Κάθε καλοκαίρι το νηπιαγωγείο μας γιορτάζει την λήξη της σχολικής χρονιάς με ένα μπάνιο στην θάλασσα! Γονείς, παιδιά και παιδαγωγοί απολαμβάνουν το μπάνιο στην θάλασσα, σε μια όμορφη συνάντηση δίπλα στο νερό. Μοιραστήκαμε μοναδικές στιγμές, παίξαμε, φάγαμε όλοι μαζί και δημιουργήσαμε με φυσικά υλικά.
Τα παιδιά μαζί με τις δασκάλες τους έφτιαξαν καραβάκια από φελλούς και τσόχες!





