωγράφισαν σε φύλλο εργασίας έναν λόγο που κάνει την δική τους καρδιά να “πονάει”.

SAM 6871 SAM 6872 SAM 6873 SAM 6874 SAM 6875 SAM 6876

Διαβάσαμε το παραμύθι ” Του σχοινιού τα μανταλάκια” του Παπαθεοδούλου Αντώνη και αφού το συζητήσαμε, παίξαμε το παρακάτω παιχνίδι. Στην αρχή ατομικά, κάθε παιδί προσπαθούσε να προλάβει να κρεμάσει τα μανταλάκια στο σχοινί, μετρώντας μέχρι το 5, Κανένα παιδί δεν τα κατάφερε αλλά όταν συνεργάστηκαν με έναν φίλο τους, αυτό άλλαξε περνώντας το μήνυμα ότι όταν συνεργαζόμαστε μπορούμε να καταφέρουμε τα πάντα.

SAM 6840 SAM 6844 SAM 6847 SAM 6848 SAM 6850

Στο ίδιο συμπέρασμα καταλήξαμε όταν προσπαθήσαμε στην αρχή  να σηκώσουμε ένα τραπέζι ή ένα παγκάκι μόνοι μας και μετά όλοι μαζί. ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ

 

SAM 6881 2 SAM 6882 3SAM 6883 2

Καταγράψαμε ποια πράγματα μπορούμε να κάνουμε μόνοι μας και σε ποια χρειαζόμαστε την βοήθεια των άλλων.

SAM 6865 SAM 6866

Στη συνέχεια τα ζωγραφίσαμε και τα κρεμάσαμε στα μανταλάκια της συνεργασίας και της βοήθειας, έτσι όπως το σκέφτηκαν τα παιδιά. Γράψαμε μηνύματα για την φιλία.

\SAM 6855 SAM 6857SAM 6858 1SAM 6859 1 SAM 6860 1 SAM 6861 1 SAM 6862 1 SAM 6863 1 SAM 6878 1 SAM 6879 1 SAM 6880 1

 

Παίξαμε ομαδικά παιχνίδια, Χωρίστηκαν σε ομάδες και αποφάσισαν για το όνομα της ομάδας τους. Συνεργάστηκαν για να φτιάξουν μια κατασκευή με τουβλάκια και ένα δύσκολο παζλ.

SAM 6937 SAM 6938 SAM 6939 SAM 6941 SAM 6943SAM 6885 1SAM 6886 1SAM 6899SAM 6900

Παρατηρήσαμε πίνακες ζωγραφικής με θέμα την φιλία, τους περιγράψαμε και δώσαμε το δικό μας τίτλο.

SAM 6901SAM 6902 1 SAM 6903 1SAM 6904 1

Ζωγραφίσαμε το δικό μας κάδρο της φιλίας.

SAM 6905 SAM 6906 SAM 6908 1 SAM 6909 1SAM 6907

Διαβάσαμε το παραμύθι ” Η σκάλα της αγάπης” της Γιολάντα Τσορώνη – Γεωργιάδη. Ζωγραφίσαμε αυτό που μας έκανε εντύπωση

. SAM 6910 SAM 6911 SAM 6912 SAM 6913 SAM 6914 SAM 6915SAM 6916 1SAM 6917 2 SAM 6920 2

 

Φτιάξαμε παρομοιώσεις, ανάλογα με τα χαρακτηριστικά των ζώων που εμπλέκονται στην ιστορία.

SAM 6918 3

 

Ζωγραφίσαμε τη δική μας σκάλα και πάνω σε αυτή τους ανθρώπους που θα θέλαμε κοντά μας στις δύσκολες στιγμές.

SAM 6922 SAM 6923 SAM 6924SAM 6928 1SAM 6930 2SAM 6929SAM 6929 2

SAM 6925 3 SAM 6926 3 SAM 6927 2

Φτιάξαμε τη σκάλα της φιλίας

SAM 6931

Ζωγραφίσαμε τον αγαπημένο μας φίλο  και γράψαμε το όνομά του.

SAM 6933SAM 6932

SAM 6935 1 SAM 6934 1

SAM 6936 3

και τι μας αρέσει να κάνουμε μαζί με τους φίλους μας.

SAM 6833 SAM 6834 SAM 6835 SAM 6836 SAM 6837 SAM 6838 SAM 6839

Χρησιμοποιώντας το πρόγραμμα word art φτιάξαμε συννεφόλεξο με λέξεις που μας έρχονται στο μυαλό όταν ακούμε τη λέξη φιλία

.ΦΙΛΙΑ 1

Χρησιμοποιήσαμε τη ρουτίνα σκέψης ” Χρώμα – Σύμβολο – Εικόνα”

Αν η φιλία ήταν χρώμα, σύμβολο, εικόνα…….

SAM 6829 SAM 6831