
Το καλωσόρισμά μας. Εσύ έχεις το πινέλο, εσύ έχεις και τα χρώματα.
Η σχολική χρονιά έφτασε στο τέλος της και ήρθε ο καιρός να κάνουμε μία μικρή ανασκόπηση των όσων μοιραστήκαμε εντός και εκτός τάξης με τα παιδιά και τους γονείς του Νηπιαγωγείου μας. Ας ξεκινήσουμε το ταξίδι μάς από το φθινόπωρο. Ξεκινήσαμε τη χρονιά μας γεμάτη χρώματα, από την πρώτη μέρα με στόχο να μας ομορφαίνουν τη μέρα και να εκφραζόμαστε με κάθε είδος υλικού. Παίξαμε, κινηθήκαμε, μιλήσαμε για κανόνες που μας βοηθούν να γίνουμε ομάδα, αρχίσαμε από ένα απλό γράμμα, από το όνομά μαςΞεκινάμε από τον εαυτό μας για να φτάσουμε στην ομάδα, για να βρούμε τρόπους να συνυπάρχουμε αρμονικά μαθαίνουμε εμάς και τους άλλους μέσω των αλληλεπιδράσεων. Έτσι, θα δείτε εδώ λίγες στιγμές από τον καιρό της προσαρμογής και της πρώτης επαφής με το σχολείο, όσο και της επαφής με τον έξω κόσμο, μιας και στα πλαίσια των εργαστήριων δεξιοτήτων ασχοληθήκαμε ενεργά με το θέμα της Κυκλοφοριακής Αγωγής.

Αρχίσαμε να φτιάχνουμε ζωάκια, πόλεις και δρόμους! Μα πώς θα κυκλοφορήσουμε χωρίς κανόνες; Μα φυσικά χρειαζόμαστε φωτεινούς σηματοδότες, διαβάσεις πεζών και σήματα!

Και αφού σιγουρευτήκαμε ότι έχουμε μιλήσει αρκετά μέσα στην τάξη για την ασφάλειά μας στους δρόμους, τότε πήραμε την απόφαση να βγούμε και για περίπατο μέχρι την παιδική χαρά του χωριού μας! Παρατηρήσαμε τα σήματα, πήραμε το δικό μας στοπ και γίναμε η πιο προσεκτική παρέα μικρών περιπατητών στον τόπο μας.

Και μη νομίζετε ότι μείναμε εκεί! ΟΧΙ, βέβαια. Α και μιας και λέμε, όχι, να σας πούμε ότι στο ενδιάμεσο γιορτάσαμε την Εθνική Επέτειο της 28ης Οκτωβρίου, βγαίνοντας και πάλι στους δρόμους του Κάτω Χωριού, αυτή τη φορά για να παρελάσουμε, αλλά και για να κάνουμε κατάθεση στεφάνου προς τιμήν των ηρώων της χώρας μας στο Ηρώο της κεντρικής πλατείας.
Αφού, λοιπόν, μάθαμε πολλά πράγματα για την ιστορία του τόπου, για τη φύση του φθινοπώρου, συμφωνήσαμε στη σημασία των κανόνων και κάναμε τις δικές μας συμφωνίες, είδαμε πώς ο κόσμος μας έχει και αυτός θεσπισμένους κανόνες που πρέπει να τηρούμε για να κυκλοφορούμε με ασφάλεια, αποφασίσαμε να καλέσουμε στο σχολείο μας το τμήμα Τροχαίας Ιεράπετρας, για να δούμε αν οι κύριοι Τροχονόμοι ξέρουν καλά τους κανόνες, τον κύριο Κ.Ο.Κ!
Σε συνεργασία με τα παιδιά της Α’ Δημοτικού σιγουρευτήκαμε ότι γνωρίζει καλά και ο τροχονόμος τον κύριο Κ.Ο.Κ., οπότε και καταλήξαμε να φτιάξουμε μία αφίσα για να μοιραστούμε τις γνώσεις μας και με τους γείτονες, τους γονείς μας, τους φίλους και τις φίλες μας.
“ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥΣ ΤΗΡΩ, ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ”. Εσείς τι λέτε; Συμφωνείτε με την αφίσα μάς;
