Στο νηπιαγωγείο μας “Η ΚΑΡΥΔΙΑ-ΠΑΙΔΟΚΗΠΟΣ”, πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση της χορωδίας από παλιούς και φετινούς γονείς αλλά και φίλους τους νηπιαγωγείου, που απαρτίζουν την ομάδα της χορωδίας “καρυδόψυχα”. Μας τραγούδησαν αγγλικά και ελληνικά τραγούδια με την συνοδία του μαέστρου και του αρμονίου.
Επίσης, πργαματοποιήθηκε συναυλία από δύο τσέλο.
Μετά την εκδήλωση υπήρξε καλλιτεχνικό εργαστήρι με μαλλί για τα παιδιά αλλά και για τους μεγάλους!
Τα παιδιά έφτιαξαν μπαλάκια από νερό και σαπούνι με την βοήθεια των παιδαγωγών.
Οι ενήλικες έφτιαξαν νεράιδες από μαλλί.





