1ος Θεματικός Κύκλος: “Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ: Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη”

1ος Θεματικός Κύκλος: “Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ: Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη”

Υποθεματική: “Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, Διαφορετικότητα”

Τίτλος: “Όλοι Μαζί Είμαστε μια Ομάδα Δυνατή

Σκοπός του προγράμματος είναι να προωθήσει την έννοια της συνεργασίας στο νηπιαγωγείο. Στόχοι είναι τα παιδιά να συνεργαστούν με δραστηριότητες ανά ζεύγη, μικρές ή μεγαλύτερες ομάδες προκειμένου να αναπτύξουν δεξιότητες συνεργασίας.

1ο εργαστήριο: “Ας γνωριστούμε παίζοντας”

Στόχος του εργαστηρίου: Οι μαθητές/τριες  να προετοιμαστούν κινητικά. Να επικοινωνήσουν μέσα από την κίνηση και μη λεκτική επικοινωνία.

20241009 1211031 20241009 1212331 20241009 1212351 20241009 124847 20241009 1248521 20241009 124857

2ο εργαστήριο: “Φτιάχνουμε τους κανόνες της ομάδας μας”

Στόχος είναι η δημιουργία κανόνων εύρυθμης λειτουργίας της ομάδας, αναγνώριση θετικών χαρακτηριστικών και δεξιότητες που έχει ο εαυτός μας και ο άλλος καθώς και η ανεκτικότητα απέναντι στον άλλον.20241017 110119120241105 091438 20241105 091451 20241105 091518

20241108 10470420240926 112532 20240926 1125481

3ο εργαστήριο: “Τι είναι Συνεργασία;”

Στόχος του εργαστηρίου είναι η ανίχνευση αρχικών ιδεών των παιδιών για την έννοια της συνεργασίας και καταγραφή αυτών από τη νηπιαγωγό ατομικά.

20241030 1231191

20241030 1231361 20241030 1231411 20241030 123146

20241030 1230061

20241104 115625 20241104 115628 20241104 115631

20241105 091324 20241105 091925 20241105 092549

4ο εργαστήριο: “Ικανότητες επικοινωνίας και συνεργασίας”

Στόχος του εργαστηρίου  είναι οι μαθητές/τριες  να επικοινωνήσουν μέσα από διάφορες συμβάσεις με κινήσεις, ήχους, γλώσσα του σώματος, ελεύθερους αυτοσχεδιασμούς χωρίς οπτική επαφή.

20241105 091247 20241105 091543

20241105 123817 20241105 123824 20241105 124830 20241105 124842 20241105 125150

20241030 0931511 20241030 093151 20241030 0931561

5ο εργαστήριο: “Ας συνεργαστούμε παίζοντας”

Στόχος είναι να αναπτύξουν τα παιδιά δεξιότητες συνεργασίας σε μεγάλες ή μικρότερες ομάδες. Επιπλέον, να είναι σε θέση να αξιολογούν τους τρόπους με τους οποίους συνεργάστηκαν ή όχι, εντοπίζοντας σημεία που διευκόλυναν ή δυσκόλεψαν τη συνεργασίας τους.

20241101 122646 20241101 122837 20241101 123015 20241101 123017 20241101 123104 20241101 123112

20241107 092230

                       6ο εργαστήριο: “Υπάρχει και άλλος τρόπος;”

Στόχος του εργαστηρίου είναι να εμπλακούν τα παιδιά σε δραστηριότητες υποθετικών πραγματικών καταστάσεων που περιέχουν προβλήματα διαφωνιών ή Συγκρούσεων να προσπαθήσουν να καταλάβουν τους να κατανοήσουν τους άλλους και να συνεργαστούν ώστε να βρουν τρόπους να επιλύσουν τις συγκρούσεις.

20241107 125740 20241108 09262120241107 125745

7ο εργαστήριο: “Τι ξέραμε, τι μάθαμε”

Στόχος του εργαστηρίου είναι η αποτύπωση των τελικών ιδεών των παιδιών για την έννοια της συνεργασίας και αντιπαραβολή των αρχικών και τελικών ιδεών των παιδιών.

20241107 090352 20241107 113029

20240924 0918561