Χιονονιφάδες, κοσμήματα της φύσης!

Με αφορμή το “λευκό χαλί” που κοσμεί την αυλή του σχολείου μας, μιλήσαμε για τις χιονονιφάδες. Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν όταν είδαν μακροφωτογραφίες χιονονιφάδων του Andrew Osokin.

3 454 4 455 6 418 8 412 10 362 screenshot 15 30

Στη συνέχεια ζωγράφισαν δικές τους χιονονιφάδες!

CamScanner 2024 01 26 12.19

 

Κρατική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης: “Ο Πέτρος και ο Λύκος”

Το Νηπιαγωγείο μας δήλωσε συμμετοχή στο πρόγραμμα της Κρατικής Ορχήστρας Θεσσαλονίκης, με τίτλο: “Ο Πέτρος και ο Λύκος”. Πριν ξεκινήσει το live streaming, τα παιδιά παρακολούθησαν ένα βίντεο που αφηγείται το υπέροχο μουσικό παραμύθι του Σεργκέι Προκόφιεφ κι εξηγεί ποιά μουσικά όργανα συμβολίζουν τον κάθε χαρακτήρα του παραμυθιού. Στη συνέχεια, τα παιδιά ζωγραφίζουν το παραμύθι.

CamScanner 2024 01 18 09.55

Το μουσικό αυτό παραμύθι γράφτηκε από τον Προκόφιεφ το 1936 με σκοπό να διδάξει τα παιδιά σχετικά με το χαρακτήρα και τη χρήση των οργάνων της ορχήστρας και να τα εξοικειώσει με αυτά. Ο Πέτρος ζει στο σπίτι του παππού του στο δάσος και ως γενναίος νέος δεν φοβάται καθόλου τους κακούς λύκους. Αγνοώντας τις προειδοποιήσεις του παππού του τα βάζει με το λύκο, τον οποίο αιχμαλωτίζει με τη βοήθεια ενός πουλιού. Η γάτα (κλαρινέτο), η πάπια (όμποε), το πουλί (φλάουτο), ο παππούς (φαγκότο), οι κυνηγοί (πνευστά-κρουστά), ο λύκος (κόρνο) και ο Πέτρος (έγχορδα) πρωταγωνιστούν σε αυτή την πολυαγαπημένη ιστορία και διδάσκουν ευχάριστα, παραπέμποντας στα ηχοχρώματα των αντίστοιχων οργάνων.

Αφού παρακολουθήσαμε το πολύ όμορφο εκπαιδευτικό πρόγραμμα, τα παιδιά ασχολήθηκαν με ένα φύλλο εργασίας στο liveworksheets.com, στο οποίο τους ζητείται να αντιστοιχίσουν τους χαρακτήρες του παραμυθιού με τα μουσικά όργανα.

f9d5133e65aa41e5b853f4f36631dd89

https://www.liveworksheets.com/w/en/music/103386

 

 

Άγιε μου Βασίλη, θέλω να μου φέρεις…

Γράφουμε γράμμα για τον Άγιο Βασίλη και το βάζουμε στο γιορτινό γραμματοκιβώτιο! Το γράμμα μας θα ταξιδέψει ως το Σύννεφο Χρυσών Ονείρων στον Ουρανό! 

20231219 121109 20231219 121124CamScanner 2023 12 19 12.56CamScanner 2023 12 19 12.29

20231219 125750 20231219 125830 20231219 125856 20231219 125912

Ψαλίδια,πινέλα και μολύβια πήρανε φωτιά, έρχονται Χριστούγεννα παιδιά!

Η γέννηση του Χριστού

CamScanner 2023 12 14 12.51

Στεφάνια με ελατάκια και καρδούλες!

CamScanner 2023 12 11 12.44

Κεράκια με αστεράκια!

20231215 091714

Θήκη για χαρτοπετσέτες με χριστουγεννιάτικη πινελιά!

20231214 124918

Χιονάνθρωποι με όνομα και περίσσια τσαχπινιά! 

CamScanner 2023 12 15 09.59

Και τα παράθυρά μας στολισμένα από τα παιδιά!

20231215 100748 20231215 100735

Coding με χριστουγεννιάτικη διάθεση!

Δίνεται στους μαθητές ένα φύλλο εργασίας, στο οποίο καλούνται να χρωματίσουν τα κουτάκια (pixels)  σύμφωνα με την εικόνα που τους δίνεται. Μετρούν κουτάκια και χρωματίζουν όσα πρέπει και στο χρώμα που πρέπει για να δημιουργηθεί ένας τάρανδος!

CamScanner 2023 12 05 12.29 CamScanner 2023 12 05 13.03

Δίνεται στους μαθητές ένα φύλλο δραστηριότητας, στο οποίο υπάρχουν σύμβολα χριστουγεννιάτικα αποκωδικοποιημένα σε γράμματα. Πρέπει λοιπόν να “σπάσουν” τον κώδικα και να βρουν τη λέξη. Αποκαλύπτεται λοιπόν η λέξη “ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ”.

CamScanner 2023 12 11 11.57 CamScanner 2023 12 11 12.10

Αυτοαξιολόγηση μαθητών για το 1ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων

Στο πλαίσιο του Σχεδίου Δράσης αυτής της σχολικής χρονιάς, αλλά και της αξιολόγησης των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, δημιουργήθηκαν δύο φύλλα αυτοαξιολόγησης για τους μαθητές, έχοντας ως στόχο την καταγραφή και τεκμηρίωση της νεοαποκτηθείσας γνώσης των παιδιών. Ταυτόχρονα, βάζουν τους μαθητές σε διαδικασία αναστοχασμού σχετικά με τη μάθησή τους, τον εμπλουτισμό των πρότερων γνώσεων τους και τα συναισθήματα που τους δημιούργησε το Εργαστήριο.

CamScanner 2024 01 26 10.51

 

ΦΥΛΛΟ ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ 2

Φύλλο αξιολόγησης δεξιοτήτων μαθητών

Στο πλαίσιο του Σχεδίου Δράσης, δημιουργήθηκε ένα φύλλο αξιολόγησης βασικών δεξιοτήτων του κάθε μαθητή, το οποίο συμπληρώνεται από την εκπαιδευτικό κάθε τρίμηνο, έπειτα από παρατήρηση των μαθητών. Στο φύλλο αυτό ανιχνεύεται η κατάκτηση βασικών γνωστικών και κοινωνικοσυναισθηματικών δεξιοτήτων, ώστε να διερευνηθεί η εξέλιξη και η πρόοδος του κάθε μαθητή και να εντοπιστούν τυχόν αδυναμίες και ιδιαιτερότητες, ώστε να χρησιμοποιηθούν εξατομικευμένες μορφές διδασκαλίας.



Λήψη αρχείου

Έρχονται Χριστούγεννα!

Έρχονται Χριστούγεννα και ξεκινάμε με δημιουργική διάθεση να φτιάξουμε χριστουγεννιάτικα δεντράκια με λωρίδες από διάφορα χαρτόνια σε πράσινες αποχρώσεις και υφές. Μπόλικα αστέρια και χρωματιστές μπαλίτσες…

20231127 110229 20231127 110113 20231127 110226 20231127 111702 20231127 111657

…και έτοιμα!

20231127 114052

Έλα να γίνουμε φίλοι

Δημιουργείται κόμικ στο storyboardthat.com για τη φιλία. Αρχικά γίνεται συζήτηση στην ολομέλεια για τα κόμικς, πως είναι η μορφή τους. Με την τεχνική της ιδεοθύελλας, συγκεντρώνονται οι σκέψεις για την ιστορία που θα δημιουργήσουν τα παιδιά κι από αυτές επιλέγονται κάποιες. Ο τίτλος του comic strip τους είναι “Έλα να γίνουμε φίλοι”. Τα παιδιά έρχονται σ’ επαφή με το περιβάλλον της πλατφόρμας, παρατηρούν πως θα δημιουργήσουν το χώρο, τους χαρακτήρες για να στήσουν την ιστορία τους, πως θα τοποθετήσουν τα συννεφάκια ομιλίας και σκέψης των χαρακτήρων. Κι έτσι δημιουργείται ένα όμορφο comic strip με τρία τετράγωνα!

cuYfzGHC66RNGH F6ZgrprK5Sm2vx SHLBoCP6fDxf5

mK lYgOlm b8cm 1