ΤΟ ΦΟΡΗΤΟ ΠΛΑΝΗΤΑΡΙΟ (με τη διοργάνωση από το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων)

Η προετοιμασία αλλά και η παρακολούθηση της προβολής του Φορητού Πλανητάριου (βιωματική μάθηση) εντάχθηκαν στον τελευταίο κύκλο Εργαστηρίου Δεξιοτήτων: Δημιουργώ και Καινοτομώ-STEM ως επέκταση των όσων μάθαμε για την προϊστορία και εφόσον ως “Μικροί Αρχαιολόγοι” μπορούμε να ασχοληθούμε και με τον τομέα της Αστρονομίας.

Προετοιμασία για να δούμε την παράσταση του Πλανητάριου.

  1. Παζλ με διάστημα

27

26

2. Αναμνηστική  ζωγραφιά  (ζωγραφίσαμε  και  τυλίξαμε  τις  ζωγραφιές,  τους  προσθέσαμε  μια  καραμέλα  και  τα  κολλήσαμε  με  ασημί  σελοτέιπ.25

24

3. Αυτοκόλλητα  με  πλανήτες  και αστέρια και ταυτότητα αστροναύτη

23

 

Ο Θόλος του Πλανητάριου στην αυλή του σχολείου μας22

Οι πλανήτες που έβαψαν τα παιδιά την προηγούμενη εβδομάδα (είχαν μέσα τους αναμνηστικούς μαγνήτες και τα αυτοκόλλητα των παιδιών).

21

Είδαμε μέσα από το Τηλεσκόπιο

20

Η Προβολή:

Στιγμιότυπα από την παράσταση για το Νηπιαγωγείο

18

17

 

Είδαμε κι άλλους μαθητές που επισκέφτηκαν το σχολείο μας για την προβολή του Πλανητάριου, δώσαμε ενθύμια σε συμμαθητές από άλλο Νηπιαγωγείο, υπήρξε Παιδαγωγική και Κοινωνική Αλληλεπίδραση αλλά και συμβάλλαμε στην Αύξηση της Εξωστρέφειας του Νηπιαγωγείου μας, σύμφωνα με το ΑΠΣ.
19

 

Ενθύμια από τη δράση με το Πλανητάριο: ξύλινος πύραυλος/σταντ (κατασκευή από γονέα) και πλανήτες από φελιζόλ τους οποίους έβαψαν τα  παιδιά.29