ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2025-2026

ΕΓΓΡΑΦΕΣ  ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 02 25 174301 1

Oι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία γενικής παιδείας, για το σχολικό έτος 2025-2026 θα πραγματοποιηθούν από 5 έως 24 Μαρτίου 2025. Εγγραφές μετά την 24η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση της Διευθύντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.  Οι εγγραφές στα δημόσια Νηπιαγωγεία γενικής παιδείας γίνονται μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov. gr) με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής. Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες στο Νηπιαγωγείο που ανήκει το νήπιο-προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους και σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση:

 https://proti-eggrafi.services.gov.gr/ 

Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2025-2026, θα φοιτήσουν μαθητές/τριες  που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών. Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2025-26, μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2021 .

Η εγγραφή του νηπίου στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου γίνεται αυτεπάγγελτα



Λήψη αρχείου

Για την εγγραφή του νηπίου -προνηπίου οι γονείς/κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

  • Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
  • Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
  • Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β’ 1767)):

α) τα στοιχεία του προνηπίου-νηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή.

β)τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σχετικό αποδεικτικό έγγραφο σε ψηφιακή μορφή όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/ουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσουν Βεβαίωση Φοίτησης από τον/τη Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας,

δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου-νηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου,

ε) τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων-νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του προνηπίου-νηπίου».

Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στο ότι τα δικαιολογητικά για τα γ) και δ) προσκομίζονται στη σχολική μονάδα μέχρι τις 31 Μαρτίου 2025. Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ. 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767)) οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα. Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται :

α) η αίτηση εγγραφής για το τμήμα πρόωρης υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα ή για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 Εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. (Α.Δ.Υ.Μ.)

γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλο στοιχείο, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 6 του ΠΔ 79/2017 (Α΄ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α΄ 25).

δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του/της μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Πριν την τελική υποβολή της αίτησης απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.

Μετά την υποβολή της αίτησης, (παρ. 5 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄1767)), οι γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής τους για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή τους επιστρέφεται από το Νηπιαγωγείο στους γονείς/κηδεμόνες προκειμένου να γίνουν οι διορθώσεις και να ολοκληρωθεί η υποβολή της μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr). Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται αποδεκτή. Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr), η αίτηση μπορεί να υποβληθεί με παρουσία στο Νηπιαγωγείο (παρ.7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄1767)).

Για τον σκοπό αυτό ο/η Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και καταχωρίζει την αίτηση σύμφωνα με τα δικαιολογητικά που του/της προσκομίζουν οι γονείς/κηδεμόνες. Για την υποστήριξη μαθητών/τριών, των οποίων οι γονείς/κηδεμόνες ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, όπως πολύτεκνοι / τρίτεκνοι / μονογονεϊκές οικογένειες, γονείς με χρόνιες παθήσεις ή ενταγμένοι σε πρόγραμμα απεξάρτησης ή φυλακισμένοι καθώς και πολίτες τρίτων χωρών που διαμένουν σε κέντρα ή σε δομές φιλοξενίας του ελληνικού κράτους ή της Ύπατης Αρμοστείας του Ο.Η.Ε., δίνεται η δυνατότητα καταχώρισης αίτησης με όσα στοιχεία είναι διαθέσιμα από τον γονέα/κηδεμόνα (παρ. 7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767)).

Επικοινωνία με το 1/θέσιο Νηπιαγωγείο Καρατζά

Τηλέφωνο: 2298034403

Email: mail@nip-karatz.att.sch.gr

Η κόκκινη στολή του Άγιου Βασίλη

Οι μαθητές μας, την Τετάρτη 20 Δεκεμβρίου, συμμετείχαν στη χριστουγεννιάτικη γιορτή του νηπιαγωγείου. Μέσα από τη μουσικοθεατρική δράση και τους ρόλους που είχαν αναλάβει, βίωσαν μια διασκεδαστική ιστορία για την περιπέτεια που πέρασε ο Άγιος Βασίλης με την κόκκινη στολή του, λίγο πριν ξεκινήσει για το ταξίδι του στη γη. 

Γεμάτοι ενθουσιασμό υποδεχθήκαμε στο χώρο του νηπιαγωγείου μας γονείς, αδέρφια, παππούδες και γιαγιάδες. Όλοι μαζί χαρήκαμε το αποτέλεσμα της προσπάθειας των παιδιών μας. Η γιορτινή ατμόσφαιρα, τα χορευτικά και τα τραγούδια γέμισαν τις καρδιές μας ελπίδα και ζεστασιά!

Συγχαίρουμε τους μικρούς μαθητές για την υπομονή και τη συνεργασία! 

Και του χρόνου!

Γιορτή

Ήρθαν τα Χριστούγεννα!

Τα Χριστούγεννα αποτελούν για τα παιδιά μια από τις πιο όμορφες γιορτές!

Οι δραστηριότητες και τα παιχνίδια στο νηπιαγωγείο την περίοδο πριν τις γιορτές συνέβαλαν στο να βιώσουμε, όλοι μαζί, την εορταστική ατμόσφαιρα!

Χρόνια πολλά σε όλους, με υγεία!

Χριστούγεννα 1

Χριστούγεννα 2

 Χριστούγεννα 3

 

Μήλο μου κόκκινο…

Το μήλο είναι για τα παιδιά ένα από τα πιο αγαπημένα τους φθινοπωρινά φρούτα. Έτσι, μιλήσαμε για τα οφέλη του για την υγεία μας, ψάχνοντας πληροφορίες στο διαδίκτυο παρέα με τα παιδιά. Παρατηρήσαμε το μήλο, συζητήσαμε για τα χαρακτηριστικά του, το κόψαμε και είδαμε τα μέρη του (φύλλο, κοτσάνι, φλούδα, σάρκα, πυρήνας, σποράκια). Φτιάξαμε χάρτινα κομματάκια παζλ με τα γράμματα της λέξης ¨ΜΗΛΟ¨ και, μπερδεύοντάς τα κάθε φορά, προσπαθούσαμε να τα συνθέσουμε για να σχηματιστεί η λέξη σωστά. Ανακατέψαμε μήλο, ρόδι και μπανάνα για μια δροσερή και θρεπτική φρουτοσαλάτα, ενώ δοκιμάσαμε και μήλο με μέλι και κανέλα. Παρασκευάσαμε, επίσης, λαχταριστά muffins μήλου, όπου μας δόθηκε η ευκαιρία να μετρήσουμε ποσότητες, να διατυπώσουμε υποθέσεις και να συνεργαστούμε!thumbnail 2

thumbnail

 

Φθινόπωρο

“Φθινόπωρο μύρισε για τα καλά

και η φύση ντύνεται με χρώματα πολλά,

πράσινα, κίτρινα, πορτοκαλιά!“.

Ποιες αλλαγές να συμβαίνουν άραγε το φθινόπωρο; Μέσα από εποπτικό υλικό παρατηρήσαμε την εποχή του φθινοπώρου και τις αλλαγές της στη φύση, στα ζώα και στις ζωές των ανθρώπων, ενώ εκφράσαμε και δικά μας βιώματα και συναισθήματα. Περπατήσαμε στην αυλή μας και στη γειτονιά, γύρω από το σχολείο, για να μυρίσουμε, να παρατηρήσουμε, να “ακούσουμε” το φθινόπωρο…

Ενδεικτικά, μιλήσαμε, ακόμη, για τα φρούτα του φθινοπώρου και μαζέψαμε φύλλα και φθινοπωρινούς καρπούς, τους οποίους μετρήσαμε, ομαδοποιήσαμε και αξιοποιήσαμε στις εργασίες μας, ενώ γνωρίσαμε και τη φωνούλα “Φ” από τη λέξη Φθινόπωρο.

thumbnail 1 1    thumbnail 1 2

Γωνιά φθινοπώρου

 

 

28η Οκτωβρίου 1940

Η 28η Οκτωβρίου αποτελεί ημέρα μνήμης και τιμής για όλους τους Έλληνες που με πάθος και ομοψυχία υπερασπίστηκαν την πατρίδα για την ελευθερία τους. Τα γεγονότα του έπους του ‘4ο ξεδιπλώθηκαν στην τάξη μέσα από πίνακες ζωγραφικής, φωτογραφίες και βίντεο. Οι καταστάσεις του πολέμου και της ειρήνης έδωσαν αφορμές για συζητήσεις, ερωτήματα, μηνύματα και έκφραση συναισθημάτων.

Μακάρι πάντα η ειρήνη να νικάει τον πόλεμο!

Ζήτω η Ελλάδα!

28η

Χρώματα… παντού!

Οι πρώτες μέρες του Σεπτέμβρη στο σχολείο κύλησαν με τις πρώτες μας ζωγραφιές πλούσιες σε σχήματα και χρώματα. Χρώματα που μας βοήθησαν να συνθέσουμε αριστουργήματα. Τα χρώματα, όμως, δεν είναι μόνο ό,τι βλέπουμε. Αποτελούν έναν ολόκληρο κόσμο γύρω μας… Έτσι, αφιερώσαμε αρκετό χρόνο στην τάξη για να τα γνωρίσουμε, να τα επεξεργαστούμε, να παίξουμε μαζί τους και να πειραματιστούμε!

Μας βοήθησε, αρχικά, το βιβλίο “Το παραμύθι με τα χρώματα”, όπου συζητήσαμε τί μας προσφέρουν τα χρώματα, πού βρίσκονται, πώς φτιάχνονται, αλλά και πώς θα ήταν ο κόσμος μας χωρίς χρώματα.

Κάναμε, ακόμη, πειράματα, όπου αναμείξαμε τα βασικά χρώματα, παίξαμε παιχνίδια με χρωματιστά πομ-πομ και αντικείμενα της τάξης, ομαδοποιήσαμε ανά χρώμα τα παιχνίδια μας, συνθέσαμε πολύχρωμες χειροτεχνίες και τραγουδήσαμε για τα χρώματα.

χρώματα

το παραμυθι με τα χρωματα

 

Καλή σχολική χρονιά!

Τη Δευτέρα 11 Σεπτεμβρίου πραγματοποιήθηκε ο αγιασμός του Νηπιαγωγείου Καρατζά μαζί με το Δημοτικό Σχολείο για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς 2023-2024.

Στη συνέχεια υποδεχθήκαμε με χαρά μαθητές και γονείς στο νηπιαγωγείο μας για μια πρώτη ενημέρωση.

Καλή και δημιουργική σχολική χρονιά σε όλους!

thumbnail
thumbnail 1

 

 

 

Γνωρίζω τον τόπο μου!

20230529 090751

Στο πλαίσιο της θεματικής ”Γνωρίζω τον τόπο μου” επισκεφτήκαμε το Άνω Φανάρι, το οποίο είναι κοντά στο χωριό μας. Από το Άνω Φανάρι είναι δύο συμμαθητές μας κι έτσι μας ξενάγησαν εκεί. Το χωριό αυτό είναι κτισμένο σε υψόμετρο 470 μέτρων και από πάνω του βρίσκεται το βουνό Ορθολίθι. Είναι ένα μικρό γραφικό χωριό με πλούσια φυσική ομορφιά. Από το εκκλησάκι των Αγίων Αναργύρων ατενίσαμε τον ορίζοντα προς τη θάλασσα, μία θέα που μας έκοψε την ανάσα, καθώς μπορούσαμε να δούμε τον Σαρωνικό και τον κόλπο της Επιδαύρου! Εκεί η κ. Ελένη και η κ. Δάφνη, μητέρες των δύο παιδιών μας, είχαν την καλοσύνη να μας φιλοξενήσουν στα σπίτια τους και να μας κάνουν το τραπέζι έπειτα από την περιήγησή μας. Τις ευχαριστούμε πολύ!!!

IMG 943a45861019b8b2dbb3b9c2fabeef1e V20230524 105440 ΑΝΩ ΦΑΝΑΡΙ2

 

Λίγες ημέρες αργότερα επισκεφτήκαμε και το χωριό της Αγίας Ελένης, το οποίο είναι ένα ημιορεινό χωριό που βρίσκεται ανάμεσα στα βουνά Ορθολίθι και Μπελένι. Περπατήσαμε σε όλο το χωριό και επισκεφτήκαμε το παλιό σχολείο. Εκεί είδαμε πολλά, αλλά και παλιές εργασίες παιδιών που είχαν μείνει εκεί. Συζητήσαμε με την κυρία Μαρία Μούγιου Κορδαλή, πρόεδρο του χωριού, τι θα μπορούσε να γίνει αυτό το σχολείο έτσι ώστε να μη μείνει άλλο αναξιοποίητο. Η μέρα έκλεισε στο σπίτι της κυρίας Ιωάννας, μητέρα συμμαθήτριάς μας, η οποία με τη σειρά της μας κέρασε πλούσια εδέσματα! Ευχαριστούμε κυρία Ιωάννα!!!

ΑΓΙΑ ΕΛΕΝΗ 1 ΑΓΙΑ ΕΛΕΝΗ ΑΓΙΑ ΕΛΕΝΗ2 ΑΓΙΑ ΕΛΕΝΗ3

Χρόνια πολλά μαμά!!!

Η σημερινή μέρα είναι αφιερωμένη στις μανούλες όλου του κόσμου… κι εμείς, φυσικά, δε θα μπορούσαμε να τις ξεχάσουμε…

Η γιορτή της μητέρας ξεκίνησε από τις ΗΠΑ στις αρχές του 20ου αιώνα, όπου εμφανίστηκε η ιδέα της καθιέρωσης μιας ιδιαίτερης ημέρας προς τιμήν της μητέρας. Από τότε, πολλές χώρες, ανάμεσά τους και η Ελλάδα, γιορτάζουν την Παγκόσμια Ημέρα της Μητέρας τη δεύτερη Κυριακή του Μάη. Αντίστοιχα, την τρίτη Κυριακή του Ιούνη, γιορτάζεται η Ημέρα του Πατέρα.

Με αφορμή αυτή την ιδιαίτερη μέρα διαβάσαμε ιστορίες για τη μητρική αγάπη, επεξεργαστήκαμε σχετικούς πίνακες ζωγραφικής, τραγουδήσαμε για τη μητέρα και φτιάξαμε δωράκια για να της εκφράσουμε την αγάπη μας.

Έτσι, σήμερα, είναι μια καλή ευκαιρία, μικροί και μεγάλοι, να εκδηλώσουμε την αγάπη και την εκτίμησή μας προς το πρόσωπο που μας έφερε στη ζωή!

Χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες!

Γιορτή μητέρας 1

Γιορτή μητέρας 2

Γιορτή μητέρας 3