Στο πλαίσιο του Σχεδίου Δράσης, δημιουργήθηκε ένα φύλλο αξιολόγησης βασικών δεξιοτήτων του κάθε μαθητή, το οποίο συμπληρώνεται από την εκπαιδευτικό κάθε τρίμηνο, έπειτα από παρατήρηση των μαθητών. Στο φύλλο αυτό ανιχνεύεται η κατάκτηση βασικών γνωστικών και κοινωνικοσυναισθηματικών δεξιοτήτων, ώστε να διερευνηθεί η εξέλιξη και η πρόοδος του κάθε μαθητή και να εντοπιστούν τυχόν αδυναμίες και ιδιαιτερότητες, ώστε να χρησιμοποιηθούν εξατομικευμένες μορφές διδασκαλίας.